علی جونمعلی جونم، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
حسین جونمحسین جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

(◕‿-) نفس های مامان(◕‿-)

سه سالگی وبلاگمون مبارک

1393/2/19 11:10
نویسنده : ❀مامانی❀
2,891 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وبلاگمون سه ساله شدجشن

کیک

خیلی خوشحالم که هنوزم اینجا مینوسممحبت

و خیلی خوشحال ترم که هر روز بر دوستان مهربانم در دنیای مجازی افزوده میشهمحبت

و تا آخر عمرم مدیون نی نی وبلاگم به خاطر خیلی چیزا...محبت

محبتمحبتمحبت

این پست با عکسهای قرار وبلاگی در خانه سالمندان و قرار در جشنواره غذای بانوی خوبی ها و...کامل میشه

فقط چون خودم هیچ عکسی نگرفتم منتظر میمونم تا بقیه پست بذارن و من عکس دزدی کنمزبان

بعدا نوشت:

مامان پریسا جون پست کامل قرارهارو گذاشتن

http://parisajoon.niniweblog.com/post240.php

ادامه مطلب کامل شد

خیلی دوستتون دارمبغل

این روزها علی بعد از رسیدن یه نامه از طرف مامان و باباش خیلی ذوق زدسچشمکمحبت

س

علی خیلی تغییر کرده و روز شماری میکنه برای اومدن نی نی ...کاراش مردونه تر شده و احساس بزرگی میکنه...بعد سر فرصت از کارها و رفتاراش میگم...

این یه نمونش که آشپزی هم میکنه و برنج پلوپزی برامون میپزهخندونکبغلخوشمزه

س

هر روز هم میپرسه مامان نی نی دست و پا میزنه؟خنده...نمی دونم چرا ولی استرس اینو داره که ممکنه نی نی بمیره و ناخودآگاه این استرسو به من هم منتقل میکنهخطا

برامون دعا کنیدمحبت

-----------------------------------

گزارش رو تو وب پریسا خوندید دیگه؟خندونکهر دو قرار وبلاگی روز پنجشنبه مورخ 93/2/18 برگزار شد و خیلی روز خوبی برامون بودمحبت

از منا جون مامان الینای عزیز ممنونم که پیشنهاد  دیدار با سالمندان و برنامه ریزی هاشو انجام دادمحبت

اولین تجربم بود و از خودم خجالت کشیدم چرا باید اولین بارم باشهغمگین

به خودم گفتم خیلی از ماها مدام در حال گلایه از روزمرگی و بیکاری و ...هستیم در صورتیکه میتونیم زمان گوتاهی از وقتمونو به آدمهایی اختصاص بدیم که تشنه ی یه جرعه توجه و محبتن...کسانی که میشه گفت توی ایستگاه آخر زندگی هستن و هییییچ انگیزه ای برای ادامه ی اون ندارنغمگین...چشم های کم سوشون پر از اشک از بی رحمی زمانه و نگاهشون پر از انتظار...دستهایی که یه روزی مثل ما قدرت انجام هرکاری رو داشت ولی الان حتی توانایی باز کردن بسته ی روسری اهدایی رو نداشتغمگینو...شنیدن کی بود مانند دیدندلشکسته

اجازه عکس گرفتن نداشتیم به خاطر آبروی افرادی که پدر و مادرشونو اینجا گذاشتن!!!

این عکس هم قاچاقی توسط مامان پریسا گرفته شدخندونک

این کیک هل و گلاب بود که برای خانه سالمندان...من و الهام مامان فرگل و زهرا مامان ارسطو بیش از 100 تکه درست کردیم.بعد دستورشو وب آشپزی میذارم... و با کمک منا مامان الینا و مریم مامان پریسا و خواهر شوهرم و شوهرم و بچه ها بین سالمندان پخش کردیم و خیلی از کیک استقبال کردنمحبت

البته برای پیرزن ها روسری(همینی که این خانوم رو سرش زده)و برای پیرمردا زیرپوش خریدیم...از همه دوستانی که کمک نقدی کردن سپاسگزاریممحبتعلی الخصوص الهام جون و زهرا مامان سپهر عزیز

1

----------------------------------

بعد از ظهر هم که جشنواره غذا بود (به نام مادر خوبی ها به نفع مادران زندانی برای جرم های غیر عمد)

ما هم طبق تجربه ی گذشته تصمیم گرفتیم سمبوسه درست کنیمخندونک...با کمک مالی تعدادی از دوستان و با کمک یدی مامان پریسا جون و دوتا از دوستای قدیمیم که اومدن خونمونو و دور همی سمبوسه پیچوندیم...البته من بیشترش در حال استراحت بودم به دلایل ذکر شده در بالاچشمک

نزدیک به 300 تا ما گرفتیم و 120 تا هم معصوم جون عزیزم که برای سرخ کردنش هم خیلی کمک کرد ،هم خودش هم مادر شوهر مهربونشمحبت

این نمایی از من که دارم سرخ میکنمخندونکولی کمی سخت بودخسته

البته دوستان خیلی کمک کردن...از جمله الهام جون مامان فرگل...مهرنوش عزیزم مامان مهزیار...مامان آرتای گلم و دیگر دوستان...خب نزدیک 400 تا سمبوسه بودهیپنوتیزم

عاشق این عکسم...علی عضو ثابت جلوی غرفمون بودخندهبغل

زهرا مامان ارسطو : اسنک کالباس و شربت سن ایچ ... الهام جون : کیک و دسر و ترامیسو ...و مامان پریسا هم علاوه بر کمک توی درست کردن سمبوسه شربت نعنا اورد که همشون خیلییییی خوب فروش رفتراضیفروشمون توی همون شب بیش از 850 تومن بود...شربت و ساندویچ و کیک خیلی زود تموم شد و اگر میدونستیم بیشتر درست میکردیمچشمک

این کیکا حرررررررف نداشت...فکر کنم 4 -5 تا سمبوسه سوزوندم تا تونستم یه تیکه کوچیک از هر کدومو بخرم...همونا رو هم مجبور شدم بدم یکی دیگهشاکی

کلا گروه خیلی خوبی داریم..همه فعال و پرانرژی و اکتیو...خیلی از دوستان هم اومدن ازمون خرید کردنمحبتدیگه تو وب مامان پریسا کاملش هستبدبو

------------------------------

روز پدر ،بابایی بردمون سفرخندونک

اینبار مقصد استان مرکزی بود که خیلی خیلی عالی بود...به خصوص هوا و فضاشمحبت

سفر سه روزه بود ولی کلی جاها گشتیم

خمین منزل امام خمینی که خیلی باصفا و قشنگ بود

ب

ب

ی

ی

علی برای امام یادگاری هم نوشتخندونک

باباش که خواست بنویسه گفت زیرش بویس من بابای علی هستمخندونکزود پسر خاله میشهزبان

ی

محلات شهر بسیار زیبا و باصفا و آرومی بود...پر از گل و سرسبزیمحبت...روحمون تازه شد...عکس ها خیلی بود،دیگه گلچین کردم

ی

ی

ن

ن

ن

ن

سرچشمه محلات...پارک خیلی تمیز و قشنگی بود و کلی انرژی مثبت و آرامش توش کسب کردیممحبت

ن

س

آبشار نیاسر...فوق العاده زیبا....و خیلی سرررررررررررررررد...توی سفرمون مدام بارون اومد و خیلی کیف داد...به خصوص برای ما جنوبیا که تو این فصل توقع دیدن این چیزا رو نداریم

یکی از افتخاراتمون در سفر اینه که توی تابستون بریم یه جایی و از سرما منجمد بشیم...تازه اگر سرما هم خوردیم که دیگه آخر افتخارهخندونک

ش

و خیلی شانسی به گلاب گیری هم رسیدیممحبت

اولین بار بود میدیدیم و خیلی به وجد اومدیمبغل

ق

ق

اینا هم کنارش خیلی مزه دادخوشمزه

ق

مشهد اردهال و سر مزار سهراب سپهری و غار بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار زیبای چانخجیر که دومین غار زنده ی جهان هست و بین دلیجان و نراق بود هم رفتیم...حتما برید ببینید...البته یه عالمه پله داره و حدود 2 کیلومتری هم باید پیاده روی کنید ولی ارزششو دارهآراماجازه عکس و فیلم برداری نداشتیم...

یه شب هم رفتیم پارک سرپوشیده طوفان در اراک که البته به من خیلی خوش نگذشت!!!!

علی انگاری آخر بیلیارد بازه تو این عکسخندونکبغل

ق

و مهمترین قسمت سفرمووووووووووووووووووووونجشن

دیدار با یکی از بهترین دوستان وبلاگیم لیلا مامان کورش عزیزممحبتبوس

خانواده بسیااااار مهربان و خونگرممحبت...کورش کوچولو هم که به خاطر علی قرمز پوشیده بودخندونک

و یه توپ خوشگل و جاکلیدی استقلالی به علی یادگاری داد...لیلا جون هم یه ظرف خیلی خوشگل به منخجالت

قرارمون توی پارک عباس آباد شازند بود که خیلی زیبا و سرسبز بود...اینقدر حرف زدیم تا وقت ناهار شد و به اصرار بابای کورش و لیلا جون و کورش و گلی و البته علی آقاخجالت برای ناهار دعوت شدیم خونه ی کورش کوچولوخجالتخجالت

لیلا جان که خانم و کدبانو و مهربان(همونجور که حدس میزدم)و کورش جون هم یه پسر مهربان و مودب و دوست داشتنیبوسمحبت

همسرشونم بسیار با شخصیت و مهربان بودن ،باباها که حسابی با هم رفیق شدنراضی

حسابی شرمنده ی این خانواده عزیز شدیم و حسابی با مهمان نوازی و مهربونیاشون خجالتمون دادن...امیدوارم بتونم براشون جبران کنم.لیلا جان ممنونم بابت همه چیز...به ما خیلی خوش گذشتمحبت

خیلی خوشحالم که از طریق دنیای مجازی دوستانی به این خوبی پیدا کردممحبتو مثل همیشه به نی نی وبلاگ مدیونم

ق

اینم نمایی از مسیر برگشتمون که همش اینجوری بودمحبت

ق

پ ن :چه به موقع اون سن شمار بالا چندتایی شدا...انگاری تنظیم شده بود با جواب آزمایش ماخندونکفقط نمی دونم امکانش هست تا 14 تا بچه رو وارد کرد؟چشمکخندونک

پ ن 2:ببخشید کم سر میزنم...دیر جواب میدم...دیگه میدونید چرا؟نگاه مانیتور یا گوشی میکنم سرگیجه میگیرم...به سختی این پست رو هم نوشتمخجالتبه بزرگی خودتون ببخشید به حساب بی معرفتیم نذاریدبوس

ممنون حوصله کردید و خوندیدمحبت

نظرات (189)

طرفدار پر و پا قرص
19 اردیبهشت 93 15:53
سومین سالگرد نی نی وبلاگی شدنتون مببارررررک عجب کیک خوش مزه ای دوباره قرار وبلاگی دزدی چرااااااااااا لطفا ادامه رو زود بیاپ
❀مامانی❀
پاسخ
ای جانم..چه آنلاین ممنونم عزیزممنتظرم بقیه بذارن عکساشونو قرض بگیرم
زهرا
19 اردیبهشت 93 20:05
عزیزم منم خیلی خوشحالم دوست هنرمندی مثل شما دارم بوسسسسس سه سالگی وبلاگت مبارک ساراجون منم منتظر عکسام که بدزدم خخخخخخخ
❀مامانی❀
پاسخ
قربونت بشمدوست خوشتیپم ممنون فکر کنم همه منتظر مریمیم
مامان سهند و سپهر
20 اردیبهشت 93 9:00
سلام سارا جونم سه سالگی وبلاگت مباااااااااااااااااااااااااااااارک خیلی خوشحالم که هستی و این وبلاگ خوشگلت هم هست
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزمممم فدات.ممنون
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
20 اردیبهشت 93 11:02
هوراااااااااا مبارکهههههههههههههههه.... من که خیلی دوستت دارم سارا جون... وبلاگ و نوشته هات، برقرار عاشق ِ عکس های دزدیتَم!
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووونم عزیزم منم همینطووووووووور جدی؟پس دزدیهام هم مستدام به خاطر شما
مامان شادی
20 اردیبهشت 93 13:48
مبارکهههههههه ایشالا سالهای سال بنویسی و ما هم باشیم تا بخونیم خبر عروسی و دانشگاه علی جونو ثبت کنی ایشالا
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووووووووونم عزیزممممممم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
20 اردیبهشت 93 13:59
سلام عزیزم خوبی نازنینم مبارک باشه امیدوارم همیشه شاد باشی وشادیاتو بخونیم عزیزم مهربونم خیلی خیلی از دوستی با شما خوشحالم وبخودم میبالم ای کاش در کنارتون بودم تا بیشتر وبیشتر از خوبیاتون الگو میگرفتم چقدر از ایده خانه سالمندانتون لذت بردم همیشههههههههههههه خوشبخت باشیییییییییییییییی
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلمممم ممنوووونم عزیزم.منم از داشتن دوست پرمهر و بااحساس و خوشگلی مثل شما به خودم میبالم ایده دوستان گلم بود ممنوووووووووون...همچنین شما
مامان رها
20 اردیبهشت 93 14:56
سلام خوبی وای سه سالگی وبتون مبارک خوشحال میشم به وب دخملی منم سر بزنی نظرتو بگی راستی من لینکت کردم خوشحال میشم شما هم مارو بلینکی
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون میام خدمتتونممنون بابت لینک
سولماز
20 اردیبهشت 93 21:30
سلام به سلامتی واز اشنایی با شما خوشوقتم من هم سه قلو دارم وتازه کار به من هم سر بزنید خوشحال می شم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم...به سلامتیمیام خودمتتون
آجی مهربـــــــــــان
21 اردیبهشت 93 8:57
تولد تولد تولد وبلاگتون مبارک مبارک مبارک تولد وبلاگتون مبارک بیا شمعا را فوت کن تا صد سال زنده باشن الهی 1000سال زنده باشن با عرض ارادت خدمت سارا جونم وعلی آقا ببخشید دیر رسیدیما آخه تهران کنگره بودیم شرمنده
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووووون آجی مهربون خودمممممم قربونت برم...ممنون از محبتت کنگره هاتون مستدام...حالا چی بود؟
شادی
21 اردیبهشت 93 12:09
سلام سارا گلی. مبارک مبارک....... سه سالگیت مبارک (وبلاگت)
❀مامانی❀
پاسخ
سلام شادی جونم.ممنونم
مامانِ عسل
22 اردیبهشت 93 9:19
مبارک باشه به امید خدا یه روز خاطره های نوه تون را هم بنویسین و این وبلاگ 120 ساله بشه منم از نی نی وبلاگ تشکر میکنم برای این امکاناتی که باعث شده دوستانی به خوبی شماها پیدا کنم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم دوست بامرام و مهربونم
مامان شادی
22 اردیبهشت 93 9:22
من واسه این پست نظر گذاشته بودم نرسیده؟ عزیزم ممنون از محبتت می تونم قیمت اون کاتر های حروف انگلیسی رو بپرسم؟ جنسشون چیه؟
❀مامانی❀
پاسخ
عزیزم فرصت نکردم هنوز تایید کنم...میام پیشت
مامان و مهزیار
22 اردیبهشت 93 15:00
سارا جان 3 سالگی وبلاگتون مبارک همراه با تبریک های فراوان و خاص عزیزم
❀مامانی❀
پاسخ
فدات شم.ممنوووون
فرشته ام "امیرحسین"
22 اردیبهشت 93 23:01
سلام سارا جون . روز مادر ، روز پدر، روز معلم ، سه سالگی وبلاگتون و همه روزای خوب دیگه به شما و خانواده محترم مبارک با خوندن نامه علی جون توی مطلب قبلی منم گریه م گرفت احساسات معصومانه اش کاملا مشهود بودانشاله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
❀مامانی❀
پاسخ
سلام دوست خوبم...ممنوووووووووووونم...شما هم همچنین
نرگسی
23 اردیبهشت 93 10:45
علی جونم روز روزت مبارک عزیزم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنووووووون آبجی مهربونممممم که منو مرد میبینی
مامان شادی
23 اردیبهشت 93 22:26
واییییییییییی عزززیییییییزممممممم تبریک می گم الان دیدم خصوصی رو الهی من قربونش برم..خیلی مواظب خودت باش اوایل ادم همش خوابالو هست ...خوبی ؟ویار نداری که؟ ایشالا سلامت و سالم به دنیا بیاد چند وقتته الان؟ راستی یه پست گذاشتم میشه هر وقت حوصله کردی بیای بخونی ایرادات کارم رو بگی؟روی فوندانت ترک داره...خیلی فوندانتم چسبناک بود نمی تونستم بازش کنم...پاره میشد هی و می چسبید به میز کار...پدرم در اومد تا درستش کردم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون نه شکر خدا نوشتم برات
مامان سهند و سپهر
24 اردیبهشت 93 8:31
سلام سلام سارا جونم خوبی؟ خوشی؟ خیلی دلم برات تنگ شده تعطیلات خوش گذشت ؟ از اون فرشته آسمونی چه خبر؟ خوفه ؟ جیگر منه
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم ممنووووووونم...منم قربونت بشم
حامده(مامان امیر محمد)
24 اردیبهشت 93 8:40
عجب کیک خوشمزه ای سه سالگی وبتون مبارک نوش جانت علی اقا گوارای وجودتون به ماهم سربزنید
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم چشم میام خدمتتون
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:14
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
مامان پریسا
25 اردیبهشت 93 7:02
مبارک باشه عزیزممممممممممم ایشاله همین جا تولد 30 سالگی وبلاگ
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم
maryam
25 اردیبهشت 93 19:19
سلام. 25 اسفند تولد عزیزمه. برا تولدش یه وبلاگ درست کردم که میخوام روز تولد عشقم بهش هدیه بدم. تا اون روز میخوام 1365 تا پیام تبریک تولد برا نفسم داشته باشم. لطف میکنی یه سر به وبلاگم بزنی و تو نظرات تولدشو بهش تبریک بگی. اسمش سعید هست. خیلی خوشحالم میکنی. ممنون. دلمو نشکن و بیا لطفا www.tavalodesaeedeman.blogfa.com
بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 9:52
تولد وبلاگتون مبارک مامان تقلب برسونم مامان پریسا جون عکسهای که لازم دارید و گذاشتند
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم عزیزم نصف پستمون کپیه
مامان ثمین سادات
26 اردیبهشت 93 18:24
پس نظر من کوووووووووووووووووووو
❀مامانی❀
پاسخ
تایید کردم عزیزم
لی لی ✂
27 اردیبهشت 93 15:30
اون قالب یه زن حامله است مثلا ویار داره
❀مامانی❀
پاسخ
خب پس بهتر
مادر محمد
27 اردیبهشت 93 18:24
سلام خانمی دیگه قهره قهره قهر
❀مامانی❀
پاسخ
چرا؟؟؟؟؟؟دلت میاد
مامان امیـــرحسیــــن
27 اردیبهشت 93 19:21
عزيزم سه سالگي وبلاگتون شديدا و عميقا مبارك
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووون...محکم و شدید بووووووووووس
سپیده
28 اردیبهشت 93 2:07
سلام. 3 سالگی وبلاگتون مبارک. دستور فریده رو من نمی دونم. بگووووووووووو
❀مامانی❀
پاسخ
سلام.ممنون..چشمممم
مامان سهند و سپهر
28 اردیبهشت 93 11:17
باز دوباره زده آپ شدی
❀مامانی❀
پاسخ
فهمیدم باید چیکار کنممسدودم میکنن آخرش
مامانِ عسل
28 اردیبهشت 93 11:33
مبارکههههههههههه پس چرا تو سن شمار بالایی ننوشتین؟ ایشاالله قدمش مبارک باشه و پر از خیر و برکت... خوشب حال علی
❀مامانی❀
پاسخ
ممنووووووووووون نوشتم..نمیاد؟
مامان سهند و سپهر
28 اردیبهشت 93 11:50
عااااااااااااالی وشت بودی سارا جون سر م شلوغ شده این روزا تیکه تیکه خوندم ادامه مطلب رو ولی عالی بود خیلی مزه داد با عکس و توضیحات شیرینت بار دیگه هم تبریک میگم بهت که دوباره مامان شدی به علی جون هم تبریک می گم و زودتر بیا و از احساسش بنویس برامون مراقب خودت و نی نی گلی مون باش سونو دوباره کی باید بری؟
❀مامانی❀
پاسخ
ممنووووووووووون...عالی میخونی ممنون 10خردادمیترسم برم بگه بچه رو تو غار جا گذاشتی
مامانِ عسل
28 اردیبهشت 93 12:09
لوبیای 43 روزه ای اینم زمستون بدنیا میاد دیگه! نه! من عاشق زمستونم خصوصاً توی این مناظق گرمسیر زمستون دلچسب تره خیلی خبر خوبی بود
❀مامانی❀
پاسخ
فکر کنم...هنوز تاریخ نزدن...آره زمستون بهتره فدات
مامانِ عسل
28 اردیبهشت 93 12:12
چه جاهای خوشگل و با صفایی رفتین. کلی خوش گذشته معلومه آبشار که خیلی زیباست ... گلابگیری هم که دیگه
❀مامانی❀
پاسخ
جاتون سبز بود...خیلی عالی بود..کلی روحیه گرفتیم
مامانِ کیاوش
28 اردیبهشت 93 12:26
سلام عزیزم.مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک باشه. ان شاا.. بارداری راحتی داشته باشی و نی نی به سلامتی به دنیا بیاد. همگی دوستان خسته نباشید،خدا بهتون سلامتی بده.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.ممنووووونم انشاالله سلامت باشی...جات خالی بودا
مامانه ملیکا
28 اردیبهشت 93 12:48
مبارک باشه عزیزم در ضمن لوبیاتون هم مبارک باشه شما جزئ دوستان لینکی من هستید لطفا به من سر بزنید
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم عزیزمچشم میام خدمتتون
آیدا
28 اردیبهشت 93 12:52
سه سالگی و نی نی و همه اش یه دنیا مبارک!!!
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووووووونم عزیزممممم
طرفدار پر و پا قرص
28 اردیبهشت 93 15:18
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یه لوبیای دیگه اونم از نوع خوشتیپش بالاخره علی جون به آرزوش رسید خداروشکر انشاالله سالم و سرحال می پره تو بغلتون
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووووونم اینو دیگه بگم خوشتیپ فحشم میدن
آیدا
28 اردیبهشت 93 15:35
سارا جون اینطوری کامنت تبریک دادم شرمنده راستش اومدم پستت رو خوندم و بعد دیدیم وایییی کلی ذوق کردم بعد اومدم برات پیام تبریک بگذارم دیدم بچه ها هیچکدوم هیچی نگفتن. بعد تعجب کردم گفتم شاید مثلا یه چیزی هست که من اطلاعی ندارم مثلا خبری از کس دیگه و یا یه بازی ای چیزی.خخخخ بعد اون کامنت رو نوشتم برات.همچین بهم نچسبید!!! بعد رفتم از سعیده جون پرسیدم که چنین چیزیه چرا کسی تبریک نگفته پس؟!!! که بهم توضیح داد!! خلاصه که بهم نچسبید تبریکم اصلا!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییلللی مبارک... از صبح تا حالا تو دلم گیر کرده بود!! ایشاالله که این دوره رو راحت طی کنی و به سلامتی فرشته کوچولوت رو درآغوش بگیری
❀مامانی❀
پاسخ
عزیزم پیامت که خیلی خوب بود آخه ادامه مطلب رو دیروز گذاشتم...روم نمیشد بنویسم انشاالله هر چی زودتر خبر نی نی دار شدن شما رو هم بشنویم اونم سه قلو
مامان امیـــرحسیــــن
28 اردیبهشت 93 15:48
سلام عزیزم چرا فکر کردی دستورم بدون منبعه!؟!؟ یعنی من اینقدر هنرمندم؟؟ خمیرش از بهار سایته ولی مواد توش با کمی تغییره!! راستی مبارک لوبیاتون باشه!!
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم ماشاالله هنرمند و کدبانوییفقط نمی خوام یه وقت ایراد نگیرن ممنون عزیزم
مامان پریسا
28 اردیبهشت 93 17:49
سلام سارا جون قبل از هر چیزی بگم... چرا اون بالا نوشتی لوبیا؟ خب عزیزم مگر نگفتم دخمل؟ پس یه اسمه دخملونه بإار با رنگ صورتی راستی سارا در قسمت ارتباطات مورد اخر رو دیدی؟ دست مدیریت درد نکنه سار ا جون من که در لحظه به لحظه ی دیدار کنارت بودم دیگه اینجا زیاد نمینویسم که خدای نکرده برای خوندن سرت درد نگیره در ضمن بیصبرانه منتظر برنامه های بعدی هستم. مراقب دخملی باش نبینم خستش کنی
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم خوب لوبیا مونثه اگر دختر نشد چی؟ آره دیدم.امکان خوبیه ممنون بابت زحمتایی که کشیدی ممنون به فکرمی
مامان سویل و آراز
28 اردیبهشت 93 18:15
سلام سلام چشمتون روشن تبریک میگم علی اقا داداشی میشی مامانی ایشالا 9 ماهو به سلامتی تموم کنی و نینی رو بغل کنی ایشالا بعد این اون غذاهای خوشمزتو خودت بخور بذار به حساب ویار مواظب باش تپل نشی
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنووووونم وای اینقدر میخورم
ارام
28 اردیبهشت 93 20:11
الااااااااااااااااااااااااااهی لوبیاش رو برم مبارک باشه خانووم ایشاءالله به سلامتی
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووونم
آجی مهربـــــــــــان
28 اردیبهشت 93 21:07
تا اسمتو دیدم پریدم بسته رویایی خریدم اومدم وبت تا بازش کردم کلی ذوق زده شدم مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ایشالا قدمش خیرباشه سالم وصالح باشه اخی علی چه قدرذوق کردهههههههههه ساراجونم برای روزای سخت خودتو اماده کن علی خیلی سختی میکشه ..........من تجربه اش رادارم.........مواظبش باش عکسای سفرتونم که عالی بودند خدا خیرتون بده برای کمک به افرادنیازمند ماراهم یادکنید
❀مامانی❀
پاسخ
قربونت بشم.ممنون جدی؟چرا برام بنویس ممنون عزیزم
مامان مهرناز
28 اردیبهشت 93 22:21
تبریک میگم عزیزم (اومدن نی نی) به به چه غذای خوشمزه ای دست علی جون درد نکنه همیشه به سفروشادی شما 14تاروبیار اونش بامن
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووونم عزیزم.انشاالله هرچی زودتر نی نی شما
مریم مامان نیکان
28 اردیبهشت 93 23:04
سلام عزیییییییییییییییییزم تولد3 سالگی وبتون مبارک باشه وااااای سارا باورم نمیشه،علی داره داداش میشه! ایشالا به سلامتی و دل خوش کلی از شنیدن این خبر خوشحال شدم مراقب خودت باش
❀مامانی❀
پاسخ
سلام مریم جون.ممنووووووونم عزیزم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
29 اردیبهشت 93 0:08
سلام عزیزه دلم خوبی گلم وای چقدر خوشحال شدم الهی فدات بشم انشاله بسلامتی نی نی نازت بدنیا میاد خوشگل خانم خدایا عزیزم چقدر مهربون وبا محبتی چقدر از خوندن این پست لذت برم چقدر دوست خوبی دارم که با کمک به دیگران باعث خوشحالیشون میشه وبهشون یه دنیا محبت هدیه میده که تا همیشه تو ذهنون میدرخشه عزیزه دلم وقتی بشما وکاراتون فکر میکنم احساس پوچی میکنم که چقدر ساکن هستم قشنگم مراقب خودت باش وای چقدر جاهای زیبایی رفتید امیدوارم همیشه شاد وخوشبخت باشید
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووونم دوست مهربون و نازم قربونت برم...این برنامه ها رو بیشترشو دوستام برنامه ریزیشو کردناگر اونا نبودن شاید اصلا منم انجام نمیدادمشما که ماشاالله فعال و اکتیو و مهربونی ممنون از دعاهای خوبت
❤مامان محمد و ساقی❤
29 اردیبهشت 93 0:37
سلام عزیزم 3 سالگی وبلاگت مبارک نی نی دومی هم مبارک و مستدام دیدار با لیلا جون بسیاربسیار مبارک خیر دیدار با سالمندان به خودتون برسه الهی دوست دارم هزار تا همشووووو خوندما فرصتم کمه ببخش خواستم بدونی که همیشه خواننده هستم جیگرم زیاد برات کامنت نمیزارم چون نمیخوام با کامنت های طولانی اذیت بشی فدااااااااااااااااااااات شم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزمممم.ممنوووون جات سبز بود ممنون به فکرمیبه خدا الان همینجور سرم گیج میره و تایید میکنم
مامان و مهزیار
29 اردیبهشت 93 7:59
عزیزم سلام بازم تبریک میگم انشاا... به سلامتی بغلت بگیریش گلم. من که نتونستم برای دیدار با سالمندان بیام .یعنی راستشو بخوای دلشو ندارم توی تی وی که می بینم کلی گریه میکنم و تا چند روز درگیرشم حالا فکر کن بیام. اما جشنواره مادر خوبی ها عالی بود در کنار شما و البته استقبال خوب مردم نوع دوست اهواز خیلی خوش گذشت.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.ممنون از دعای خوبت با وجود دوستایی مثل شما عالی ترم میشه...من که میبینمت کلی روحیه میگیرم
مامان تینا و رایان
29 اردیبهشت 93 10:24
آخه قربون اون لوبیاتون با اون سن شمار بالای صفحه خانمی زیاد ماشن سواری نکن تو این اوضاع چه وقته مسافرت رفتنه آخه؟؟میام به علی جون شکایتت رو میکنم نزاره از در خونه بیای بیرون ها؟ هر چند ریسک کردی ولی مطمینم کلی روحیه گرفتی و اب و هوات عوض شد شاد باشی دوستم...بیشتر مواظب خودت باش
❀مامانی❀
پاسخ
خدا نکنه خاله جون چشم...اون سفر قبلا برنامه ریزی شده بود علی که میگه سرکار هم نباید بری ممنوووووون عزیزم.همچنین شما
خاله غزل
29 اردیبهشت 93 11:20
واااااااااااااااای سارا جون خوشحالم کردی ، مبارک باشه عزیزم انشالله به سلامتی . عزیزم واسه منم دعا کن
❀مامانی❀
پاسخ
قربونت برم.ممنون.چشم انشاالله شما هم هر چی زودتر...بسپر به خودش هر وثت صلاح بدونه میاد
مامانِ عسل
29 اردیبهشت 93 12:25
من میام چشمم به این 14 میافته خندم میگیره ناراحت نشی یه وقت حالا چرا 14 مثلاً 6 یا هشت هم خوب بودااااااا
❀مامانی❀
پاسخ
این قضیه دارهکلیپشو ندیدی؟
مهرنوش مامان مهزیار
29 اردیبهشت 93 13:50
عزیزم ممنون پس لطفا بپرس خبرم کن. رمز برات میفرستم . هنوز پست کامل نشده
❀مامانی❀
پاسخ
چشم گلم.ممنون
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
29 اردیبهشت 93 17:47
من به قربونِ خودت و اون لوبیای کوچولوووووووووووووووووو
❀مامانی❀
پاسخ
خدا نکنه عزیزم کی بشه خبر اومدن لوبیای شما رو بشنویم
مامان شبنم
29 اردیبهشت 93 18:55
سلام به مامان علی اقای خوشتیپ من خیلی وقته میام بهتون سر می زنم ولی همیشه بی صدا بود اما این بار دیدم نمیشه به خاطر اون لوبیای کوچولو هم که شده باید خودی نشون بدم واقعا تبریک می گم انشاالله که قدمش خیر باشه تا فرصت دارید به علی جون از سختیای اولین روزای یه بچه کوچولو بگید که حسابی اماده باشه و براش سخت نشه البته ماشاالله بزرگه عقلش میرسه با سپهر جون هم که حسابی کار اموزی پاس کرده انشااللههمیشه شاد باشید
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.خوش اومدی ممنون عزیزمآره کامل میدونه چه خبر میشه ولی خب تو موقعیتش باید قرار بگیرهممنون گلم.همچنین شما
مامانِ عسل
29 اردیبهشت 93 22:31
در مورد کلیپ خوشحال هم میشم من فعلاً کار با واتس آپ را زیاد بلد نیستم ولی به کمک سعیده جان دارم یاد میگیرم
❀مامانی❀
پاسخ
چشم حتما پیداش میکنم و میفرستم
مامان فريبا
30 اردیبهشت 93 7:37
سارا جون سلام، دلم برات تنگ شده بود گفتم احوالتو بپرسم. حوبی عزیزم؟ علی خوش تیپ خوبه؟ ببوسش حسابی سه سالگی خونه ی خاطره هاتون مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
سلام فریبا جونم...ممنووووووون...الان وبت بودم...خیلییییییییییییییییی ذوق کردم دیدم تقریبا نی نی هامون باهم به دنیا میاد
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:36
سارا جان نمينويسي نمينويسي اما امان از روزي كه بنويسي طولاني و پرو پيمون عاشقتم بخدا
❀مامانی❀
پاسخ
منم عتشقتم دوست خوب و گلم
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:40
اول از همه تبريك به خاطر ني ني خوشگل اما من برعكس مريم جون ميگم بچه پسر باشه بهتره خوب علي جون هم يك داداشي پيدا ميكنه و هميشه دوتا داداش باهم همه جا ميرن و داداش بزرگه حامي كوچيكه ميشه
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم عزیزم آخه اگر پسر باشه فکر نکنم کسی زیاد دوسش داشته باشهالبته خودم هرچی باشه عاشقشمولی همه دختر میخوان... علی که میگه فقط آجی
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:41
عجب پلويي درسته كه پلوپزي است اما از طرف اين مرد كوچك بسيار عالي است
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون خاله جونم
مهرنوش مامان مهزیار
30 اردیبهشت 93 8:43
عزیزم یادم نیست خصوصی ارسال کردم یا نه. به هر حال خصوصی داری . اگه خصوصی نبود تائیدش نکن.
❀مامانی❀
پاسخ
خصوصی بود عزیزم.ممنون
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:45
مطلب را دارم ميخوانم و قسمت كامنت هم اوردم كه مطابق مطالب نظر بگذارم اما اينقدر سرگرم خواندن شدم كه كامنتگذاري يادم رفت خيلي دلنشين مينويسيد
❀مامانی❀
پاسخ
قربونت برم عزیزم.نگاهت زیباست
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:46
واقعا دستتون درد نكنه كه هميشه توي كارخير هستيد و توي ان گرما و وضعيتي كه داريد سرخ كردن سنبوسه ها را هم انجام داديد
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم بابت تشویقتبا همکاری و همراهی دوستان همه چی آسون و دلچسبه
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:47
خانه امام خيلي خوشگل و باصفا ست يادمه باشه اين را بگذارم توي برنامه سفرهام
❀مامانی❀
پاسخ
حتما برو...مطمئنم خوشت میاد
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:48
پس حتما توي تابستون يك سفر بريد تبريز بزرگترين افتخار را در بين همشهريها كسب ميكنيد اما بدون شوخي خيلي مواظب باشيد در اين شرايطي كه هستيد اصلا سرما نخوريد
❀مامانی❀
پاسخ
تبریز رفتیم...خیلی شهر زیباییه چشم.ممنون
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:53
من هم وقتي با يك دوست وبلاگي در دنياي واقعي ديدار ميكنم واقعا از ني ني وبلاگ تشكر ميكنم سايتي كه تونست يك محيط امن و باصفا براي پيدا كردن دوست هاي خوب ايجاد كنه اخر مطلب را كه خواندم پشيمان شدم اينقدر نظر گذاشتم انشالله لوبيا كوچولو بسلامتي بزرگ بشه و پا به اين دنيا بگذاره و زياد هم مامانش را اذيت نكنه
❀مامانی❀
پاسخ
دقیقا این چه حرفیه...شما هرجور راحتی نظر بذار...همه جورشو دوست دارم
مامان سهند و سپهر
30 اردیبهشت 93 10:54
من جیگر این لوبیا کوچولومو خام خام بخورم یا بپزمش اول؟؟؟؟؟؟ عشقمه منم خیلی دوستش دارم سارا جون کی باشه به دنیا بیاد وای 10 خرداد آخ جون به همین زودیاست پس. بسلامتی نه اگه توی غار میموند می فهمیدی خوشگلم داره اون تو شیطونیهاشو میکنه حتما الهییییی بخورمش من. میگم خصوصیت و دیدم و رفتم سر زدم میگم چه چیزهایی ... کلی شاکی شدم نزدیک بود یه چی بهش بگم. از هپروت میان و همینجوری هم میرن و هیچ مشکلی هم پیش نمیاد و بعدشم دوباره بعدی !!! ماشین جوجه کشی هست دیگه بگو ایش ایش به قول تو اونایی که باورشون میشه رو بچسب
❀مامانی❀
پاسخ
قربونت بشمممممخوش به حال لوبیام که خاله مهربونی مثه تو دارهاگر دختر هم باشه دیگه بیشتر خوش به حالشه آره حسش میکنم... وای چقدر دلم خواست دیروز بنویسم خوب ملتو سرکار گذاشتیولی دیدم حال دردسر ندارمبذار تو هپروتشون باشن
مامان سهند و سپهر
30 اردیبهشت 93 10:54
امیدوارم ده خرداد بیای بنویسی لوبیا چشم بلبلی و لوبیا چیتی 1 ماه و 26 روزه توی دل مامانشون هستند
❀مامانی❀
پاسخ
فکر نکنم...توی اون سنوی اول فکر کنم معلوم بوده چه حسابم کرده
مامان سهند و سپهر
30 اردیبهشت 93 10:55
علی جون چی کار می کنه ؟ اسم انتخاب نکرده ؟
❀مامانی❀
پاسخ
خوبه...مشغوله...دختر میگه عسل...پسر رو قراره بفروشه
نرگسی
30 اردیبهشت 93 11:33
وای الهیییییییییی من فدای لوبیا بشم الهی قربون لوبیا بشم عشق منه مبارکه خواهررررر جونییییییییی عزیزمممممممممممم امیدوارم قدمش خیر باشه ایشالا خیلییییییییییی خوشحال شدم خیلی زیاد تبریک به علی عزیزم بابت داداشی شدنش علی من مطمعنم تو بهترین دادش دنیا میشی
❀مامانی❀
پاسخ
عزیزمیییییییی نرگس جونم..ممنووووون
نرگسی
30 اردیبهشت 93 11:35
خوب یه سرم میمودین شیراز دیگه عزیزم پس که میخواین سفر کنین شیراز الان بهترین موقع بودا منم دوست داشتم میدمتون
❀مامانی❀
پاسخ
چقدر دلم شیراز میخواد منم دوست دارم...تو قراره بیای اهوازا
بــــهی
30 اردیبهشت 93 12:20
وایییییییییییییییییییی ساا جون یه لوبیا کوچولوییییییییییی خوشمزه داریییییییییی. وای خیلی خوشحالم که علی به آرزوش رسیدههههه
❀مامانی❀
پاسخ
قربااااااااانت
مامان رها
30 اردیبهشت 93 12:21
سلام عزيزم خوشى ؟ خب نى نى خوبه ؟ على جونم چطور اميدوارم هميشه به خوشى و تفريح دوست گلم قربونت برم زنده باشى
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.ممنون از احوالپرسیت.خوبیم همه
بهی
30 اردیبهشت 93 12:21
تولدت وبلاگت هم مبارک. انشاالله از خاطرات خوشتون تا ابد توش بنویسی
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم بهناز جونم
مامان فريبا
30 اردیبهشت 93 13:51
شرمنده م نمیدونم چرا اینهمه ادامه مطلبو ندیده بودم!!! راستش زهره جون پیشترا بهم خبر داده بود ولی رازداری فریبایی نمیذاشت لو بدم تا از خودت بشنوم آخ جوووووووون نی نی، نمیدونی چه حس خوبی دارم که با هم یه تجربه ی مشترک رو سپری می کنیم. عاشقتم عزیزم
❀مامانی❀
پاسخ
دشمنت شرمنده دوست رازدارم منم خیلی انرژی گرفتم
مامان مرضیه
30 اردیبهشت 93 14:15
سارا جوون قبلا تبریک گفتم اما اینجا یه صفای دیکه داره! امیرواذم به سلامتی نی نی اوشگلت و بفل بگیری
❀مامانی❀
پاسخ
ممنووووونم عزیزمممممم
مامان پارساجونی
30 اردیبهشت 93 14:21
سلام بانوووووووومبارکه ایشالله وجود نی نی گلیتون پر خیر وبرکت ایشالله که بسلامتی بغل بگیریش عزیزمچه غذاهای خوشمزه علی جون درستیدهمواظبه خودت باش گلم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.ممنونم
مامان جونی
30 اردیبهشت 93 14:21
راستس 3سالگی وبلاگتونم مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون
ساناز
30 اردیبهشت 93 15:46
سارا جون هنوز مطالبتو نخوندم وبت باز شد اون بالا اومد لوبيا 1 ماهشه !!! ني ني دار شدي به سلامتي
❀مامانی❀
پاسخ
بله
اقا زاده
30 اردیبهشت 93 15:47
به به .به سلامتی مبارکه لوبیا کوجولو
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم
ساناز
30 اردیبهشت 93 15:53
خخخخ عجله كردما پس علي جون داداش شد به سلامتي خيلي خيلي خيلي خوشحال شدم از راه دور كلي براي سلامتي ني ني و مامان نازش دعا ميكنم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنووووونم عزیزم.به دعاتون نیاز دارم
مامان آیسو وآیسا
30 اردیبهشت 93 23:42
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مباررررررکه به سلامتی
❀مامانی❀
پاسخ
ممنووووووونم
مامان آیسو وآیسا
30 اردیبهشت 93 23:44
وای نی نی دوم یعنی یه چیزه دیگه است حس مادرانه اش برا بار دوم وبا تجربه مادرشدن....انشالله سالم وصالح باشه وخوش قدم
❀مامانی❀
پاسخ
صد در صد باهات موافقم.دقیقا همینه که میگیممنونم عزیزم
مامان معصومه
31 اردیبهشت 93 9:06
سالگرد وبلاگتون مبارک مامانی ان شاالله نی نی تپلیت هم سالم پا به دنیا می زاده توی تمام کاراتون هم موفق باشید
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم دوست خوبم.همچنین شما عزیزم . دلم براتون تنگ شده بود
شادی
31 اردیبهشت 93 15:46
مبارکهههههههههههههههه. کیلی لی کیلی لی لی لی . همیشه به سفر و گردش عزیزم.
❀مامانی❀
پاسخ
قربونت برم شادی جون.ممنون
مامان کوروش
31 اردیبهشت 93 19:51
سلام سارا جونم بازنم بهت تبریک میگم اومدن فرشته کوچولو روعسل خانم انشالله که صیحی و سالم دنیا میاد
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزمممممممممنونعسل خانم؟
مامان کوروش
31 اردیبهشت 93 19:52
شرمنده کردی منو سارا جونکاری نکردم دوست داشتم بیشتر و بهتر از این در خدمتتون بودم تقصیر خودت شد نذاشتی که انشالله دفعه بعد بیاید و بشتر بمونید ما که خونه رو به شما فروختیم دیگه غمی نداری پس پاشید بیاید
❀مامانی❀
پاسخ
دشمنت شرمنده...ما شرمنده شدیمدیگه میخواستید چیکار کنید علی به زور خریدش...اونم مفت
مامان کوروش
31 اردیبهشت 93 19:54
عجب جای قشنگی اینجا کدوم استان خوشحالم که بهتون خوش گذشت سارا جونم خوشحالتر که توی هوای خنک اومدید و حسابی لذت بردید از این هوا دیدید چه هوای داریم ما خواستی پز بدید تو شهرتون بهمن بیاید اینجا یخ میبندید
❀مامانی❀
پاسخ
نمی دونم آره زمستون بیاید شهرمون ما پز میدیم اونوقت
مامان کوروش
31 اردیبهشت 93 19:55
علی گلم چطوره دلم واسش تنگ شده خیلی بامزه است سارا اسفند دود کن وای چقدر بامزه میرقصید یادم رفت خونه اهنگ بزارم واسم برقصه علی گلم رو ببوس بگو مامان کوروش میگه خونه رو واست نگه داشتم دو.باره بیا
❀مامانی❀
پاسخ
خوبه خاله...ممنون عزیزم بامزه میبینیش دست بوسه خاله
مامان ماهان و رادین
1 خرداد 93 1:51
سلام سارا جون. 3سالگی وبتون مبارک. ایشالله 100 سالگیش علی جونمو ببوسید. خودتون روهم همینطور
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزمممم ممنوووونم...قربونت برم...تو هم خودتو و هم گل پسراتو که عاشقشونم ببوس کلی
مدرسه مامان ها
1 خرداد 93 11:57
سلام مامان عزیز وایییییییییییییییییییییییییی یه عالمه تبریک حالتون خوبه؟ حال نی نی چطوره؟ خیلی خیلی خوشحال شدیم ان شاالله که خدا فرزند سالم و صالحی بهتون عطا کنه تولد وبلاگ قشنگتون هم مبارک باشه راستی سفر خوش گذشت؟ ظاهرا وقتی سفر بودید خیلی به ما نزدیک بودیدها دیدم بوی غذاهای خوشمزه تون میاد
❀مامانی❀
پاسخ
سلام خانم مدیرای مهربووووون ممنووووووووونم جدی؟من فکر کردم شما تهرانیدکجایید پس؟تو سفر فقط یه بار غذا پختم
(باباي نگين)
1 خرداد 93 19:36
سلام امیدوارم خوش تیپ و خانواده ی محترم خوب باشند. داشتم توی اینترنت اجرای علی خوشتیپ در تولد ۱ سالگی نی نی وبلاگ رو میدیدم گفتم یه سری بزنم و احوالی پرسیده باشم . و عرض تبریک به مناسبت سالروز سه سالگی وبلاگتون .آرزوی سلامتی آرامش و لبخند براتون دارم . پاینده باشید
❀مامانی❀
پاسخ
سلام دوست عزیز.ممنونم بابای مهربون.خوبیم شکر خدا
عمه ِ آتنا
1 خرداد 93 20:04
ساراااا جووووووووووووووووون؟ این لوبیایی که بالای وبلاگ میبینم یعنی چییییییییی؟تبرییییییک میگم خییییییییییلی خوشحال شدم خیلییییییی بیشتر واسه علی امیدوارم سالم به دنیا بیاد بعدشم خدا کنه دختر باشه دووووووستون دارم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووونم عزیزممممممم منم همینطور
نرگس
2 خرداد 93 13:23
خواهر بیا وبم بگو منو چه شکلی میبینیییی؟ بدو بیا آپم برام چواب بذار
❀مامانی❀
پاسخ
اومدم عزیزم
مامانه ملیکا
2 خرداد 93 14:04
سلام مامان علی جون . تازه فهمیدم بارداری ایشالله که دوره ی بارداریت رو به سلامتی طی کنی عزیزم به اقا علی هم تبریک می گم ورود عضو جدید رو موفق باشید
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.ممنونم دوست عزیزم
لی لی ✂
2 خرداد 93 16:37
سلوووووووووووم طرف 14 سالی یه بار نمیزار حالا که شکمش قلمبه شده هوس کرده 14 تا 14 تا برامون بیاره به زودی یه قالب برات میزارم که یه پسر منتظر نی نی مامانش باشه حالشو ببری
❀مامانی❀
پاسخ
سلام آرزو بر نوجوانان عیب نیست ممنوووووووووون...عالیه
خواهر فرناز
2 خرداد 93 23:55
سارا جون علی میخواد پسرتونا بفروشه؟ حالا اگه دختر بود مال علی جونم تا بدونه دخترا خیلیم تحفه نیستند ولی اگه پسر بود بفرست این ور تا علی از غصه دوری داداشش بیاد برش گردونه ببینه پسرا که از اولشم تحفه ای نبودند حالم خوبه همه چیزم آرومه
❀مامانی❀
پاسخ
آره البته داریم رایشو میزنیم خدا رو شکر خوبی
مامان امیرصدرا
3 خرداد 93 7:58
سلام عزیزم مبارک باشه هم بابت نی نی توی راهت و هم به خاطر وبت چه جاهای قشنگی رفتین خوشحال میشم به من هم سر بزنید
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.ممنونم چشم کمی وقتم آزاد شد به همه ی دوستان خوبم سر میزنم
مامان آرشیدا کوچولو
3 خرداد 93 14:11
سلام عشق ام تمام گروه ها رو و کلا واتزاپ ام رو به خاطر امتحاناتم قطع کردم فدات خیلی مواظب خودت باش خیلی دوست داشتم بیام باهاتون خانه سالمندان اما چون مادر بزرگم تازه چند ماهه فوت شده طاقت نیاوردم فدات چون ضد حال میزدم به همتون . سعی میکنم روحیه ام بهتر شد بیام دنبال مجوزهام هنوز . چون این موسسه برای اولین بار توی ایران هست خیلی خیلی موافق و مخالف داره خسته ام کردند دیگه. اما من تموم تلاشم رو دارم میکنم عاشق تک تک تون ام دوستان بلوری من بعد از ایجاد موسسه یه گروه بانوان فداکار و خیر تشکیل میدیم . به بچه ها بگو ،مکانش با من بانوانی از جنس بلور
❀مامانی❀
پاسخ
سلاااااام زهره جون دلمون برات تنگیده حسابی روح مادربزرگت شاد.خدا رحمتشون کنه انشاالله تو همه ی کارهات موفق باشیما هم عاشقتیم و طرفدارت ایدت خوبه ولی من عضو یه همچین گروهی هستمولی اسمشو یه چی دیگه بذار...آدم که به خودش نمیگه فداکار و خیر
آجی مهربـــــــــــان
3 خرداد 93 15:00
مادرصف انتظارتایید نظرات نشسته ایم
مامان فاطمه
3 خرداد 93 17:10
مبارکه عزیزم به سلامتی ایشالله سالم و صالح باشه همیشه به سفر و گردش...چرا قم نیومدین؟
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونعزیزم از دعای قشنگت قم اومدین.فقط سه چهار ساعتی بودیم برای زیارتشما قم هستید؟
مامان حمید کوچولو
3 خرداد 93 19:40
وای سلام سارا جون وقتی دیدم نی نی دار شدی چشمام از حدقه زد بیرون.نمیدونم چرا انقدر تعجب کردم.خیلی خیلی مبارک باشه .سفرتون همیشه بی خطر.راستی من یه گله دارم .خصوصی برات گذاشتم.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزمممم...جدی چرا همه اینقدر تعجب کردن؟ ممنون وای راست میگییییی؟من نمیدونستمممممم...حیف شد
متین وروجک
4 خرداد 93 10:34
مبارکا باشه خانومی خیلی خوشحال شدم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون گلم.عزیزمی
مامانِ عسل
4 خرداد 93 12:24
مامان رها
5 خرداد 93 0:10
سلام  به کلبه رویایی خوش اومدید اینجا میتونید مطالب جالبی پیدا کنید و از اونا استفاده کنید !  خوش حال میشم ما رو لینک کنید  لطفا . خواهشا . حتما نظر بذارید و ما رو خوش حال کنید  همیشه به ما سر بزنید  و هر روز با مطالبی جالبتر از دیروز  مدیریت ( رها مامان آنیسا ) وب 2 ( آنیسا تک ستاره آسمانها ) آدرس وب 2 ( anisa69.Niniweblog.com) باتشکر از شما دوستان گرامی 
مریم
5 خرداد 93 12:14
سلام همیشه خاموش میخوندمت .روحیتو خیلی دوست داشتم میدونم شما هم مثل همه ما مشکلی داری ولی هرگز هرگز حتی لحن نوشته هات هم تلخ نبود.روشن شدم فقط اومدن لوبیا روبهت تبریک بگم .چه نی نی خوشبختی که ما مانش اینقد خوبه.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم از دقت نظرت خوشم اومدلطف داری خانومی
مامان آرشیدا کوچولو
5 خرداد 93 15:08
سارا گوشی موبایلم مو سر کلاس از تو کیف ام دزدیدند شماره که هیچ همه دار و ندارم از دست رفت شومارتو برام بفرست بانک اطلاعات من تویی فعلا سارا
❀مامانی❀
پاسخ
وای نهههه...خیر نبینه الهی...هرکی ازش استفاده کرد گوشاش بترکهگذاشتم برات.ناراحت نباش
آجی مهربـــــــــــان
5 خرداد 93 16:05
نی نی خوبه؟ از اون خوشمزه ها هم بهش میدی؟ آشپزی میکنی یا شماهم جزو گروه ویار دارها هستین؟دعا میکنم ویار اصلا ابدا نیاد در خونتون در نزنه لوبیا دلمون تنگه بزرگ بشودیگه!!!!! کی معلوم میشه دخمل یاپسره؟ اقا یه چیز جالبی خوندم بذار شما انجام بده ببینیم درسته یانه کلم قرمز را بجوشون ابش را بردار با (ببخشید ادرار خودتون قاطی کن) بعدش اگر رنگش صورتی شد فرزند شما دختر واگر بنفش شد کودک پسر است اینم لینکش http://www.bartarinha.ir/fa/news/98175/%D8%B1%D9%88%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8%E2%80%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9 اگه انجام دادی بهم جوابشو بگیا
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون گلم.سلامت داره به خالششکر خدا ندارم... چه جالببرم کلم قرمز بخرم...اونوقت تشخیص صورتی از بنفش راحته؟
محمد
7 خرداد 93 8:45
سه ساله شدن وبلاگتون مبارک . مبارکها باشه علی خان دارن داداش میشن به سلامتی وشادی
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون داداش محمد عزیز
عموروحانی
7 خرداد 93 18:38
عید مبعث بر شما و علی آقای عزیز مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عمو جون
زهرا مامان ایلیا جون
8 خرداد 93 0:35
سلااام دوست جووونی خوبی خوووشی سلامتی ازت خبر نیست سه ساله شدن وبلاگت مبارک خصوصی
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنووون.شما خوبی؟ خصوصی نبود
مامانه ملیکا
8 خرداد 93 16:22
سلام عزیزم خوشبحاتون چه وبلاگ پر طرفداری دارید امیدوارم همیشه اینقدر پر بازدید باشه
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون این از لطف دوستانه
مامان
9 خرداد 93 23:56
سلام ساراجان ، بله خودمم ممنونم گلم از اینکه دعا کردی . ایشالله شما هم بارداری راحتی داشته باشی
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.خیلی خوشحال شدم.خیلی...
زهرا مامان ایلیا جون
10 خرداد 93 4:14
عزززیزم امیدوارم که زودتر مشکل برطرف شه و ما شاهد حضور پر رنگ شما باااشیم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان مهدیه
10 خرداد 93 9:10
به به به خدا خيرتون بده . چه كار خوبي كرديد . ميگم تا استان مركزي و اراك اومدي به ما يه سر نزدي ؟؟؟!!؟
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونخب من نمیدونستم شما اراکی هستید
مانی محیا
10 خرداد 93 9:24
سلام عزیزم من از مدتها قبل شما رو میشناسم و لی نظری نمیذاشتم. الان یه وجه مشترک خوب پیدا کردم. نی نی تو راهمون. من هم یکماه و خرده ای هست که دومب رو باردارم. هنوز گیج و منگم و به کسی چیزی نگفتم. موفق باشی دوستم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.خوشحالم از آشناییتون به سلامتی..مبارکهچرا گیج؟منظر نبودی؟
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
10 خرداد 93 12:29
سلام عزیزم پیشاپیش قدم نو رسیده مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم
مامانی فاطمه
10 خرداد 93 12:34
سلااااااااااااام بر ساراجون اول دوباره مامان شدنت مبارک دوم سه ساله شدن وبت مبارک طبق معمول بنده آخری فهمیدم اونم تو وب ایلیا دیدم نوشتی سرگیجه داشتی امدم ببینم خدای نکرده نا خوش نباشی دیدم بله بسلامتی ایشااله 8ماه دیگه رو بسلامتی وراحتی پشت سر بزاری عزیزم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام زهره جونممنووووونم
مامان ماردین جون
10 خرداد 93 14:28
سلام چقدر حال و هوای اینجا گرم و دوست داشتنیه به ما که خیلی خیلی خوش گذشت دوست مجازی من دوست دارم بیشتر اشنا بشیم پس دعوتت میکنم به وبلاگ پسر کوچولوی منم سر بزنین با اجازه لینکتون میکنم منتظرتونم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونمباعث افتخاره
مامان ماهان و رادین
10 خرداد 93 18:51
جاااااااانم فدای لوبیا. اون سری که اومدم حسم بهم گفتا ....
❀مامانی❀
پاسخ
خدا نکنه خاله ی عزیزممممممم من میخوام رادینو ببینم
مامان احسان
11 خرداد 93 12:24
سلام عزیزم دیر دیدم ولی بازهم خیلی خوشحال شدم مبارکه دوباره مامان شدنت دوست خوبم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام دوست خوبم.ممنونم
مامان وبابا حسین
11 خرداد 93 21:34
هورااااااااااااااااااااااااااخیلی خیلی مبارکه حدس می زدم چون خیلی وقته آپ نمی کنی با خود گفتم حتما بارداره .
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
14 خرداد 93 5:22
اپم
زهرا مامان ایلیا جون
14 خرداد 93 16:00
خصوصی
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون
❤مامان محمد و ساقی❤
15 خرداد 93 1:12
ای جوووووووووووووووووووووونم لوبیا و داداششو و مامانش
❤مامان محمد و ساقی❤
15 خرداد 93 1:12
و باباش
مامان فاطمه
15 خرداد 93 17:19
سلام عزیزم خوبی؟چرا من نمی تونم وبلاگ آشپزیهای مامانم رو باز کنم؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.نمی دونم...فکر نکنم مشکلی داشته باشه!!!
♥پرنیان♥مامان متین
16 خرداد 93 17:19
سلام ساراجون خوبی خانومی؟ لوبیا دار شدنتون مبارک.. خیلی خوشحال شدمب علی جون هم تبریک بگین ایشالا بسلامتی و دل خوش بپره تو بغلتون..خوش باشین
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنوووونم
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
16 خرداد 93 19:05
سلام عزیزم کوچولوها خوب هستند؟ رمز جدید خصوصی براتون گذاشتم.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون
مامان رها
17 خرداد 93 11:15
سلام گلماميدوارم هم حال خودت خوب باشه ، هم على و هم لوبيا جونم اول اين كه قالب جديد مبارك باشه خانمى و دوم اين كه خصوصى گلم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم خصوصی نبود ولی تایید نمیکنم
طرفدار پر و پا قرص
17 خرداد 93 19:35
روزشمار (سن شمار) لوبیاجونمون کووووووووووووووووووو
❀مامانی❀
پاسخ
هستش که!!!
sama
18 خرداد 93 12:38
مبارک باشه عزیزم.انشاالله صحیح و سلامت به دنیا بیاد
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون گلم
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
19 خرداد 93 12:30
سلام عززززززیزم لوبیای 2 ماهه ِ من چطورهههههه؟؟؟؟؟؟ حال ِ خودت خوبه؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.خوبیم همگی شکر خداممنونم به یادمونی گلم
الهام(مامان امیرحسین)
19 خرداد 93 15:04
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
مامان شادی
20 خرداد 93 11:34
سلام سارا جون خوبی؟ علی جون و لوبیا جون خوبن؟ خیلی وقته خبری ندارم ازتون ایشالا که همه چی خوبه و ویار نداشته باشی
❀مامانی❀
پاسخ
سلام شادی جونم ممنون خیلی خوبیم.ببخش نیومدن...تنها ویارم سیستم کامپیوتره
سپیده
21 خرداد 93 8:29
سلام خانم. فکر کنم یه جایی جشن الفبا علی رو دیدم. اگه اره می شه لینکش رو بفرستی تا تو موضوع جشن الفبا ثبتش کنم؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.جشن نگرفتم.فقط کاپ کیک با حروف الفبا درست کردم با خودش برد مدرسه...توی وب آشپزی قسمت تزئینات هست
فرشته ام "امیرحسین"
21 خرداد 93 18:37
سلام سارا جون خوبی نی نی کوچولو چطوره؟اذیت که نمیشی؟انشاله به سلامتی بیاد تو بغلت
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون خوبیمنه شکر خدا ممنون از دعای خوبت
مامان فاطمه
21 خرداد 93 20:55
سلااام به مامانی بی معرفتمن خیلی وقته شما رو لینک کردم وهمیشه بهتون سر می زنم ولی شما حتی یکبار هم نیومدین
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ببخشبه حساب بی معرفتیم نذار...واقعا نمیرسم سر بزنم...انشاالله شرایطم مساعدتر شد بیشتر بهتون سر میزنم
ارام
22 خرداد 93 21:23
کوچه کوچه بنازم ز عابری که نیامد غزل غزل بنویسم ز شاعری که نیامد شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی دعا کنید بیاید مسافری که نیامد سلام عیدتون مبارک...التماس دعا
❀مامانی❀
پاسخ
سلام آرام عزیزم.ممنون
ღ مــــــامــــــانی ღ
23 خرداد 93 14:52
وااااااااااای سارا نمیدونی چه حالی شدم وقتی خوندم دوباره نی نی داری ایشالا این سفر 9 ماهه رو به سلامتی سپری کنی /// دوستتون دارم زیااااااااااااد عاشقتم علی جوووووووونم خانم رفتی به شهر ما ؟!؟!؟ جاهای خیلی خوبی رفتین خوش باشین همیشه ... مراقب خودت و نی نی تو دلیت باش /// بوووووووووووووووووووووووووس
❀مامانی❀
پاسخ
ممنووووونم عزیزممممممم ما هم خیلی دوستتون داریم و عاشقتونیم مگه شهرتون کجا بود؟ چشم گلم.ممنون از محبتت
مامان پریسا
23 خرداد 93 22:09
ممنون سارا جون منتظر دخملمون هستیم شدددددددید
❀مامانی❀
پاسخ
خواهش میکنم
♥مامان متین جون♥
25 خرداد 93 12:08
. . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶
نرگسی
25 خرداد 93 21:05
سلام خواهر جونم خوبی خودت ؟ علی عزیزم خوبه ؟فینگیل خاله خوبه ؟ اسم جدیدیش شده فینگیل خواهر کم پیدایی بابا یه پست بزار ببینم چطوری ؟ معلوم نشده هنوز فینگیل من جنسیتش چیه ؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلمخوبیم همه شکر خدا نه عزیزم هنوز زوده
مامان رها
26 خرداد 93 23:54
عشق من على چطوره ؟؟؟ سلام بهش برسون از طرف من يه ماچ آبدار رو لپاى بانمكش بكن خودت خوبى عزيزم ؟؟؟؟ لوبيا جونم خوبه ؟؟. دل تو دلم نيست تا اين فندق .... چى بود اسمش ..... آها دل تو دلم نيست كه لوبيا چيتيم به دنيا بياد
❀مامانی❀
پاسخ
سلام میرسونه به عشقاش دست بوسه خاله جون خوبیم شکر خدا...لطف داری عزیزم
❤مامان محمد و ساقی❤
29 خرداد 93 19:51
سلام سارا جونم اومدم یه سر بزنم به وبت قالبت خیلی خیلی خوشگلهمبارکه
❀مامانی❀
پاسخ
قربونت برم.ممنون
سپیده
30 خرداد 93 16:13
سارا باردار شدی دیگه به ما سر نمی زنی ؟ یا از اهواز رفتم دیگه به ما سر نمی زنی ؟
❀مامانی❀
پاسخ
نه عزیزم.فرصت نمیکنم سر بزنم
بابا و مامان
31 خرداد 93 2:01
♥پرنیان♥مامان متین
31 خرداد 93 16:13
سلام خانومی..خوبی ایشالا؟... جواب سونوی کلم بنفش چی شد؟ب ماهم بخبر عزیزم..
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.ممنونهنوز زوده.هر وقت خبر شد سریع بهتون میگم
مامان رها
1 تیر 93 2:20
سلام مامانی خوی چرا دیر به دیر عکس میذاری ما منتظر عکسای جدید از علی جون هستیما
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.فرصت نمیکنم.چشم
منوص
2 تیر 93 22:38
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه تبریک میگم میخوام یه سایت بهت معرفی کنم خیلی به دردت میخوره میتونی به دوستاتم معرفی کنی هم کلی مطالب علمی داره هم پزشک انلاین داره هر سوالی باشه جواب میدن وکلی مسابقه وجایزه داره حتما خوشتون میاد یه سری بزن ثبت نامشم خیلی راحته لینکشو میزارم براتون انشاا... مفید باشه http://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
مامانی فاطمه
3 تیر 93 6:58
سلام بر ساراجون ودسته گلهای نازش .دیشب خوابتونو دیدم .صبح خواستم با وات ساپ پیام بدم گفتم شاید داری استراحت میکنی سر صبحی مردم آزاری نکنمراستی شماهم تایمتون شده 6/30 فقط آمدم سلامی عرض کنممواظب خودت ونینین کوچولو باش
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم جدی چی بود خوابت؟ آره چون با همسرم میام 6:30 میام اداره
مامان رها
4 تیر 93 10:48
لوبياى من در چه حاله ؟؟؟؟ اصن تو زنده اى بشر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته خيليم مهم نيست لوبيا خوب باشه تو رو نميخوايم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام میرسونه جدی؟؟؟
مامان رها
4 تیر 93 19:54
سلامت باشه آره جدى خانوووووم سلام به على برسون ، بگو كريس گفته بابا پسر پَ كى مياى برزيل ، دلم برات تنگيده
❀مامانی❀
پاسخ
سلامت باشی
مامان فاطمه
5 تیر 93 12:29
سلام سارا جون خوبی؟لوبیا کوچولوت خوبه؟ چرا پست جدید نمی ذاری؟راستی عزیز من چند تا کیک درستیدم.چجوری باید برات بفرستم تا بذاری تو وبلاگ آشپزی؟خوشحال میشم بیای و کارای منو ببینی...تو دو تا پست آخریه..رمزمو برات خصوصی می ذارم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.ممنون وقت نمیشه اصلا چشم میام حتما سر میزنم...آدرس عکساتو بذار تو نظرات آشپزی اونور بیشتر سر میزنم
مامان فاطمه
7 تیر 93 16:40
کاش که در این رمضان لایق دیدارشوم/سحری با نظرلطف تو بیدار شوم/کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان/تا که هم سفره تو لحظه افطار شوم/ حلول ماه رمضان مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم.بر شما هم مبارک
مامان کیانا
8 تیر 93 9:51
سلام مامان علی خوش تیپ تو پرسش و پاسخ من نفهمیدم منظورتون با کیه ولی تو رو خدا به من هم بگید که یه بار رمز رو بهش ندم ، شاید هم تا حالا داده باشم منتظرتم همشهری
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.خوبید؟ شرمنده در این مورد نمیتونم چیزی بگم.ببخش عزیزم
مریم طلایی✿
8 تیر 93 20:32
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه امسال برنامه ختم قرآن ندارین؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خانوم گل اتفاقا همش تو فکر تو بودم.نه گلم امسال وقت کم بود ترسیدم چیزی گردنم بمونه...ولی اگر دوست داشتی میتونم بهت معرفی کنم
مامانی درسا
9 تیر 93 2:38
مبارکه عزیزم انشاالله 120 سالگی وبلاگتو چشن بگیرین دوستتون داریم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنووون عزیزم
مامان رها
9 تیر 93 21:33
سلام ماه مهمانی خدا برشما و کوچولو نازتون مباارک
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون
مامان نفیسه
10 تیر 93 11:33
سلام عزیزم من ثمین هستم مدیر سابق وبلاگ دنیای نفیس که مسدود شد و سایت ثمین بانو یادتون هست؟؟؟ من دارم مامان میشم یه جشن سیسمونی گرفتم و یه پله خوشکل درست کردم و یه تزیین هندونه اگه دوس داشتی تو وبلاگ آشپزی مامانا بذارید. آدرس صفحه http://2nya93.ninipage.com/post-69.nini و اگه دوس داشتین به ما سر بزنید هر از گاهی خوشحال میشم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم از دیدن پیامت برات نظر گذاشتم نمی دونم ثبت شد یا نه
سحر
11 تیر 93 9:25
مبارک باشه.
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانه ملیکا
11 تیر 93 12:20
خاله مطلب جدید نمی زاری؟
❀مامانی❀
پاسخ
فعلا وقت نمیکنم
مریم جون
11 تیر 93 13:27
سلام عجقم! این کد رو تو سایتت میزاری؟ لطفاً! درحال انتقال به صفحه جديد var targetURL="http://alijoon1381.mihanblog.com" var countdownfrom=5 var currentsecond=document.redirect.redirect2.value=countdownfrom+1 function countredirect(){ if (currentsecond!=1){ currentsecond-=1 document.redirect.redirect2.value=currentsecond } else{ window.location=targetURL return } setTimeout("countredirect()",1000) } countredirect() خرید ساعت مچی|کد جاوا اسکریپت
مریم جون
11 تیر 93 13:33
این کد زیبا برای علیجون بزار تو وبلاگت برای اتفزایش نظرات درحال انتقال به صفحه جديد var targetURL="http://alijoon1381.mihanblog.com/ " var countdownfrom=5 var currentsecond=document.redirect.redirect2.value=countdownfrom+1 function countredirect(){ if (currentsecond!=1){ currentsecond-=1 document.redirect.redirect2.value=currentsecond } else{ window.location=targetURL return } setTimeout("countredirect()",1000) } countredirect() خرید ساعت مچی|کد جاوا اسکریپت
مامان امیـــرحسیــــن
11 تیر 93 14:26
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
مامانِ کیاوش
12 تیر 93 13:55
سلام خانومی،خوبی؟علی جان و نی نی خوبن؟ کـــــــــــــــــــــــــــــجایین،دلمون براتون تنگ شده.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما خوبی؟منم همینطور همین دو و وراییم
ali
12 تیر 93 17:45
ماهم بچه بودیم بخدا این سوسول بازیا نبود!!!!!!!1
امیر مهدی و عمی
15 تیر 93 14:06
سلام خانمی خوبی؟ نی نی کوچولو خوبه؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.خوبیم شکر خدا
❤مامان محمد و ساقی❤
16 تیر 93 22:07
عزیزم سه ماه و 14 روزه شدنت مبارک عسل خاااااااانومی اومدم ابراز وجود کنم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون خاله جوناین خانوم گفتنتون منو کشته
مامان هلنا
17 تیر 93 7:05
تولد وبلاگت مبارک بانو ایشالله به زودی تولد فسقلی تو دلیت
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ماردین جون
18 تیر 93 10:12
سلام مامان علی جون چرا بروز نمی کنی؟ راستی آپم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.فرصت نمیشه.چشم میام خدمتتون
مامان مهرناز
18 تیر 93 23:52
امروز برایت اینگونه دعاکردم! خدایا! بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او! پس قرارده بی نیازی درنفسش! یقین دردلش! اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش! و روزى پر برکت در زندگیش آمین
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم بابت دعای زیبا و پراز انرژیت
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
19 تیر 93 13:46
سلام کدبانوی عزیز چطوری؟ عزیزم اومدم وبت هم اطلاع بدم که ما خوشحال هم میشیم که عکسهای آشپزیمون در وبتون نمایش بدیداما اکثر غذاهارو از مراحل طبخ و اماده سازیش عکسی نداریم دیگه هر تصمیمی گرفتید مارو هم در جریان بذاردوستتون داریم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عمه های هنرمند برای ما که باعث افتخاره میام خدمتتون
عاطفه
19 تیر 93 15:08
ضایع شدم رفتقبل از اینکه این پست و بخونم نظرم و تو پست قبلی گذاشتم. پس خبر خوش نی نی دومی و اینجا داده بودید. ما مجدد تبریک میگیم. سارا جونم میشه یه چیزی بگم ؟ خیلی دوست دارم اینجور فعال باشم و این مدل فعالیت ها رو. میدونم هم تو این شرایط سخته و هم وقتش و نداری ولی اگه یه روزی حوصله داشتی و وقت کردی یه راهنمایی بکنی از کجا باید شروع کنم و این بازارچه خیریه ها رو چه جوری راه میندازید ؟ پیشاپیش دستبوسم
❀مامانی❀
پاسخ
الهی چرا ضایعببخش نظرتو هی تایید نکردم که بیام برات بگم دیدم من خیلی تنبلم.تایید میکنم و حتما میام پیشت روی ماهتو میبوسم
❤مامان محمد و ساقی❤
23 تیر 93 19:48
سلام سارا جون ادرس وبلاگ شمع سازیم http://candle1393.blogfa.com/
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزمممممم...خیلی عالیههههههههموفق باشی خوش...اونجا نوشتم
شال رنگین کمان
25 تیر 93 19:38
سلام دوست عزیز خوشحال میشیم از فروشگاه شال رنگین کمان دیدن کنید. یه خانم باسلیقه یه خانم شیک پوش باید کلی روسری رنگارنگ داشته باشه دنبال مد نرو عزیزم ، خودت مد را بساز برند GNT ارسال به سراسر ایران رایگان قانون فروشگاه رنگین کمان بر این اساس است که هر فرد در صورت معرفی 6 مشتری به این فروشگاه شامل تخفیف 10000 تومانی می شود. http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=898884&PageNumber=1
هنرمند
27 تیر 93 8:45
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
مریم مامان دونه برفی
1 مرداد 93 10:08
اگه شما جای شاعر بودی چیکار میکردی ؟
بابا و مامان
2 مرداد 93 11:04
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم از محبت همیشگیت
♥پرنیان♥مامان متین
2 مرداد 93 16:35
4 ماهه شدنتون مبارک... سلام کجایین؟نمی آپین هنو؟ من شمارو با اجزه لینکیدم...
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم در حال سفر هستیم ممنون
مامان سونیا
5 مرداد 93 9:37
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف از این بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکس است که بخشیده می شود عید شما مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم.بر شما هم مبارک
❤مامان محمد و ساقی❤
7 مرداد 93 0:56
سلام مادر دو پسر رسیدی به سلامتی؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم بله و داریم دوباره میریم
مامان اسرا و اسما
7 مرداد 93 6:28
فطر، عید تولد انسان است. انسانی که به هفت دریای عشق گذر کرد و اکنون تولد خود را جشن می گیرد… عید فطر مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم.بر شما هم مبارک
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
9 مرداد 93 14:31
سلام عزیزم عیدتون مبارک کجایی؟خبری از روی ماهت نیست؟ خانمی چند تا دستور آشپزی و شیرینی آماده داریم حالا چکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.ممنون بر شما هم مبارک...ببخش در حال سفر هستم وای چه عالی بدجور به کمکتون نیاز هست
مامانی فاطمه
10 مرداد 93 18:00
سلام خانمی عیدتون مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.بر شما هم مبارک
مادر محمد
31 مرداد 93 17:38
سلام تولد وبلاگتون مبارک باشه . راستی خیلی دلم براتون تنگ شده.نمیدونم چرا وبلاگ شما تو وبلاگمون قفل شده و هرکاری هم میکنم درست نمیشه خلاصه بعد از کلی وبگردی تویه وب ستاره زندگی پیداتون کردم گفتم یه کامنتی براتون بذارم و بگم دوستون دارم و همیشه به یادتون هستم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنوووووونم
مامان هستی
3 شهریور 93 18:25
عزیزم وب خیلی زیبایی داری وآفرین به این مامان هنرمند راستی دوست عزیز منم اهوازی ام هروقت قرار وبلاگی داشتید خبرم کنید
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم.زیبا میبینی چشم حتما...تا وقتی هوا خنک شه قرار نداریم البته