علی جونمعلی جونم، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
حسین جونمحسین جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

(◕‿-) نفس های مامان(◕‿-)

نوروز 93 و علی دون دون و پشکل

1393/1/10 12:32
نویسنده : ❀مامانی❀
2,895 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام به همه دوستان عزیزمقلب

سال نو همگی مباااااااااااارک

امیدوارم که سالی سرشار از خوشی و موفقیت و سلامتی و ....کلا هر چی خوبه داشته باشید

به عنوان پستمون نخندید...یه تجربه جدیدهنیشخنددلم نیومد برای شما هم نذارمشزبان

پس برید ادامه مطلبچشمک

ب

روزهای آخر سال دیگه داشتم هنگ میکردم...کلی کار توی خونه و اداره سرم ریخته بود که علی هم مریض شد...آخ

از یه هفته قبل از تعطیلات که مدارس تعطیل شد و همون روز اول علی پیکشو حل کرد که توی تعطیلات بتونه با خیال راحت بازی کنه و مهمونی برهقلب

سه روز قبل از تعطیلات تب شدیـــــــــــــــدی کرد و بردیمش دکتر و آمپول و شربت و...به خوردش دادن...من مجبور شدم دو روز آخر رو نرم سر کار...یه روز قبل از سال تحویل دیدم بدن علی داره دون دونی میشه و متوجه شدیم که بلهههههه علی آقا آبله مرغون گرفته...اونم از نوع شدیدشآخ

تمام بدنش دون دون شد،حتی کف دستاش و پاهاش...توی گوشاش...زیر موهاش(به سرش که اصلا نمیشد دست زدناراحت)بالای پلکش و خلاصه یه خال خالیه واقعینیشخند

بچم همش خواب بود و بی حوصله و ناراحت از اینکه تعطیلاتش خراب شده...بدتر اینکه سپهری طبقه اول بود و طبقه دوم هم زن داداشه باردارم...یعنی من و علی قرنطینه شدیم بدجورگریه...گفتم من و علی چون بابایی یه سفر تقریبا ضروری داشتیم به تهران که نمیشد کنسلش کنه و از روز اول تا 6 با مادر شوهر و خواهر شوهر رفتن تهرانناراحت

من که دپرس بودم اساسیناراحت...تازه سوم هم عروسی دختر عمم بود که دیگه فامیل دلشون سوخت و به زور بردنمون عروسیچشمکو حسابی ویروس منتشر کردیمنیشخند

روز دوم یکی از دوستان گفت بهترین درمان آبله مرغون دود ناشی از سوزوندن پشکل الاغ مادس... و یه جورایی معجزه میکنه...منم تو اون شرایط اگه میگفتن پشکل هم بخور میخوردم تا علی زودتر خوب شهسبززبان

سریع بابام رو فرستادم و متوجه شدم که خبر نداشتیم اینقدر خاصیت داشته این پشکله...واقعا خدا هیچ چیز رو بی خاصیت نیافریدهقلب

روزی سه بار پشکل سوزون داشتیم و یه چادر رو سر علی مینداختم و دودش رو به حالت بخور به تن و صورت علی میزدم...کمتر از یه هفته طول کشید و تمام زخم های علی خشک شد و خیلیییی کم خارش داشت...البته روزی یک بار هم حمامش میکردم و با صابون گوگرد میشستم و پماد کانولا میزدم و گالن گالن خاک شیر و...خوشبختانه الان تک و توکی از آبله ها مونده و جای هیچ کدومشونم نمونده...

یه عالمه دعا کردم به جون اون کسی که پشکل جان رو بهمون معرفی کرد و اونو یکی از محبوبین خانوادمون کردهزبانچون دود پشکل درمان کلیه عفونتها و سینوزیت و ...هست...الان فهمیدم بعضی از فامیلای دورمون(از اون کلاس بالاهان ها)روزی یه بار تو خونشون پشکل میسوزونننیشخند

تازه یه شب علی گوشش خیلی درد میکرد جوری که بلند بلند گریه میکرد...از همون پشکلا کمی دود کردم زیر گوشش خوبه خوب شد،کلا هر چی بشه دیگه پشکل میسوزونم،میخوام امتحان کنم ببینم برای لاغری هم مفیده؟نیشخندتوضیح بیشتر هر کی خواست براش تو نظرات میدملبخندالان فصل آبله مرغونه گفتم شاید اطلاعاتم به درد یکی بخورهچشمک

اینم یه عکس از پشکل جون

ک

علی نذاشت از دون دوناش عکس بگیرم...همش هم لباس آستین بلند و جوراب تنش میکرد...برای همین از ورژن دون دونش عکس ندارم

الان شکر خدا حالش خوبه و تازه دو روزه داریم میریم عید دیدنی

ولی خدا رو شکر میکنم که اگه قراره مریضی یا مشکلی برامون پیش بیاد تنظیم میکنه تو زمانهایی که کمتر اذیت شیم...همش پیش خودم فکر میکردم اگر قبل یا بعد از عید این اتفاق برای علی پیش میومد من یه هفته پیش کی میذاشتمش...تو این یه هفته کلی مادر و پسری تنهایی با هم خوش بودیم و از کنار هم بودن لذت بردیم و قدر خیلی چیزا رو دونستیم و ....خدایا شکرتماچبغل

-----------------------------------------------------------------------------------------------

روزای اول عید مریم جون مامان پریسا هدیه مدرسه مامان ها رو که برای مسابقه راهپیمایی 22 بهمن بود اورد دمه خونمون...فکر کنم من حکم ناقل رو داشتم چون بعدش پریسا جون آبله مرغون گرفتنیشخند

ممنوووووونم از مدرسه مامان های عزیز بابت هدیه قشنگشونقلب

بازی مورد علاقه علی و یه کارت پستال و یه متن خیلی قشنگ توشقلب

ی

----------------------------------------------------------------

سبزه های عید امسالمون که یادم رفت و 22 اسفند تازه خیسوندمشون ولی از روش علی استفاده کردم و عالی شدننیشخند...به خصوص ماش که روز به روز داره خوشگل تر میشه

این عکس یک روز قبل از تحویل ساله

س

ماشو خودم بردم،سبزه رو دادم به ماماننیشخندمامان به من عیدی داد...زبانو ادامه دارد ...نیشخند

و شیرینی های عیدم که خیلی طرفدار داشت و دو سری دوباره وسط عید پختم و فرستادم کرج برای خاله و دختر خالم

شیرینی عید

تو وب آشپزی میزنم هر کدوم از کدوم دستوره و یا دستورشو میذارم...

هفت سین امسالمونم که ساده گذاشتم ...چون درگیر بیماری علی بودم و قبلشم اتفاقای دیگه زیاد حسه خلاقیت نداشتم...(شاید بعد بنویسمناراحت)

ن

چند روزی که علی تعطیل بود و ما سرکار بودیم هر روز یه جور سورپرایزمون میکردمنتظر

یه بار اومدیم دیدیم حدود 15تا پرتقال که گرون خریده بودیمو آب گرفته و دو لیوان پرشو برای من و بابا گذاشته بود...یه دونه انگورم تو لبه لیوان فرو کرده بود برای تزئینشبغلنمیدونستم دعواش کنم یا ببوسمش...ولی انصافا خیلی خوشمزه بود آب پرتقالشخوشمزه

یه روزم اومدیم و دیدیم خودش هفت سین چیدهقلب

س

سبزه مال هفت سین مدرسشون بود که دیگه اینجا خراب شده بود...تخم مرغ ها هر سال یکی بهشون اضافه میشهلبخند

سمنو هم مریم جون مامان پریسا برامون اورد که مثل هر سال خیلی خوشمزه بودخوشمزه

و البته مادر شوهرم هم هرسال برامون سمنو میاره با یه نامه روشنیشخند

ک

-------------------------------------------------------------------

از علی توی نوروز همین چند عکسو دارم مربوط به:

جمعه که رفتیم ملاثانی...اونجا همکلاسیشو پیدا کرد...توی اون هوای گرم بازم آستین بلند تنش بود

ن

و علی و سپهر روی پل طبیعت مربوط به چهارشنبه.فکر کنم آخرش سپهر آبله مرغونه رو بگیرهنگران

ب

و روزایی که توی خونه بودیم و مامان جونم برامون از این لیوانای شگفت انگیز خرید...لیوان با بک گراند علینیشخند

ی

و چندتا عکس از نفسیه خالهبغل

س

س

عاشق قیافه و خواب بعد از حمومشمبغل

س

خیلی شیرین و خوردنی تر شده...وروجکی شده واسه خودشبغل

عاشق اینه بهش بگم:گاوه میگه مــــــــا مــــــــــــــــــــــــا و هرهر بخندهبغل

بچم گاو ببینه یاد خالش میفته دیگهنیشخند

----------------------------------------------------

ایشون بهار خانوم هستند...خانوم رو حتما بذارید بعدشنیشخندحس ششمم میگه در آینده بهار و علی یه خبراییه میشه بینشونعینک...نمیدونما...ولی حسم میگهنیشخند

ب

بهار و داداششماچماچ

ب

------------------------------------

خب فعلا همینا رو وقت کردم بنویسم به خاطر گل روی واتس آپیا چشمکو آبجی فرناز جون گلمماچ

احتمالا به این پست بازم اضافه کنم...

درسته شروع سالمون کمی سخت بود ولی فکر کنم سال خوبی باشه...مثل سال 92 که میشه گفت از بهترین سال های عمرم بودقلب برای من بهترین یعنی موقعی که خودت از تحولات و تغییرات راضی باشی و ...من که از خود راضیم فعلازبانشکرت خدا جونقلبماچ

---------------------------------------------------

دعا یادتون نره ها...به قول دوستان برای همه دعا کنیمقلب

پسندها (4)

نظرات (134)

مامان محمد و ساقی
10 فروردین 93 12:55
سلام سال نو مبارک هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز
❀مامانی❀
پاسخ
سلام سال نو شما هم مبارک ممنون
مامان محمد و ساقی
10 فروردین 93 12:57
اول از هفت سین بگم که بسیار بسیار زیباست.حالا اگه وقت داشتی چیکااااااااااااااااااااااااااار میکردی منم دیرگذاشتم سبزه ها رو تون شب هم ماش نداشتمتازه این گندمی که سبز کردم برای کبوترها بود ای جونم به اون سفره ای که علی جون گذاشته
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونولی خب کاری نکردم...اون ظرف کوچیک آبیا خودشون قشنگ بود حالا کبوترا چیکار میکنند؟بهشون سبزه میدی؟
مامان محمد و ساقی
10 فروردین 93 12:58
وای ابله مرغون خیلی خارش داره و بدتر از اون دونه هاش وقتی خشک میشه ادم دلش میخواد دونه ها رو بکنهمنم کلاس دوم بودم ابله مرغون گرفتم به خیال خودم کسی دو تا جا رو نمیبینه دونه ها رو کندم و حالا جاش هست
❀مامانی❀
پاسخ
برای علی زود تموم شد.به خاطر همون پشکلهبعد دونه ها اینقدر ریز میشن تا محو بشن...نذاشت عکس بذارم که متوجه بشید کجات؟
مامان محمد و ساقی
10 فروردین 93 13:00
الهی بمیرم دو تایی تنها بودید پشکل الاغوای عکسشو اول دیدم فکر کردم خرما بسته بندی کردیحالا دودش میکنی بوی بد نمیدههمونجوری تازه به تازه دود میکردی یا خشک شدشو
❀مامانی❀
پاسخ
خدا نکنه همش 3 روز تنها بودیم خرما؟ بوی خوب که نبود ولی بد هم نبود.میشد تحمل کرد...بوی طیله میداد خونمون ببخشید؟یعنی میفرمایید الاغو اوردم تو خونمون که میگی تازه به تازه؟
مامان محمد و ساقی
10 فروردین 93 13:01
مبارک باشه جایزه علی جونمن اتلو خیلی دوست دارم یه مدت خیلی با رضا بزی میکردم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونتو چه کار با آقا رضا نکردی دیگه؟
مامان محمد و ساقی
10 فروردین 93 13:02
شیرینی هات خیلی تمیز در اومدن.آفرین دوستم سارا آب پرتغالی گرون خیلی خوشمزه تر میشهای جانم براتون تزئین هم کرده بود
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووون خوشمزه که بود ولی ته دلمو یه چیزی جیلیز ویلیز میکرد
مامان محمد و ساقی
10 فروردین 93 13:03
آخی سپهر گلی رو گاو عروس جدیدت مبارکداماد ما که همش مریضه
❀مامانی❀
پاسخ
بچم خیلی خوردنی شده فکر کنم بره مشهد همش بگه منو ببرید پیش خاله گاوه ممنوندیگه حرمسراش جا نداره چرا؟کورش دوباره مریض شد؟
مامان محمد و ساقی
10 فروردین 93 13:04
خوشحالم که سال 92 برای تو سال خوبی بوده و امیدوارم سال 93 برات بهتر بهتر باشه تو روضه هات منو دعا کنقبول باشه سارا جون
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووووونم دوست خوبم.برای شما هم همینطور خیلی دیشب دعات کردم.ایشاالله حاجت همه دوستان برآورده بشه
مامان محمد و ساقی
10 فروردین 93 13:06
بابای علی نظرات ماهواره ای چه خاله زنک هم بوده خاک بر سر بیکارش(این تو دلم مونده بود)
❀مامانی❀
پاسخ
هارفتم یقه همسری رو گرفتم میگم تو اینو نوشتی میگه مگه مریضم؟میگه این بیشتر خواسته به تو تیکه بندازه والله
مامان محمد و ساقی
10 فروردین 93 13:06
ایشالله همیشه خوب و خوش باشی سارا جووووووووووووووونم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون عزیزم.همچنین
خاله مینا
10 فروردین 93 13:30
اخی چقد اتفاق افتاده واستون ناراحت شدم ولی بخیر گذشته خداروشکر الان خوبه علی جون بنظرت پشکل واسه جوش صورتم خوبه اگه واسه لاغری نتیجه گرفتی حتما بگو ب منم وای وای سپهرجون چقد خوردنی شده راستی منم امسال سبزه ماش گذاشتم ولی خیلی بد شد اصا همه برگاش زرد شد
❀مامانی❀
پاسخ
خوشبختانه کوتاه مدت بودخوبه شکر خدا چند تا جوش صورت علی که رفت با آبله هاش حتما اگر نتیجه داد میگم ممنون وای چرا؟ماش که خیلی سبز میشه...حتما کم آب دادی...
mAhyA
10 فروردین 93 14:21
سلام همشهری!! سال نوتون مبارک باشه عزیزم خداروشکر که زودی خوب شده ای جونم سپرو نیگا چقده گردالی و بامزس!! به بچگیای علی هم شباهت داره به نظرم یه کمکی!! میگم اونوقت این پشکل عزیزو از کجا باید گیر اورد؟؟ مغازه های عطاری دارن؟ یا حتما باید از روستاها گیر اورد؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم ممنون.بر شما هم مبارک یه کم.بیشتر شبیه خونواده شوهرخواهرمه عطاری سینا تو یوسفی داره.حتما بقیه هم دارن...
خواهر فرناز
10 فروردین 93 20:57
وای سارا جونم ممنونم به خاطر من پست جدید گذاشتی بدو بغلم سال نو دوباره سه باره پنج باره مبارک خدا را شکر علی بهتر شده چه خلاقیتایی علی به خرج داده به به بهار جون مبارک باشه ایشالا آخی سپهر جونم براش پشکل الاغ دود بده تا اونم مریض نشه قربونت برم دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
❀مامانی❀
پاسخ
فدااااتعزیزمی راستی میخوام تقویمارو هم بذارم وقت نشده آپلود کنم هرکدوم از مهمونا اومد یه بسته گفت میخریم برای جلوگیری از مریضی منم خیلی دوست دارم عزیزممممممممممممممممم
مامانِ عسل
11 فروردین 93 11:09
سلام سال نو مبارک باشه ... تن علی جون سلامت باشه... خدا را شکر بهتر شده... اگه به فواید پشکل چاقی هم اضافه شد ما را در جریان بزارین سپهری گل را هم ببوسین سلیقه و خلاقیت علی جون آفرین داره در آخر هم چشمم روشن می بینم که هنوز هیچی نشده شلوار علی دوتا شده اصلاً بابای عسل میگه ما دختر به راه دور نمیدیم اونم شهر گرمسیر
❀مامانی❀
پاسخ
سلااام عزیزم.سال نو شما هم مبارک ممنونم گلم دست بوسه خاله جون خاله شواهد نشون میده از نوادگان ناصرالدین شاهیمولی دختر شما جزو سوگلی هاست هی وای من...سرتاپاشو طلا میکنیم...همه شهرو کولر دوتیکه میزنیم...اصلا لباس میدوزیم کولر دار واسش...یه وقت پشیمون نشید
مامان تینا و رایان
12 فروردین 93 9:29
فکر میکردم فقط خودم سال نوی سختی رو شروع کردم پس شما هم گرفتار بودین؟ آخه دیگه عکس نبود پشگل به خوردمون دادی؟.. میگم تمام سر و کله و خونتون دم عیدی بو پشگل گرفت...بیچاره بازدید کنندگان خخخخخخخخ خوب بعد یک هفته خودش خود به خود خوب میشه دیگه چه کاریه خوب؟؟؟ ولی اگه تضمین میکنی در لاغری موثره بنده حاضرم در حد دود دادن امتحان کنم همه چی بای لاغری امتحان کردیم اینم روش این بهار خانوم رو عشقه...بنده از الان به شما برای بهارهای آتی که قراره یه اتفاقاتی بیفته بین بهار خانوم و علی جون تبریک و شاد باش عرض میکنم شیرینی های عیدتون رو رونمایی نکرده بودین به به راستی من اون فندقی شکلتی رو درست نمودم ها؟ولی هنوز عکس نزاشتم ازش ایشال به زودی یه شیرینی هم خودم اختراع کردم از پس مانده های شیرینی های قبلی که موادش اضافه اومده بود انقده خوشمزه شده خلاصه واسه خودم مخترع شدم میخوام تو گینس ثبتش کنم...ولی هنوز اسمی انتخاب نکردم براش ایشالا که سال خوبی رو در پیش رو داشته باشی مثل سال 92 و نی نی دوم هم به زودی ایشالا بغل بگیری
❀مامانی❀
پاسخ
این سختیا شیرینی زندگین...الان برام دیگه خاطره بد نیست و شده برام یه تجربه که بتونم بقیه رو راهنمایی کنم عکس به این قشنگیچشه؟ آی گفتی...تازه چادری که علی توش بخور میکرد گوشه اتاق بود یه روز دیدم یکی از مهمونا انداخته روش خوابیده.وای اینقدر خجالت کشیدم ممنون عزیزم.به پای کارای خوشگل شما که نمیرسه...تا دوساعت قبل از تحویل داشتم میپختم.وقت نشد پستشو بذارم... ای جان...هرچی از خودمون دربیاریم بهتر میشه به خدا...اسمشو بذار شادکوییت همچنین برای شما دوست خوبم ایشااللـــــــــــــــه
مامان آینده یه فسقلی
12 فروردین 93 13:20
من فقط وقت کردم عکسا رو ببینم، sorry از نامه ی مادر شوهر بسی لذت بردم وووووووووییییییییییییی چه خوشگل شده ماشالا ، این نفسیه ی خاله سارا جوووووووووووووون
❀مامانی❀
پاسخ
اشکال نداره.فعلا خسته ی سفری خوشگل میبینی خاله جونایشاالله یکی نصیبت بشه زودتر
مامان تینا و رایان
12 فروردین 93 13:25
عجب پیشنهاد باحالی دادی...شاد کوییت جالب بید اون چادر بوگندو رو مهمون پیچید دورش؟؟ خونه منم دست کمی نداشت والا بس که رایان فرش های شسته ام رو گلاب به روتون خرابکاری کرد روش...پستش رو نوشتم تو وبم هست راستی اون کیک تولد تینا رو نوشتم دستورشو اینجاست http://yummymummy.blogfa.com/post/117/%DA%A9%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF
❀مامانی❀
پاسخ
خوشت اومد؟ جالبه وقتی گفتم گفتن اصلا بو رو نفهمیدیم میام میبینم.ممنون...البته خواستم نظر بذارم چند روز پیش کد نمیداد!
مامان پریسا
13 فروردین 93 0:13
سلام سارا جون خوبید؟ مجددا سال نو مبارک ایشالله امسال هم مثل سال های قبل پر از موفقیت باشه براتون
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.شما خوبید.پریسا جئن بهتره؟ ممنون.بر شما هم مبارک ممنووووووووووووووون...همچنین برای شما
مامان پریسا
13 فروردین 93 0:16
اول این که برای اون تجویز ها ممنون خیلی خوب بودن اما اون پشکل ها این شکلی نبودنیه جور گیاه هم داخلش بود و خیلی خیلی کم از این هااما به هر حال خوب بودن من هم مرتب دو.د دادم. در کل خدا رو شکر ابله ی پریسا خیلی سبک بود اصلا به شدتی که میگید نبود
❀مامانی❀
پاسخ
خواهش میشه...شکر خدا که سبک بوده و خوب شده..دیگه راحت شدی...به خصوص برای وقتی بخواد باردار شه از عطاری سینا خریدی ؟احتمالا خواستن بگن این پشکلا از پی تشکیل شده
مامان پریسا
13 فروردین 93 0:18
هم سفره و هم شیرینی ها عالی هستن. راستی اگر میدونستم قراره پریسا هم ابله بگیره ،اون روز دعوتتون رو رد نمیکردم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنووووووون...عالی میبینی واقعا هاحالا وقت جبران هم هستا
مامان آمیتیس
13 فروردین 93 12:06
سلام سال نو مبارک سارا جان حتما حتما یه دعا مخصوص برام می کنی تو روضتون ممنونم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.سال نو شما هم مبارک...عزیزم همون روزی که نظرتو خوندم خیلی برات دعا کردم.انشاالله حاجت هات برآورده بشه
مامان محمد و ساقی
14 فروردین 93 0:06
فدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی داااااااری
❀مامانی❀
پاسخ
قربوووووووووووونت بشمممممممممممممم
امیر مهدی و عمی
14 فروردین 93 14:41
سلام مامانی مهربون سال جدید و خدمت شما و خانواده محترمتون تبریک عرض میکنم انشاله سالی سرشار از سلامتی و موفقیت پیشرو داشته باشید.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.بر شما هم مبارک
امیر مهدی و عمی
14 فروردین 93 14:45
انشاله علی جان همیشه سلامت و شاد باشه. شیرینی هاتون که محشرن دستتون درد نکنه انشاله امسال هم مثل سال گذشته یکی از بهترین سال ها باشه علی جون هم مثل مامانش معلومه که با سلیقس روزگارتون شاد.
❀مامانی❀
پاسخ
ممنووووووونم عمه ی باسلیقه و مهربون
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 93 18:33
سلام سفره هفت سین خیلی جالب بود ایشالاه که حال علی جون الان خوب شده باشه ارزو می کنم سالی داشته باشید پر از شادی و سلامتای و خرمی
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون دوست خوبمبله شکر خدا خوب شده
خواهر فرناز
16 فروردین 93 0:23
اومدم سلام کنم برم بعد گفتم نه یه نظری بذارم حالا یه چیز بگم نترسیا اول تا آخرش بخوان بعد خواستی بترسی طوری نیست انا لله وانا الیه راجعون تسلیت میگم خدمتتون تمام شدن روز های خوش تعطیلات عید وخوابیدن های صبحگاهی ومهمانی وپلو خوری وغیره را به شما وهمه آنهایی که فردا قراره ساعت 6 صبح شایدم زودتر بلند بشن تسلیت عرض مینمایمدعوام نکنیاااااااااااااااااااااااااااااااااا باشه؟
❀مامانی❀
پاسخ
علیک سلام نترسیدم چون تکراری بود
مامان سهند و سپهر
16 فروردین 93 8:43
❀مامانی❀
پاسخ
سلام
مامان عرفان
16 فروردین 93 9:21
سلام عزيزم . سال نو مبارك . ببخش با گوشيم ميومدم نت و نميتونستم برات نظر بدم .
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنوووونماشکالی نداره خانومی...منم خیلی وقت نمی کردم سر بزنم
مامان عرفان
16 فروردین 93 9:21
نجمه مامی آرتین و آیسودا
16 فروردین 93 9:45
سلام عزیزم امیدوارم صبح خوبی رو شروع کرده باشی سفره هفت سین زیبایی رو پهن کردی انشاله سال خوبی برا شما و همسرتون و علی گلم باشه شیرینی ها هم که دیگه نگو کاملا شیک و مجلسی و چقد تمیز درشون آوردی دستتون درد نکنه خدا رو شکر که علی جون با اون معجون اسمشو نبر خوب شد روزای اول همچین بیماری خیلی حال گیریه مخصوصا تو عید کل برنامههای آدمو به هم میریزه آقا واقعا اگر برا لاغری موثره به من هم خبر بدین لطفا حاضرم هر کاری بکنم فقط رژیم نگیرم این ها تقدیم با عشق
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم ممنوووووووونم...بله صبح خوبی بود زیبا میبینی عزیزم برای لاغری داریم گروهی یه کارایی میکنیم ببینیم زنده میمونیم یا نه خودت گلی عزیزم...اینا هم برای شما با عشق تر
مامان دوقلوها(آوا و اهورا)
16 فروردین 93 11:11
سال نو مبارک باشه ایشالله سال خوبی داشته باشین آخی علی جون هم کمی اذیت شد ایشالله بلا به دور باشه اما پست قشنگی بود و مثل همیشه لذت بردم
❀مامانی❀
پاسخ
بر شم هم مبارک دوست عزیزم...ممنون
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
16 فروردین 93 11:28
امروز اولین روز ِ کاری سال 93 هستش و من پیشاپیش بهت خسته نباشید میگم...
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووووووووونم عزیزمممممم...سلامت باشیببخش هنوز نیومدم برای خصوصی...میام پیشت
مامان محمد و ساقی
16 فروردین 93 12:03
سلااااااااااااااااااااااااااااام ظهرت بخیر و خوشی باد
❀مامانی❀
پاسخ
سلااااااام.ممنون...همچنین
نسيم-مامان آرتين
16 فروردین 93 12:03
خاله ساراي مهربون داداش علي سال نو مبارك سال خوبي داشته باشيد كنار اون سپهري تربچه واي سارا جون چه سخت آبله مرغون اما چيز خوب ياد گرفتم ايشالا سال خوبي رو پيش رو داشته باشيد در كنار خانواده گلتون
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم نسیم عزیزمهمچنین برای شما
♥مامان متین جون♥
16 فروردین 93 19:55
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥خوبین؟ ..♥سال نو مبارک ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ خیلی جالب بود
❀مامانی❀
پاسخ
سلاااااام...چشم
علامه کوچولو
16 فروردین 93 22:30
سلام خدا قوت بله یه زمانی فکر میکردیم فقط عسل زنبور شفاء للناس هست و لا غیر ولی من هم چند سال پیش مایه شفاء بودن فضولات الاغ ماده رو شنیدم و به عینه تاثیراتش رو در رفع عفونت یکی از نزدیکانم دیدم یعنی به چند ساعت نرسیده حالش خوب شد(لذا موکدا توصیه میکنم برای عفونت های خاص زنان این ماده بهتر از هر دارو و هر دکتر زنانی جوابگو هست) اخیرا هم شنیدم گرانترین قهوه در یکی از کشورهای غربی حاصل از فضولات جناب فیل جان بعد از خوردن یک گیاه مخصوص است به همین صورت ادامه پیدا کنه فکر کنم بشر دوپا به هیچی رحم نکنه همه شیرینی هاتون توو حلقمعمرا اگه چیزی مونده باشه
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزمآره اتفاقا یکی از فامیلای ما هم عفونت زنانه داشت گفت با همین سریع رفع شده...روششم که بلدی؟ اتفاقا ما رژیم قهوه داریم میگیریم...خوبه نوع پشکل فیلشو هم امتحان کنیم قربونت...امر کنید میپزم سریع براتون
الهام مامان علیرضا
16 فروردین 93 23:35
خدا رو شکر که علی جون بهتر شده و ممنون بابت معرفی این داروی شفا بخش سبزه و شیرینی تون مثل همیشه عالی بود سال خوبی رو براتون آرزو می کنم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم
مامان سهند و سپهر
17 فروردین 93 9:02
خخخخخخخخخ چقد نوشتین اونور تا بیام بخونم چشام درمیاد که
❀مامانی❀
پاسخ
نه اینکه خیلی بی کاریم
مامان سهند و سپهر
17 فروردین 93 11:16
خصوصی
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
17 فروردین 93 11:47
سلام سارا جان... سال نوتون مبارک خوشحالم که حال علی خیلی زود بهتر شد... اون قسمتی که علی سورپرایزتون میکرد هر روز ، رو خیلی دوست داشتم من خودم خیلی سورپرایز شدن رو دوس دارم حالا اونم از طرف فرزند آدم باشه خیلی لذت بخشه قطعا برام دعا کن اگه خدا نی نی ای بهم بده تو زمینه ی سورپرایز کردن بکشه به علی خب دیگه چه خبر سارا جون خودتون خوبی؟ یکی از عید ها تشریف بیارید این طرفا باور کنید خیلی خوشحال میشیمممم راستی تو این پست گفتید زن داداشتون بارداره زن داداش فرشتتون یا زن داداش دیگه؟ یه راستی دیگه من وبلاگمو رمزی کردم هم اومدم رمزو بهتون بدم هم اینکه رمز رو به فرشته جونم اطلاع بدید. آخه هر چقدر بهش تو عید اس فرستادم نرسید همین امروز چند دقیقه پیش هم باز امتحان کردم نشد، انگار دلیورد نمیشه براش. برای همین نمی تونم رمزو بهش بدم تو خصوصی برای شما میذارم تا به فرشته جونم بدید.............مرسی ازتون سارا جون ایشالا علی آقا دیگه هیچوقته هیچ وقت مریض نشههههههههههههه دوستون دارم شاد باشید فعلا
❀مامانی❀
پاسخ
سلام سمیه عزیزم.خوبی تو؟ انشاالله خدا یه نی نی سورپرایزمن بهت بده انشاالله قسمت شد میایم اونطرفا...شما هم بیاین این طرفا به فرشته دادم رمزو نمیدونم اومد وبتون؟نه فرشته جون هنوز زودشه...اونیکی زن داداشمه ممنووووونم عزیزم...شما هم شاد باشید گلم
مامانِ عسل
17 فروردین 93 13:39
حالا شد
محمد
17 فروردین 93 14:24
سلام سال خوبی رو براتون آرزو می کنم. امیدوارم علی بهتر شده باشن . عجب تبلیغی کردید برای پشکل الاغ ؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام داداش محمد عزیز...ممنون...برای شما هم همچنین الاغا هم دل دارن دیگه
مامان فرنيا
17 فروردین 93 15:32
اول از همه سال نو را تبريك ميگم بعد هم خدا را شكر گل پسري زود خوب شد براي ما كارمندا واقعا مريض شدن بچه ها در روزهاي تعطيلي يك موهبت الهي است البته ايشاللله هيچوقت مريضي نباشه اما اين جور مريضيها كه بايد همين بچگيها باشه تا توي بزرگسالي خيالمون راحت باشه ديگه نميگيريم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام دوست خوبمسال نو شما هم مبارک آره دیگه ما کارمندا هرچی تو تعطیلی باشه رو موهبت میدونیم وای گفتی خدا رو شکر من یکی خیالم راحت شد
مامان فرنيا
17 فروردین 93 15:33
سفره هفت سينتون بسيار زيباست بخصوص سبزه هاي زيباتون ما كه هرسال توي راهيم و به موقع هم كه برسيم ديگه سفره كار مامان ميشه نه من
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون گلم.چشمات زیبا میبینه
مامان فرنيا
17 فروردین 93 15:34
من هم در مورد پشكل شنيده بودم اما باور نداشتم حالا كه شما ميگيد سعي ميكنم باور كنم
❀مامانی❀
پاسخ
باور کن فامیلمون نیست بخوام الکی تعریفشو بدم
مامان فرنيا
17 فروردین 93 15:35
ميگما من كه امدم و رفتم اما اگه هنوز ان شيرينيها داريد من حاضرم بازم بيام اهواز
❀مامانی❀
پاسخ
خبرمونم نکردیقدمتون روی چشم.میپزم سریع براتون
مامان فرنيا
17 فروردین 93 15:39
روضه هاتون قبول هميشه به گردش و تفريح
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فرنيا
17 فروردین 93 15:40
من هميشه از ان كول كاپها ديدم اما نخوردم ولي خيلي دلم ميخواد
❀مامانی❀
پاسخ
خیلی خوشمزه نبودن...اتفاق نظر این بود که فینگرفودای خودم خیلی خوشمزه تره
مامان پرهام
17 فروردین 93 20:10
سلاام سال نو مبارک امیدوارم سالی سرشار از موفقیت داشته باشین.ببخشید دیر جوابتونو دادم این چند وقت نبودم یا مهمون بودیم یا مهمون داشتیم.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام.سال نو شما هم مبارک عزیزم
مامان احسان
18 فروردین 93 8:22
سلام عزیزم عیدتون مبارک .خدا رو شکر که علی جون الان بهتره خیلی باحال نوشتی کلی سر صبحی خندیدم .شیرینیهاتم خیلی خوشگل شده حتما مثل همیشه خوشمزه هم هست . آخی چه با سلیقه خودش هفت سین چیده .بچم به مامانش رفته ها
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.بر شما هم مبارکخوب شده شکر خدا قربونت برم.خوشگل میبینید
زهره(مامان فاطمه)
18 فروردین 93 9:19
سلااااااااااام دوباره عیدت مبارک .آخییییییی علی جون هم آبله گرفت ولی چه طب علفی جالبی بابت پشگل راستی به نظرم بزارید سپهرجون بگیره چون بچه توی سن پایین خیلی خفیف میگیره شاید در حد چندتادونه زدن باشهمن روضتون رو اصلا خبردار نشدم ببخشیدوگرنه مثل قبلی میومدم تازه اینکه شام نداشت بهتر بود که مثل اون سری شرمنده نشم شب آخر بیام برا شاماون سری موقع رفتن به همسرم گفتم اگر میدونستم شام دارن نمیومدم کلی خجالت کشیدم فقط شب آخر امدم راستی مبارک باشه عروستون چه نازه ماشااله خوشبحال بهار خانوم بااین مادر شوهر خوووووبش
❀مامانی❀
پاسخ
سلاااااااااااام.خوبی عزیزم واالله فکر کنم این پشکله کاری کرد هیچکی از علی نگرفت وای شرمنده من یادم رفت بگمهرچند اینجا نوشته بودم..این چه حرفیه...اتفاقا بیشتر دعوتیا میذارن شب آخر میان ممنون عزیزم.این یکی از زنای علیه...بیشتره تعدادشون
مامی یلدا و سروش
18 فروردین 93 17:02
سلام سارا جون سال نو مبارک انشاالله سالی پر از خیر و برکت در پیش داشته باشی
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنوووون.همچنین برای شما
مامی یلدا و سروش
18 فروردین 93 17:03
به به میبنم که ظرفامون شبیه همه.عجب حسن سلیقه ای
❀مامانی❀
پاسخ
گفتم کهولی سلیقه شما یه چیز دیگس
مامی یلدا و سروش
18 فروردین 93 17:14
ای جونم علی خوشتیپ آبله مرغون گرفت. خدا رو شکر که الان خوب شده.. انشاالله که ردی از آثار این بیماری نمونده باشه. چه جالب این پشکل درمانی حتما یادم میونه شاید یه روزی خدای نکرده بدرد مون خورد
❀مامانی❀
پاسخ
نه هیچی نمونده شکرخدا...انشاالله که هیچوقت نیازی نداشته باشید ولی واقعا مفیده
زندگی
18 فروردین 93 17:20
سلام عزیزم ، آخی طفلی علی جونم حالا میخواست ی چند روزی رو خوش بگذرونه تو این عیدی، مگه این آبله مرغون گذاشت . راستی منم در وصف فواید تجربه ی شما زیاد شنیدم گویا بر هر دردی درمان است
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم شیرینی زندگی در کنار همین تلخی ها معنی پیدا میکنه بلی و ما هم هی مسخرش میکردیم
مهرنوش مامان مهزیار
19 فروردین 93 9:43
سلام عزیزم همه چیز عالی بود و زبیا خانم ناقل ویروس خواهشا اگ پشکل برای لاغری موثر خبر بده لطفا. راستی وب آشپزی های مامان هم رفتم عیدیهای عروس عالی بودند همه شون. امیدوارم که علی جون همیشه سلامت باشه . با ارزوی بهترین ها
❀مامانی❀
پاسخ
سلام دوستمممممم..ممنووووونبرای لاغری واتس آپ نصب کن ببین چه میکنیمممممم ممنون عزیزم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
19 فروردین 93 17:20
سلام سال نو مبارک ممنو ن که به ما سر زدید .امیدوارم علی جون خوبه خوب شده باشه هفت سین شما هم با همه سادگیش یه گرمای خاصی داره یه جورای حس محبت رو القا میکنه برای من
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنمممنون جواب دادید وای هفت سینای شما که حرف نداشششششششششت
فرشته ام "امیرحسین"
19 فروردین 93 20:20
سلام سارا جون سال نوتون مبارک.انشاله سالی پر از خیر و شادی و سلامتی داشته باشید. بازم مثل همیشه باسلیقه . دلم از شیرینی ها خواست راستی هرچند با تاخیر زیاد، تولد علی جونم مبارک باشه انشاله در کنار شما 120 ساله بشه
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزمممممم...ممنووووووون همچنین برای شماآخی...کاش میشد بفرستم ممنون خاله جون
هانی
19 فروردین 93 22:53
آخی عزیزم علی جونم مریض شد فکر کنم تو تعطیلات حسابی خورد تو ذوقش ولی خیلی خوب شد که پیشش بودین و ازش مراقبت کردین. شیرینی هاتون واییییی از دیدنش دهنم اب افتاد خیلی خوش اب و رنگه انشاالله سال خوب و خوشی در کنار خانواده داشته باشین.علی جونو ببوسین
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون عزیزم.برای شما هم بله واقعا بهترین زمان آبله گرفت
حامده(مامان امیرمحمد)
20 فروردین 93 0:07
بلابه دور نتیجه ای برای لاغری داد به من هم بگید نفیسه جون خوشمل چه عکسات قشنگ شده
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون...هنوز امتحان نکردم نفیسه کیه؟بهار رو میگید؟
sama
20 فروردین 93 17:06
ساناز
20 فروردین 93 23:51
انشالا همیشه سلامت و شاد باشین
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون گلم همچنین شما
مامان یزدان
21 فروردین 93 11:08
سلام عزیزم. سال نو رو بهت تبریک میگم. امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی و برکت داشته باشی.
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم.من هم بهترین ها روبرای شما آرزو دارم
خواهرفرناز
21 فروردین 93 14:51
سارا جون سلام یه سوال میپرسم بشمار 3جواب بده اول اینکه این چند روزکجایی نیستی؟ دوم اینکه اسم من چیه؟اینو سریع پاسخ بده میخوام ببینم اسممو درست میدونی یا اشتباه
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم مشغول بستن حساب ها...امتحانای علی...کارهای خونه و خیلی کارای دیگه جواب دادم
دخملی شکلک
21 فروردین 93 19:58
ممنون آبجی گلم...............سال نو شما هم با کلی تاخیر مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
قربونت برم.ممنوووون
مامان تینا و رایان
22 فروردین 93 0:08
سلام سارا جون خوبی؟ امروز تو اف بی دیدمت برای سعیده جون کامنت گذاشته بودی البته قیافت رو که ندیده بودم ولی از روی اسم کوچیک و شباهتت به علی جون اومدم پروفایلت مطمین شدم خودتی اونجا اددت کردم دوست داشتی اکسپت کن
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم...وووی چه خوشملیاکسپتیدم
مامان پریسا
22 فروردین 93 14:43
سلام سارا جون خوبی؟ علی جون خوبه؟ دیروز که اس دادی واسه اون همایش خیلی خوشحال شدم. از حالا برنامه ریزی میکنم که کاری برام پیش نیاد واسه اون روز راستی از ابله و نشر دادنش توسط پریسا پرسیده بودی.... بااجازتون به تمام بچه های فامیل دادیماین روزا داره نمودار میره بالا هر روز یکی زنگ میزنه که یکی دیگه هم گرفت
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم خوبه شکر خدا همایش؟قرار وبلاگیهخیلی خوبه جدییییی؟من که حسابی قرنطینه کردم خودمونو هیچکی از علی نگرفت
مامان دوقلوها
23 فروردین 93 18:53
سلام گلم سال نو مبارک امیدوارم سال خوب وو خوشی داشته باشید
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.بر شما هم مبارک
مامان دوقلوها
23 فروردین 93 18:54
عزیزم خصوصی داری
ستوده
24 فروردین 93 6:41
سلام مامان علی خوشتیپیه .این همین علی کوچولوی دو سه سال پیشه ؟ماشالله چقدر بزرگ وخواستنی شده . خیلی وقت بود که اینجا نیومده بودم .خوشحالم که دوباره پیدات کردم . موفق باشید
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.کوچیک شماست خوش اومدی عزیزم.ممنون
بهار
24 فروردین 93 13:09
سلام هدیه سنیا یه تقویم با عکس کوچولوتون در صورت قرار دادن لوگوی سنیــا.
مامان محمدحسین
24 فروردین 93 16:31
خیلی خیلی با حال بود...
❀مامانی❀
پاسخ
قربانت
سپیده
25 فروردین 93 15:37
اره تازه نکات ریز غذایی هم آره دیگه
مامان حمید
26 فروردین 93 8:11
سلام سارا وعلی جون. سال نو مبارک... عجب بابا ماجرایی داشتید.منم خیلی شنیده بودم این روش دود دادنو . مامانم میگه قدیما بیشتر برای تسکین درد والبته عفونت بیشتر از این روش استفاده میشده. سفره ی هفت سینتون قشنگه ... چه ادمای بیکاری پیدا میشن...سادیسم دارن موفق باشید...
❀مامانی❀
پاسخ
سلام دوست خوبم سال نو شما هم مبارک عزیزم آره برای رفع عفونت تاثیر مثبت داره
زهره(مامان فاطمه)
26 فروردین 93 10:55
سلاااااااااااااام گلی خصوصی فکرکنم تیکشو نزدم
سعیده
26 فروردین 93 12:33
سلام سارا جون سال نو مبارک ان شاالله که همیشه خوش و خرم کنار حونوادۀ گلت باشی. من یکی از دوستای مرجان جون هستم البته اگه من رو قابل بدونن. اصلاً سال جدید پست که نذاشته هیچ، نظرات رو هم تایید نمیکنه، من خیلی نگرانشم، شما ازش خبری نداری؟ ببخشیدا البته یه بار دیگه هم بعد از فوت دختر داییش از شما خبر گرفته بودم، آخه به چز شما کس دیگه ای رو نمیشناسم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.بر شما هم مبارک عزیزم به نت دسترسی نداره چون شمال هست و مشکلاتی براش پیش اومده و نتونسته برگرده کرج
شادی
26 فروردین 93 12:38
سﻻم سارا جون. سال نو مبارک. قبلا اومدم نظر گذاشتم. نمی دونم چرا نرسیده. ایشالا سال خوب و خوشی در پیش داشته باشین.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام شادی جون سال نو شما هم مبارک...ممنون همچنین برای شما
مامان فاطمه
26 فروردین 93 18:09
مامان علی آقا خوشتیپ سلام.سال نوتون مبارک. خیلی جالب و باحال می نویسی.من که خیلی خوشم اومد! اجازه دارم لینکتون کنم؟اگه قابل دونستید به ما هم سر بزنید
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.سال نو شما هم مبارک قربونت باحالی از خودته باعث افتخارهحتما خدمت میرسم.ممنون اومدی عزیزم
سپیده
27 فروردین 93 8:20
اجازه خانم من یه سوال دارم ؟ مگه می خواین بهمون جایزه بدید که گفتید اگه خواستیم بیایم بگو تا آمار بگیریم ؟
❀مامانی❀
پاسخ
نه میخوایم خوردنی بدیم
مامانِ عسل
27 فروردین 93 9:20
مامان محمد و ساقی
29 فروردین 93 22:39
جیگرتو خام خام بخورم یا بپزمش اول؟ سلام میگم اونجا ما رو از اینجا انداخته
❀مامانی❀
پاسخ
ووووی هند جگر خوار شدی سلام عزیزم آره دیگه...خوبیش اینه کسی نمی خونتمون
مامانِ عسل
30 فروردین 93 9:38
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 فروردین 93 10:49
خوصی مامان
شادی
30 فروردین 93 12:37
ای بابا شما که هنوز سفره تون پهنه!!!!!!
مامانِ عسل
30 فروردین 93 13:08
تموم لحظه های همراه بودن با یک موجود کوچک دوست داشتنی ، با یک مسافر از بهشت گوارای وجود ظریف و دل های مهربان و نگاه های امیدوار و سرهای پر دغدغه و تن های خسته و روح های حساستان... روزتان مبارک امانت داران باری تعالی... پروردگارا لیاقت امانت داری بده...
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون دوست عزیزم.بر شما هم مبارک
مامان محمد و ساقی
30 فروردین 93 14:33
مامان تینا و رایان
30 فروردین 93 15:16
__ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- عزیزم روزت مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون دوست عزیزم.بر شما هم مبارک
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 20:10
روزت مباررررررررررررررررررررررررک ساراجووووون
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون دوست عزیزم.بر شما هم مبارک
مامان سونیا
30 فروردین 93 20:53
روز مادر مبارک مادر مهربون
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون دوست عزیزم.بر شما هم مبارک
مامان غزل
30 فروردین 93 23:41
گاهی دلت از زنانگی میگرد ، می خواهی کودک باشی دختر بچه ای که به هر بهانه ای به آغوشی پناه میبرد و آسوده اشک میریزد. زن که باشی باید بغضهای زیادی را بیصدا دفن کنی .... صبور ترین موجود دنیا روزت مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون دوست عزیزم.بر شما هم مبارک
الهام مامان رامیلا
31 فروردین 93 2:13
به به چه عکسایی خانم هنرمند روزتم مبارک باشه علی رو ببوس
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون دوست عزیزم.بر شما هم مبارک
خواهر فرناز
31 فروردین 93 7:54
سارا جونم سلام روزت مبارک شرمنده نتوانستم این چند روز بیام پیشت شدیدا گرفتار بودم واز هفته قبل همش دکتر های مختلف بودم اصلا حوصله نداشتم ولی همش تو فکر شما ها بودم بیام پیشتون ولی نشد بازم شرمنده
❀مامانی❀
پاسخ
سلام خانومی فدات شم.منم مثه تو.دشمنت شرمنده
مریم مامان دونه برفی
31 فروردین 93 9:25
سلام روزتون مبارک http://hamyarmazand.ir/KS-UpFile/KS-image/(1392-2-14)-%5B824996%5D-za_31387.jpg
❀مامانی❀
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم
زهره(مامان فاطمه)
31 فروردین 93 11:57
سلااااااااااااام خوبی خوش گذشتشنیدم خیلی خوش گذشته دوستان بجای من. همیشه به شادی من که میومدم تعدادمون کم بود ولی این دفعه زیاد بودیدراستی دوباره روزت مبارک.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.جات خیلی خالی بود
ایدا
31 فروردین 93 14:53
سلام مهربان روزت مبارک دوست نازنین من
❀مامانی❀
پاسخ
سلام خانوم گل.ممنون.بر شما هم مبارک
مامی یلدا و سروش
31 فروردین 93 15:02
خداونــــد لبخنـــد زد و از لبخنـــد او زن آفـــریده شد . ای لبخنـــد زیبـــای خداونـــــد روزت مبـــــارک
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم بهناز جون.بر شما هم مبارک
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 16:19
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک دوست گلم مخصوص خود خودت تو وبلاگت
❀مامانی❀
پاسخ
آی قربونت بشممممم...شرمنده میکنید
آویسا
31 فروردین 93 16:42
سلام مامانی روزت مبارک.من آویسا هستم الان 3 سالمه.از آشناییتون خوشحال شدم به منم سر بزنین
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.برمامانیت هم مبارک چشم آویسا گلی
مامان محمد و ساقی
31 فروردین 93 23:41
ووووووووووووووووووووییییییییییییییییی چه هلوووووووووووووووووووویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی لهجتم خارجیه معلوم نیس چی چی میگوووووووووووویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی وووووووووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ میشه یه پست بزاری
❀مامانی❀
پاسخ
این نظر برای من بود؟ اونوقت شوهر نیست معلومه اذیت شدی ها
مامان سيد محمد سپهر
1 اردیبهشت 93 11:20
امان از تو سارا از اون پشكل ها دود كن شايد مشكل ما هم بر طرف شد
❀مامانی❀
پاسخ
چیه مشکلتون زهره جون؟
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
1 اردیبهشت 93 13:43
http://upload7.ir/imgs/2014-04/92357948092602834621.jpg روزتون مبارک............
❀مامانی❀
پاسخ
ممنوووونمهربون.بر شما هم مبارک آدرستم بذار خو...سخته پیدا کردن خو
مامان محمد صدرا
1 اردیبهشت 93 17:51
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . . دوست خوبم روزت مبارک
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون گلم.بر شما هم مبارک دوست عزیزم
مامان سهند و سپهر
2 اردیبهشت 93 7:35
خصوصی
زهرا و زکریا
2 اردیبهشت 93 10:04
شناسنامه رو بی خیال ! محلِ تولد من ، آغوش گرم و پر محبت توئه مـــــادر …
مامان محمد و ساقی
2 اردیبهشت 93 12:51
❀مامانی❀
پاسخ
میام پیشت ببخش
الهام(مامان اميرحسين)
2 اردیبهشت 93 16:40
سلام گلم من دوست داشتم ،لينكت كردم! با اينكه ليست دوستانت بساااااااااااااااااااااار بلند و طولانيه ولي دوست داشتي لينكمون كن دوست جوني!
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.باعث افتخاره...حتما میام پیشت...الان سرعت وحشتناک پایینه
مامانِ عسل
3 اردیبهشت 93 7:46
فوايد آية الكرسی: خواندن آن هنگام خروج از منزل، هفتاد هزار فرشته نگهبان شما میشوند/هنگام ورود به منزل، قحطی و فقرهرگز به منزلتان نمی آيد/خواندن بعد از وضو،شخصیت شما را70درجه بلند مرتبه تر می سازد/خواندن قبل ازاستراحت، فرشته هاتمام شب رامحافظتان خواهندبود/خواندن بعد ازنمازواجب، فاصله شما تابهشت فقط مرگ است/التماس دعا اعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم ✨اللّه ُلاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُو الْحَيُّ الْقَيُّوم لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْض مَن ذَاالَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِم ْوَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُون بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَاشَاء وَسِع كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَات وَالأَرْض وَلا يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوالْعَلِي ُّ الْعَظِيمُ )
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم دوست فهیمم
آیلین و مامان
3 اردیبهشت 93 14:35
سلام عزیزم حال شما خوبه چه دختر ناز و خانومی دارید وبلاگ زیبایی هم دارید اگر دوست داشتین به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال می شیم انشااله بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم .
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.دعا کن خدا بهم یه دختر ناز بده
مامان اریان
3 اردیبهشت 93 16:14
واقعا خوشتیپ بابا مامانشه به وب منم سر بزن خوشحال میشم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم عزیزم.میام خدمتتون
مامان تینا و رایان
4 اردیبهشت 93 15:05
احوال ساراجون پر مشغله که هی میگه میام سر فرصت پستهاتو میخونم ولی پیداش نیست؟اون سایت رفتی پیج زدم لایک میکنی پلیز؟دعوتنامه فرستادم براتون
❀مامانی❀
پاسخ
میام پیشت
مامان تینا و رایان
6 اردیبهشت 93 12:25
------ گلم منظورم پیج آشپزیم تو فیسبوک بود...اونو لایک بزن تعداد اعضای پیجم بره بالا پلیز
❀مامانی❀
پاسخ
وای من خیلی خنگم تو فیس بوک دیشب اومدم هر چی عکس و صفحه داشتی لایک زدم...پس اصل کاری نبوده
مامان تینا و رایان
6 اردیبهشت 93 13:16
تاییدش کردی الان میان منو میبرن اوین یادم رفته بود خصوصی کنم گلم یه چیزایی راجع به دامنه سایت شنیدم میگن اگه دامنه سایت تموم شه هر چی نوشتیم تو وبلاگ میپره جریان چیه؟ به نظرت درسته؟ راستی خیلی خوب شد پستهای رمزدار نظراتش هم رمزی شده دستشون درد نکنه
❀مامانی❀
پاسخ
آره رمزی شده راحت شدیم نمیدونم...تو فکر بردی منو اصلاح شد
سپیده
6 اردیبهشت 93 15:13
خو عکس شال رو بزار یا برام بفرست دیگه.
❀مامانی❀
پاسخ
الان میام پیشت
مامان فاطمه
6 اردیبهشت 93 16:28
سلام مامانی مهربون علی آقا.خوبین؟چرا پست جدید نمی ذارین.ما از خواننده های پر وپا قرصتون هستیماما شما رو لینک کردیم.اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنین
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون سرم خیلی شلوغه نمیرسمخیلی هم حس نت رو ندارم حتما میام خدمتتون.ممنون
مامان هلنا
6 اردیبهشت 93 19:49
ماشالله چه پسمل گلی دارین واقعا بهت تبریک میگم ماشالله جقده هنرمند و سرحالی ادم میاداینجاو مطلباتو میخونه کیف میکنه علی جون هم که ماشالله به خودت رفته اقاست بازم میام اینورا دلم نمیاد دل بکنم
❀مامانی❀
پاسخ
ممنونم عزیزم...نگاهتون زیباست حضورتون باعث سرافرازیه ماست
❤مامان محمد و ساقی❤
6 اردیبهشت 93 21:17
حالا مو خرمایی...چشم عسلی...دختر اهوازی(شونه ها و سینه ها در حال لرزش)
❀مامانی❀
پاسخ
دقیقا همین شکلیم که میگی
مامان و مهزیار
7 اردیبهشت 93 13:41
آره عزیزم خوبه . تا کی باید بخونمش
مامان و مهزیار
7 اردیبهشت 93 13:44
نمی دونم رسید یا نه آره گلم جز 29 خوبه
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
7 اردیبهشت 93 22:41
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________
❀مامانی❀
پاسخ
عزیزمی
مامان پریسا
9 اردیبهشت 93 10:48
سلام خوبید؟ چه خبر؟ وقتی داخل حموم زنونه نباشم اینجوری احوال پرسی میکنم.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام.ممنون اونجا اینقدر جذبش بالاست که از اینجا انداختمون
مامان سهند و سپهر
9 اردیبهشت 93 12:10
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 16:22
❀مامانی❀
پاسخ
ما بیشتر
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
9 اردیبهشت 93 20:04
وای سارا جوووونمممممم خیلی خوشحالم که صداتونو شنیدممممممم
❀مامانی❀
پاسخ
منم همینطوووووور عزیزممممممممم
عمه ِ آتنا
9 اردیبهشت 93 23:02
سارا جووون گم پیدایی دلم واستون تنگ شده بدجوووور
❀مامانی❀
پاسخ
شرمنده ی دوستان هستیممنم همینجور
خواهر فرناز
10 اردیبهشت 93 9:37
سارا جونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم سلام کجایی؟نیستی؟نمیگی دلما کوچیکه ؟زود تنگ میشه؟ این کارای حسابداری تموم نشد؟میشینم گریه میکنماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
❀مامانی❀
پاسخ
امروز خواستم پست بذارم...نمیشههههه فقط از خونه میتونم بذارم که اصلا نمیرسمتو ذوقم خورد
مامان
10 اردیبهشت 93 12:12
سلام. عجب چیزیه این پشکل. حالا از کجا باید تهیه کرد؟! خوشم اومد جالب بود . دلم میخواد لینکت کنم . اگه اجازه بدی
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.از عطاریا...بگو عنبرالنسا قربونت بشم.صاحب اجازه ای
مامان کوروش
11 اردیبهشت 93 8:07
سلام سارا جونم خوبی الان خیلی خوشحالید منم بهتون پیوستم حداقل اینجا دیگه اشتباه نمینویسم منم ناشی هی بهم بخندید من اشتباه مینویسم شما خودتون درستشو بخونید سارا جونم به شهر ما خوش امدید بدون تعارف میگم یه کلبه درویشی داریم خوشحال میشم در خدمتتون باشم سارا جونم بهت بگم که اینجا تا دلت بخواد خنکه بیاین یه نفس بکشید یه سویشرتی لباس گرم واسه علی بردار اینجا شبهاش سرده جاهای دیدنی خود ارا که چیزی نداره میای میبینی همچین جالب نیست از روی ناچاری اینجایم موزه داره و بازار سر پوشیده و پارک جنگلی و باغ وحش واما محلات بد نیست چشمه اب گرم داره حتما اونجا برو دریاچه نمک میقان هم هست البته فکر نکنم الان درنا داشته باشه دیگه خمین بیت امام ره هم هست نه بابا اونجا خوب نیست وقتت رو تلف نکن واما واما شهر زیبای ما شازند سارا بابا سرچ کن بنویس شازند واست میاره دیگه چه سختی داره بنویس سراب عباس اباد شازند بهت نشون میده شازند یک ربع با اراک فاصله داره فکر کنم اومدی ایستگاه راه اهنشو که از روی پل رد میشه وسط شهر داشتی میرفتی مشهد اونجاییم ما اینجا خوبه سر سبزه سارا عباس ابادش چشمه اب از زیر کوه میاد از چشمه یه کم بیشتره ها درست کردن بسیار زیباست پارک بازی داره و خلاصه واسه یه ناهار موندن میارزه بعد کوه شهباز هست که بلند ترین قله استان مرکزی و پیست اسکی هم داره خوب فعلا برف نیست از همه مهتر لیلا داره که منتظرته بد جور خلاصه اینکه هر جا شما راحت باشی من در خدمتتم فقط امر کن سارا یه چیزی بگم ها ما هیجان میجان نداریمها بپری و اویزون بشی فقط کوه داریم میتونی بری بالا دوست داشتی بدو بدو بیای پایین هیجان داره تا حدودی وای سارا کی میاین خیلی دوست دارم ببینمتون خیلی دوستون دارم
❀مامانی❀
پاسخ
سلام لیلااااا جونمبه گروهمون خوش اومدیالبته درجریانی میخوان فیلترش کنن ممنوووووووون از راهنماییات.دعا کن مشکل پیش نیاد ولی تو اون سه روز چجوری وقت کنیم بگردیم این همه رو؟ ممنون از لطفتمزاحم نمیشیم...فقط انشاالله جور بشه همدیگه رو یه جا ملاقات کنیم
مریم مامان نیکان
16 اردیبهشت 93 0:06
سلام ساراجون...خوب و خوش و سلامتی؟ من قبلا"در مورد این دود الاغه شنیده بودم ولی باورم نمیشد؟حالا چطوری باید دود داد؟مراحلشو نگفتی؟؟
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون خوبمکاری نداره مثل اسپند باید دود کنی...من تو قوطی شیرخشک سپهر دود کردم
لی لی ✂
16 خرداد 93 2:19
سلام سارا جون این قالب رو دوباره دانلود کن بزار اینی که شما دارین قدیمیه و مشکلاتی داره
زهرا (✿◠‿◠)
10 تیر 93 16:59
سلام خوبین؟ ماشاللا علی جون چقد آقا شده!
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.لطف داری خاله جون
زهرا مامان امیرعلی جیگر
18 تیر 93 18:21
نمیدونم سال نو رو تبریک بگم چی بگم والا عکسا و سپهری و همه چی عالی و خوشکل بودن مخصوصا سپهری
❀مامانی❀
پاسخ
ممنون مدیر جان