علی جونمعلی جونم، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
حسین جونمحسین جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿-) نفس های مامان(◕‿-)

تشكر از مديريت محترم ني ني وبلاگ

1391/7/11 0:55
نویسنده : ❀مامانی❀
655 بازدید
اشتراک گذاری

الان كه وارد قسمت مديريت شدم ديدم يه تلگراف جديد برام اومده

وقتي تلو باز كردم چشمام گررررررررررد شدن.اينجوريتعجب

شوكه شدم به خدا...ديدم از مديريته

اين بود تلگرافشونقلبقلبقلب

مدیر وبلاگ "علی خوشتیپ مامانشه "

با سلام ؛

فضای وب محیطی است که اصولا هویت افراد در آن شناخته شده نیست؛ لذا امکان استفاده نامناسب از این بستر فراهم می گردد.
به همین دلیل تیم نظارت سایت نی نی وبلاگ در راستای حفاظت و صیانت از آرامش کاربران خود به طور مستمر در حال رصد کردن فعالیت کاربران بوده و در صورت مشاهده تخلف اقدامات لازم را انجام می دهد.

تیم نظارت سایت نی نی وبلاگ در قسمت نظرات آخرین مطلب ارسالی شما شاهد مواردی بود که منجر به سلب آسایش شما و دیگر کاربران سایت گردیده است.
لذا با پیگیری های لازم، وبلاگ منتشر کننده نظرات نامناسب شناسائی و اقدامات مربوطه جهت پیشگیری از وقوع مجدد این مورد انجام شده و تذکرات به ایشان اطلاع رسانی گردید.

با تشکر و احترام
مدیریت نی نی وبلاگ

واااااااااااااااااااي اينقدر خوشحال شدم.بغل

آخه من اصلا گزارش نداده بودم.نميدونم شايد هم دوستان به مديريت گفته باشن

در هر صورت خيلي خوشحال شدم

دلم بيشتر قرص شد...گفتم به شما هم اطلاع بدم يه جورايي دلگرم بشين ...

خيليييييييييييييييي ممنووووووووووووووون مدييييييييييييير جاااااااااااااااااااااان

اميدوارم توي كاراتون هميشه موفق باشين

(البته جوابمو اينجوري ندادما...خيلي مودبانه و اداري نوشتمنیشخند)

تازه يه چيز ديگه:بين خودمون باشه

من پوله 10 روز  رو براي ويترين دادم ولي الان فكر كنم 13 روزه تو ويترينيمچشمک

الان مديريت بخونه عكسمونو حذف ميكنهزبان

خلاصه خيلي خوشم اومد...هرچند من خيلي به اين جور پياما اهميتي نميدم .اهميت ندادن و خونسرد بودن بهترين جوابه...لبخند

به اميد جامعه اي آرام و بافرهنگ و با...خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آراد(خاطره)
11 مهر 91 22:23
سلام...منم واقعا خوشم اومد...ممنون میر عزیز
مامان محمد و ساقی
11 مهر 91 22:52
سلام.واقعا" دستشون درد نکنه و جا داره یه خسته نباشید بهشون بگیم که هوامون رو دارند. سارا جون خیلی روست داریم و امیدوارم که این مزاحم ها ریشه کن بشن.
خاله باران
11 مهر 91 23:05
سارا فکر کن نظر خصوصی هامون را بخونند....من نبودم مدیر جانش.سارا بود.خودتون شاهدید...
ارغوان
11 مهر 91 23:24
چه عالی یعنی!! کاش پرشین هم اینجور سرویس میداد
مامان خورشید
12 مهر 91 7:58
کلا این نی نی وبلاگ فضای آروم و مهربونی داره. گشتن توش به آدم امید و شور میده. خصوصا اگه صفحه علی عزیزم باشه.


ممنون.نظر لطفته عزیزم
مامان امیرناز
12 مهر 91 8:19
سلام عزیزم من که نمی دونم اون نظر چی بود اما بعضی ها نمی تونن خوبی رو ببینن من که اینجا رو خیلی دوست دارم اخه دوستای خیلی خوبی پیدا کردم راستی عزیزم حست این روزات خیلی واسم عزیزه واقعا این قافله عمر عجب می گذره انگار همین دیروز بود که فرشته ها مون به دنیا اومدن راستی خواستم بگم منم رمز اما... مرسی


سلام دوست جونم.خوبی؟
نظرشون تو پست پایینیه
رمز رو برات فرستادم
مامان کوروش
12 مهر 91 12:16
دم مدیریت گرم به خدا اعصاب ادم رو خورد میکنن منم یه کامنت مزاحم داشتم امیدوارم مدیریت بگیرتشو حالشو بگیره
مامان محمد و ساقی
12 مهر 91 12:39
اینا برای مدیر
نایسل
12 مهر 91 14:21
ای ول مدیریت نی نی وبلاگگگ عاشقشممم خدا کنه زن باشه
مامان فاطمه
12 مهر 91 16:05
سلام ، بعضی ها وقتی می بینن که یه وبی خیلی بازدیدکننده داره می خوان یه جورایی خرابش کنن . ولی فکر این ر و نکرده بودن که یه پشتیبانی هم دارن. دست مدیر دردنکنه که هوای همه رو داره. شما مادر مهربون هم موفق باشید.
مهسا
12 مهر 91 20:18
چه خوب متاسفم برای این افراد که تحمل خوندن هیچی رو ندارن واقعا اگه خاطرات کوچولوهای ناز شما رو ناراحت می کنه نخونید چرا خودتون رواذیت می کنید !!!!!!!!!!
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 مهر 91 13:43
سارا جون سلام
من پست قبلی نظرات اون فردمزاحم رادیدم خواستم برات خصوصی چیزی بنویسم ولی گفتم خودت بهتر صلاح میدونی
ادم موفق همیشه دشمن و حسود زیاد داره

اما مگه پستت رمز دار نبود یعنی می تونه آشنا باشه ؟!!!!

بهر حال واقعا دست مدیریت درد نکنه
من برای همین است دارم سختی دوباره نویسی وبلاگ دخترم توی نی نی وبلاگ را تحمل می کنم چون می دونم اینجا مدیریت حمایت کاملی از وبلاگ های ما داره

این کارشون هم که دیگه خیالم رابیشتر راحت کرد

پس شما هم برو صدقه بده و برای گل پسرت و خودت و همسر محترم اسفند دود کن

تا کور شود هر آنکس نتواند دیدن ( ضرب المثل رادرست نوشتم ؟؟؟؟)


سلام عزيزم.نه چون رمز دار بود فكر كنم ناراحت شده
مرسي گلم چشم
هر آنكه...بقيش درسته
مامان امیرعلی جیگر
13 مهر 91 19:18
دمشان گرم جناب مدیریت خان. خوشمان آمد دوچندان. پیشاپیش اعلام میکنیم ایشالا بمیره اون مزاحمهخدا شفاش بده ایشالا.
مامانی درسا
15 مهر 91 1:23
مامانی پست بالا رمز داره و منم بی رمزم .... اما این پست واقعا" منو به وجد آورد عچب کاری کرده این مدیریت ..... یه جیغ یه هورا برای مدیریت مهربون
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 10:05
آقا من آخر این نایسل را خواهم کشتنایسل وقتی نظر میزاری آدرسه وبتم وارد کن جیگر


اینو با صدای بلنننننننند به همه میگم...آدرس بذارید لطفاااااااااااااا
سپید مامان علی
16 مهر 91 12:09
ای ول مدیریت نینی وبلاگ....خیلی خیلی خوشمان آمد از این طرز برخورد
مامان سانای
17 مهر 91 8:25
جای بسی تشکره که اینهمه هوای اعضاشو داره
زهرا از نی نی213
19 مهر 91 11:08
دستشون درد نکنه
مریم (مامان آرینا)
30 مهر 91 18:42
چه پسر نازی دارین پیش ما هم بیاید اگه مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید


ممنون عزيزم.چشماتون ناز ميبينه
چشم حتما
مامان آمیتیس
1 آبان 91 2:05
سلام دوست عزیزم. خصوصی


سلام عزیزم.ممنون جواب دادی
مامان احسان
8 آبان 91 14:15
من توی شرکت آب و فاضلاب قسمت آمار کار میکنم


پس شما هم وزارت نیرویی هستی