علی جونمعلی جونم، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
حسین جونمحسین جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿-) نفس های مامان(◕‿-)

آخرين اثر هنري ماماني

1390/5/30 14:13
نویسنده : ❀مامانی❀
1,634 بازدید
اشتراک گذاری

 

    عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

من و خاله نرگس وقتي خيييييييييييلي جوون بوديم(قبل از دانشگاه رفتن)به خاطر اينكه طراحي و نقاشيمون خوب بود ،تابستونا كه ميشد مربي كلاسهاي طراحي و نقاشي و كاردستي دوره هاي فرزندان كاركنان شركت نفت و صنايع فولاد و ...بوديم. يه برو و بيايي داشتيم كه نگو....niniweblog.com

يادت به خير جوووووووووونيخیال باطل

البته كاراي هنري ديگه اي هم بلديما(در حد معمولي)

اما خب بيشتر از 6 ساله كه دست به قلم نبردم

 

توي اين 2 هفته كه تعطيل بودم دلم يهو هواي طراحي كردniniweblog.com

 

تمام لوازمم رو كه علي خراب كرده بودniniweblog.com

 

رفتم مغازه لوازم تحريري ، ولي اسم خيلي از لوازم يادم رفته بودخجالت

مغازه داره هم آخرش گفت فكر كنم براي خودت نمي خواي.منم خجالتخجالت

براي اينكه ضايع نشم گفتم براي پسرم ميخوام .اونم همينجور داشت تو ذهنش محاسبه مي كرد كه احتمالا پسرش بايد راهنمايي به بالا باشه و عجب خوب مونده اين مادره....من: niniweblog.com  مغازه داره:niniweblog.com

 

خلاصه لوازمو خريدم و يكي از عكساي علي كه طراحيش آسون بود رو انتخاب كردمniniweblog.com

 

اينو ميگم:

           

علي جونم

          

اينم اثر هنريم.خب ايراداش زياده...ولي...بعد از 6-7 سال بدم نشده هاniniweblog.com

 

پرتره علي

حسابي جو گير شدم.كاراي بعديم حتما بهتره...نیشخند

الهي عكس دوماديتو بكشم.قربووووووووووووووونت بشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

مامان ماهان
30 مرداد 90 8:44
بابا هنرمند پیکاسو قشنگ شده عزیزم دستت درد نکنه
مامان ماهان عشق ماشین
30 مرداد 90 9:36
بابا ایول پیکاسو.من اول فکر کردم کار این سایتهایی هست که عکس رو تغییر میدن و.... خیلی قشنگه.
مادر کوثر
30 مرداد 90 10:23
خیلی خوشگل کشیدی.آفرییییییییییییییین
مامان حسني
30 مرداد 90 10:37
سلام چقدر خوشحال شدم كه ديدمتون
افرين صدافرين به مامان هنرمند
خيلي خوشگله خوش بحال علي آقا كه مامان به اين هنرمندي داري


ممنونم از همه تون.خوشحالم كه خيلي ريز نشدين...
یاسمین
30 مرداد 90 11:40
سلام مامان با سلیقه و هنرمند.
اولا سالگرد بله برونتون مبارک باشه بعدش از اینکه همشهری خانمی با عقایدی زیبا در مورد مهریه هستین خیلی خوشحالم.واقعا به شما تبریک میگم.انشاالله چهارده معصوم همیشه یاور شما باشه.در ضمن خانمی میشه بگی غذا چی درست کردی من پنجشنبه مهمان دارم.


تو نظرات وبتون مي زارم


مامان ریحانه
30 مرداد 90 12:47
سلام مرسی که به ما سر زدید چه مامان با ذوقی چرا که نه ایشالا عکس دامادیشم بکشی
محمد گیان
30 مرداد 90 13:09
سلام خاله علی جون چطوره خوبه بابا ایول خوش به حال علی با این مامان هنرمندش
ديباجون
30 مرداد 90 13:44
واقعاً عالي بود طراحي‌تون حرف نداشت
لیلا
30 مرداد 90 17:00
واااااااااااااااااااای چه خوشکله آجی جونممممم ..
عالی شده . باورم نمی شه انقد خوب شده
محشره .. محشر ..!!
می خوای ایراد کوچولوشو بگم ؟؟


نههههههههههههههههه
مامان مرجان
30 مرداد 90 18:01
باباااااااااااااااا! ایوللللللل ایولللله ! کم کم هنراتو رو کن!
خالههههههه1 میشه از پرتره من که مامانم واست فرستاده یه اتود بزنییییییییی؟


در اولين فرصت حتما اين كار رو مي كنم
khale narges
30 مرداد 90 21:08
aaaaaaaaaaaaa...kheili khob nshodeha...afarin khahare golam....boooooooooooooossssssss ki goft in leila sirisho biari inja ozv koni
مریم مامان امیر علی
30 مرداد 90 23:11
سلام واقعا عالی بود از ته قلب می گم امیدوارم هم ادامه بدی و هم از کارات برام بگذاری.
بابای زهرا کوچولو
30 مرداد 90 23:40
مامان اراد
31 مرداد 90 0:04
علي جون حسوديم شد چه مامان مهربون و هنر مندي منم عكس ميخوام ماماني جون با هنر و با ذوق و ........التماس دعا
مامان پارسا
31 مرداد 90 7:24
افرین مامان هنرمند واقعاًزیبا کشیدی البته نباید از زیبایی مدل نااااااازتم غافل بودا چه خوب که دوباره رفتی سراغ طراحی،آدم سرزنده میشه با این کار پسمل قشنگ و شیطونت رو ببوس
متین وروجک
31 مرداد 90 11:52
باز باران بارید خیس شد خاطره ها مرحبا بر دل ابری هوا هر کجا هستی باش آسمانت آبی و تمان دلت از غصه دنیا خالی...
مامان امیرعلی
31 مرداد 90 14:47
ایول هنرمندیا.پیکاسو دوم.


نی نی توپولی
31 مرداد 90 17:08
نسترن
31 مرداد 90 17:45
خییییلییییییییییی قشنگ بود.آفرین عالی بود.ماشالله به این همه استعداد.... بووووووووووووووس
مامان امیرعلی
31 مرداد 90 17:53
http://mehrad90.niniweblog.com/ این آدرس وبلاگیه که من استفاده میکنم.
مامان احسان
1 شهریور 90 10:11
سلام خیییییییییییییییییلی طراحی قشنگیه من وبلاک علی جونو لینک کردم با اجازه
مامان ترمه کوچولو
1 شهریور 90 10:34
عالیه خیلی قشنگ بود. مثل وبلاگتون باسلیقه و قشنگ.خدا شما رو برای علی حفظ کنه تا عکس دومادیش هم بکشین هیچی ،عکس عروسی بچه های علی جون رو هم بکشین
مامان آريا
1 شهریور 90 12:20
خيلي خوشگل كشيدي آفرينمعركه بود اونم بعد از شش هفت سال منتظر كاراي بعدي هم ستن چون من عاشق نقاشي و طراحيم
الهام مامان رامیلا
1 شهریور 90 12:25
……..*..lovel…* …..*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*……………*….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….* ………………*..lovelo…* …………………*…..* بابا هنرمند خیلی باحال شده آفرین به شما علی نازم رو ببوس
مامان باران
1 شهریور 90 15:52
دستتون درد نکنه خیلی عالیه مامانی. خوشبحالتون هنوز قلمتون نرمو رونه منم 6 ساله نقاشی کار می کنم چند ماهی هست که با آمدن باران دیگه دست به قلم نشدم احساس می کنم همه چی از یادم رفته.آفرین به شما مامان هنرمند
مامان کوچولو
1 شهریور 90 16:20
سلام چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه مرسی که سر زدی شما هم لینک شدی عزیزم
مامان نیایش
1 شهریور 90 16:59
سلام خانومی وبلاگ قشنگی داری خیلی هم زیبا کشیدی عکس پسرت رو آفرین در ضمن صدای علی جان رو هم شنیدم خیلی قشنگ بود آفرین به شما مامان هنر مند راستی با اجازه لینک شدی خوشحال میشم ما رو هم جزو دوستات بدونی
مامان پوریا
1 شهریور 90 18:03
الهی آمین .خدا حفظش کنه براتون
مامان ابوالفضل
1 شهریور 90 19:43
آفرین به مامان هنرمند ماشاالله هم پسرت نازه هم دست به قلم خودت عالیه به بابایی تبریک می گم
مامان اراد
2 شهریور 90 0:57
سلام ماماني خوب. بابا اب دهنم ريخت بسكه نقاشيتون قشششششششششششنگه.ماشالله.دستت واقعا درد نكنه
بابا محسن
2 شهریور 90 9:39
نه انصافا خوب کار کردید . احسنت منتظر کارهای بعدی هستیم .
مرضیه
2 شهریور 90 15:44
تولد بابا جونمه بدو بیا


ميگم اصلا مطالبمو ميخوندي؟؟؟آخه فقط مياي دعوت ميكني
لبخند
2 شهریور 90 18:44
عالی شده سارا خانوم
مامان سارا
2 شهریور 90 22:59
براوووووووووووووووووووووووووووو عاليه من كه فقط كوه بلم بكشم خوش به حالتون كه توي همه زمينه اكتيوين اونم به بهترين شكل
مامان رادین
3 شهریور 90 0:51
سلام به مامان هنرمند و مهربون علی آقای ناز من که خیلی از دیدن کارتون لذت بردم. ضمنا وبلاگ قشنگتون با افتخار لینک شد.امیدوارم که دوستای خوبی برای هم باشیم.
مامان آروین
3 شهریور 90 1:04
سلام ممنون از یانکه بهما سر زدید وهم چنین ممنون از لینکتون شما هم لینک شدید
ریحان نامه
3 شهریور 90 7:09
خیلی وقته توی این دنیای مجازی ام ولی تازه وبلاگ زدم خوشحال میشم سر بزنی
ماوا
3 شهریور 90 13:09
سلام. خیلی قشنگ بود
مامان نيروانا
4 شهریور 90 11:20
سلام، آفرين ماماني، علي جون بايد به اين مامان هنرمندش افتخار كنه. حتماً‌دوباره به هنرت بپرداز و بذار علي جون تو دست و بالت بچرخه و استعدادش كه حتماً‌تو اين زمينه ازت به ارث برده شكوفا بشه. تموم لحظه هاتون پر از طرح شادي باشه ايشالا
مامان کیانا
5 شهریور 90 10:08
وای مامان علی تو چقدر هنرمندی خیلی قشنگ کشیدی واقعا هزار ماشاء اله به این استعداد علی جون قدر مامان گلت رو بدون
ماوا جون
5 شهریور 90 20:34
سلام چرا دیگه به وبلاگم نمی یان و نظر نمی دید
مانی هوای زندگی
6 شهریور 90 7:14
سلام خاله خیلی قشنگ شده
سمیه: مامان مسیح
6 شهریور 90 9:18
سلام خاله جون.....بیا پیشمون...ما آپیم با پست جشن تولد مسیح کوچولو... با تفسیر و تصویر... ضمنا طراحیت عالی شده...منم کارم همین بود ...طراحی...نقاشی و کاریکاتور...برای روزنامه های شهرمون....و البته نویسنده رادیو و tv ....اما از دست این وروجک...فعلا که خونه نشین شدم...
مامان نگار
6 شهریور 90 17:31
سلام مرسی که به ما سر زدید. خیییییییییلی زیبا کشیدین آفرین به این همه هنر
نگين
7 شهریور 90 9:20
سلام. /افرين به اين مامان هنرمند كه با گذشت ايتن مدت بازم كارش عاليهاميدوارم كه هميشه موفق و سالم باشيد. مواظب خودتون باشين
عاشقونه
7 شهریور 90 12:05
خيلي پسرتون نازه الهي دوماد بشه و هميشه سلامت .نقاشيتون هم خيلي خوب شده
مامانی طاها
7 شهریور 90 21:03
باریکلا به مامانی هنرمند علی جون بابا ایول داری
مامان ماهان
7 شهریور 90 22:58
زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن …. بخشیدن …. و فراموش کردن …. پس…. بخند …. ببخش …. و فراموش کن
بابای باران
8 شهریور 90 6:07
سلام خیلی عالی شد. سفارش هم میگیرین؟
محمد گیان
8 شهریور 90 11:11
صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. عیدتان مبارک
مامان آريا
8 شهریور 90 13:11
کم کم غروب ماه خدا ديده مي شود صد حيف ازين بساط که برچيده مي شود در اين بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسي ست که بخشيده مي شود عيد شما پيشا پيش مبارک
مامان غليرضا
10 شهریور 90 19:35
سلام اي ول خيلي زيباست شاه پسرت خيلي دوست داشتنيه خدا نگه ش داره مرصي از نظرت عزيزم لينك شدين
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
12 شهریور 90 10:22
سلام مامان جون.چه گل پسری دارین ماشاالله ممنون که منو پسرم سر زدین.با اجازتون علی جونو وارد گروه دوستای سپهر جون میکنم.
اگه دوست داشتین به وبلاگ دخترمم سر بزنین.آدرسش توی وب سپهر جون هست.


شکوه مامان ارمیا
12 شهریور 90 16:03
سلام.خوبین شما؟ چه نقاشی قشنگی رو کشیدین عالیه ببوسید این گل پسر نازنین رو
مامان سارا
13 شهریور 90 12:23
عالي بود عالي. خيلي خوب كشيدي. موفق باشي. معلومه كه خيلي هنرمندي
telepathy
20 شهریور 90 18:53
سلام وب خوبی دارید تبریک میگم
با یه سوال آپم اگه میشه جواب بدید
اگه میشه با اسم وبم لینک کنید
ممنون



سلام.ممنون.چشم


مامان سام
24 مهر 90 15:44
خيلي قشنگ كشيدي عكسشو اين كه ايراد نداره شما خيلي با استعدادي
مامان محمد و ساقی
8 مرداد 91 1:33
بابا هنرمند
بابای زهرا
15 شهریور 91 17:54
در انتظار ققنوس
8 اردیبهشت 92 15:38
گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟ گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟ گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟ گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟ گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟ گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟ گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام تو من...
فرشته ام "امیرحسین"
31 مرداد 92 18:31
سلام ساراجون هزار ماشاله مصداق از هر انگشتش هنر میریزه رو هم دیدیم بابا چشم میخوری برا خودت اسفند دود کن عزیز انشاله همیشه صحیح و سالم باشی


سلام گلم...ممنون...شما خوب میبینی
بیتا
5 آذر 92 13:58
سلام خانم خوش ذوق و مادری مهربون من از سایت شما لذت بردم و لینک کردم امیدوارم لینکم کنید و لذت ببرید..
❀مامانی❀
پاسخ
سلام عزیزم.میام خدمتتون
مامان پرهام
9 بهمن 92 12:43
سلام من تازه به جمع شما اومدم . واقعا میشه گفت کپی برابر اصل .به وبلاگ ما سر بزنید خوشحال میشم.
❀مامانی❀
پاسخ
سلام گلم.خوش اومدی
مامانِ عسل
15 بهمن 92 8:03
وقتی داشتین این تصویر را می کشیدین و آرزوی دومادی در سر داشتین عروستون هنوز به دنیا نیومده بود الان دیگه می شه عکس عروستون را هم بکشین
❀مامانی❀
پاسخ
الهی قربونش بشممممممممم...یه عکس انتخاب کنید خودتون...بعد بگید که من بکشم،فقط ممکنه طول بکشه تحویلش