علی جونمعلی جونم، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
حسین جونمحسین جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿-) نفس های مامان(◕‿-)

مرد هزار چهره

1391/11/9 14:42
نویسنده : ❀مامانی❀
1,782 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت از علی میپرسم میخوای چه کاره بشی؟میگه میخوام پنج کاره بشمخنده

هربار هم این پنج تا شغل عوض میشه.ولی پلیسی و دکتری و فوتباليستي ثابتهچشمک

 

علي

-------------------------------------------------------------

پ ن 1:چقدر خوش شانسيما،مدتي بود تو نخ اين قالبه بودم كه خوشبختانه قالب منتخب شد و ني ني وبلاگي شد.اينقدر ذوق كرديم من و عليقلبالبته قالب انگري برد رو نشونش ندادم ساکتممنون ني ني وبلاگقلب

پ ن 2:ششمين دندون علي هم افتاد .فرشته مهربون يه دفتر نقاشي بهش هديه دادفرشته

 

وقتي پسرم پليس مي شودماچ

 

علي

 

يه روزايي دوست داره زورو باشهعینک

دیشب بهم گفت مامان اگه یکی یه تار مو ازت كم کرد میرم پوستشو ميكنم و داغونش میکنم(حالا یه تار موم رو هم هی میکشیدهیپنوتیزم)

یه عالمه قربون صدقش رفتم گفتم اینو از کجا یاد گرفتی دیگه؟ماچ

گفت از زورواز خود راضی

 

علي

 

بعضي وقتا عاشق ملوانيهلبخند

 

علي

 

هر روز در رویای فوتبالیست شدنهخیال باطلچيكارش كنم؟آخ

 

علی استقلالی

 

وقتي بخواد دختر بشهخنثیالبته خودش اصلا دوست نداره مامانش ...ننه خل هم نوبره هامنتظر

 

 

علي

 

زبان

 

علي

علي

علی

 

 كارمند كوچولوي مامانقلب

 

علي

 

آقاي مهندس عمرانبغل

 

علي

 

شايدم مهندس معماري و ساختمانسوال

 

علي

 

يا يه پيانيست(سالوادور اسبق)مژه

 

علي

 

يا يه آدم سياسي......................استرسعینک

 

علي

 

مهاراجه عليزبان

 

علي

 

اينو نميدونم چيه؟نیشخند

 

علي

 

خیلی کم وقتا یه جانی میشهنگران

 

ugd

 

به مدت یک روز شیخ بودنیشخند

 

علی

 

اینجا هم ماهیگیر بودبغل

 

 

 علی

 

شايدم يه كنت بشهزبان

 

علي

 

يا يه گلادياتور قويقلباز خود راضی

 

علي

 

يه روزي حتما مدير ني ني وبلاگ میشه.خخخخخخخخخخخخخقهقههشیطان

 

علي

 

و يه دكتر حاذق.

درحال حاضر شغل اصليش براي آينده دندانپزشكيه...تشویق

كاش من جاي اون مريضه بودمخوشمزه

 

 

علي

 

موفق باشي پسرم.هر كجا و در هر منصبيقلب

پسندها (1)

نظرات (140)

مــآمــآنــے
8 بهمن 91 21:33


وقتی دختر شده بود چه نمکی شده بود
پستیژ هم که گذاشته


Windysmith
8 بهمن 91 21:55
عاشقتم سارا. خيلي پست باحالي بود مثل هميشه شاد و با انرژي. اون عكسي كه ميخواست دختر شه موهاش بلند بود خيلي خوشگله. استعداد دختر شدنوداره )))
عالي بود. واقعا لذت بردم

ممنونم عزیزم که همیشه از پستامون اینقدر تعریف میکنی
روزی که به دنیا اومد همه فکر کردن دختره
مامان آرشیدا کوچولو
8 بهمن 91 21:56

موفق باشی آقــــــــــــــا کوچولو
وای اون عکسه که پوستیژ سرشه خیــــلی خوشگله

ممنون خاله جون
مامانم این بلاهارو سرم میاره
مامان آرشیدا کوچولو
8 بهمن 91 22:00
امیدوارم هر جا ، هر شغل و هر کاره ایی باشی مایه افتخار پدر و مادر مهربونت باشی آقا کوچولوی خوشتیپ


ممنوووووووووووون خاله مهربون.همچنین آرشیدا جون
پرهام
8 بهمن 91 22:38



مامان دوقلوها
8 بهمن 91 23:58
امیدوارم همیشه موفق وسربلند باشه این گل پسر مامانی با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید

ممنونم عزیزم.چشم
خاله نرگس
9 بهمن 91 0:54
قربببببببببببببببببببببببببونت با اون قیافت......همون دندانپزشکی خوبه خاله جونم...تو این مملکتبا این اوضاع..فعلا فقط دکترا میتونن گلیم خودشونو از اب بکشند بیرونقالبتم خخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییلللللللللللللللیییی قشنگه


باشه خاله جون.گوش میدم به حرفت.ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون.چشمات قشنگ میبینه
ستاره زندگی
9 بهمن 91 7:30
واقعا هم هزار چهره


راستی خاله جون.عکسارو مهدشون گرفته بود
ستاره زندگی
9 بهمن 91 7:37
دست فرشته مهربون درد نکنه

با منی؟ممنون
سميه
9 بهمن 91 7:51
سلام و صد سلام به علي جونم و مامان گلش. بعد از مدتها غيبت و دوري اومدم به خونه مجازيتون يه سري بزنم. خدايي من كه دلم خيلي تنگ شده بود.
علي جون مامانت كه خيلي بي معرفته، تو يه دفعه به مامانت نريا.
قالب وبت خيلي قشنگه درست مثل خودته. شيك و سنگين.
آخ علي جونم تو كه منو كشتي.همه ي شغلها با لباساي مخصوص خودش خيلي بهت مياد. برات دعا ميكنم كه به هر اون چيزي كه آرزوشو داري برسي عزيزم.


سلام سمیه جون.خوبی؟رسیدن به خیرما هم دلمون تنگ شده بود
خاله همه میگن من بدتر از مامانم استم
ممنووووووووون خاله بابت دعای قشنگت
گوگولی
9 بهمن 91 8:19
سلام گلم میشه منو با نام قالب های گوگولی برای نی نی وبلاگ لینک کنید و بعدش خبر بدین تا منم شما رو لینک کنم

سلام.چشم سر میزنم
محمد
9 بهمن 91 9:50
ولادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد


ممنون.برشما هم مبارک
مامان صدرا
9 بهمن 91 9:57
سارا جونی خیلی پست عالی و جالب انگیزی بود.
انشاالله علی آقای ما توی هر شغلی که باشه یه آدم موفق و نمونه و خیرخواه باشه و شما به داشتن همچین پسری مثل حالا افتخار میکنید


ممنون عزیزم.ایشاالله صدرای شما هم موفق و نمونه باشه
آدرستو نذاشتی خانمی
مامانی طهورا
9 بهمن 91 9:59
وای که چقد با نمکه این قند عسل


ممنونم.چشماتون بانمک میبینه
مامانی طهورا
9 بهمن 91 10:03
یه چیز بگم مامان سارا؟!!
علی جون ما مرد هزار تیپ و هزار مدله نه اینکه هزار چهره باشه

هزار چهره بودن خییییییییییییییییلی بده برازنده علی معصوممون نیست

نکته خوبی بود.عنوان پست برگرفته از کتاب پخمه عزیز نسینه...البته سیاسیمون نکنیدا چرا کتاباشو میخونم.ماله قبلنا بود

مهسا مامان مرسانا
9 بهمن 91 11:14
سلاممممممممممم

خیلی وقت بود نتونستم پیشتون بیام

خیلی خیلی پست باحالی بود

اون عکس آرایش کرده خیلی قشنگ بود

سلااااااااااام
وای دلمون تنگ شده بود
ممنون.چشماتون قشنگ میبینه
عطیه
9 بهمن 91 11:25
وایییییییی.چه پست بامزه ای بود.چه قد دختر بودن بهش میاد.

ممنون
ظاهرا دختر شدن علی خیلی طرفدار داشته
سمیه
9 بهمن 91 11:54
سارا جان، خسته نباشی. من برای اولین بار آهنگ وب علی جون رو شنیدم. بینهایت زیباست. حسن انتخابتو تحسین میکنم.


سلامت باشی عزیزم.ممنون.سلیقه بابای علی بود
سمیه
9 بهمن 91 12:20
ازت یک دنیا ممنونم، اگه این اهنگ رو برام ایمیل کنی. خیلی قشنگ و دلنشینه.خاطرات گذشته رو برام یاداوری کرد.

نمی دونم چرا با ایمیلم نمیتونم ارسال کنم!
فکر کنم روی آهنگ کلیک کنی دانلودش باشه
یا سرچ کن آهنگ آرامش عارف...
مامان فرنیا
9 بهمن 91 13:10
بابا عجب پسری خیلی باکاره در این دوره بیکاری جونها من باشم به دادگاه معرفیش میکنم به جرم چند شغله بودن
اما از ان هنرمندتر یا شاید بهتره بگم مجرمتر مامان این پسر است که این شغلها را به تصویر میکشه
ولی انصافا با پسرهاتون این کار را نکنید حیف نیست مرد به این خوش تیپی شکل دخترا درستش میکنید من هیچوقت دخترم را شبیه پسرا درست نمیکنم

ما نبودیم
بابای علی هم این عکسها رو دوست نداره.برای خنده بود بیشتر.مامان الکی خوش هم نوبره ها
مامان فرنیا
9 بهمن 91 13:10
راستی ایشالله این هفته میبینمتون


ایشاالله.ظاهرا جمعه عروسی دعوتیم.نمیدونم میشه بیام سر قرار یا نه؟
مامان ساقی و محمد
9 بهمن 91 13:14
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟خوشی؟سرحالی؟
چه عجب پست گذاشتی!اونم یه پست باحال
وای سارا دیشب یه دور دیدم.همون وقت که تازه گذاشته بودی.یه مشکل تو کامنت گذاری دارم.خدا کنه زود حل بشه.
خوب بریم دوباره سر وقت عکسها


سلام عزیزم.خوبم.تو خوبی؟
حرفی برای گفتن نداشتم ایده این پست رسید به ذهنم
ایشاالله مشکلت رع بشه.نیازت داریم
مامان محمد و ساقی
9 بهمن 91 13:15
قالبت خیلی خوشگله
عنوان پستت هم عالیه
آخی فرشته ی مهربون باز به زحمت افتاد

ممنون از این همه تشویق و تعریف
مامان ساقی و محمد
9 بهمن 91 13:18
عکس اولی خیلی قشنگه.
علی تو لباس زورو و علی فوتبالیست خیلی بهش میاد


چشمات قشنگ میبینه
مامان محمد و ساقی
9 بهمن 91 13:19
یعنی عاشق دختر هستیاااااااااااااااااااااااا
این چه کاریه با بچه کردی
4 تا عکس دختر اون آخری از همش باحال تره.همون که با چادر


یه چی تو همین مایه ها
مامان محمد و ساقی
9 بهمن 91 13:21
عجیب رفتم تو فکر سالوادور آهنگ و شعرش چی بود؟یادمه ظبط کرده بودم.آهان فکر کنم آهنگ موبایلم هم بود.
میگم سارا تو اون شلوغی چیکار میکردین

ها یادش به خیر...
با عموش اونجا بود.ما نبودیم.جایی دیگه بودیم
مامان محمد و ساقی
9 بهمن 91 13:22
اونجایی که جانیه خیلی باحاله.عاشق این کارای پسرا هستم
وای شیخ علی بزرگ.فکر کنم تو یه پست اون دو تا عکس یعنی شیخ وماهیگیر بود.آهان ماهیگیر برای جشن پیش دبستانی بود


بعضیاش تکرارین.مال پستای قبلی.آفرین به حافظه ات
مادر کوثر
9 بهمن 91 13:23
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.

برشما هم مبارک
مامان محمد و ساقی
9 بهمن 91 13:25
این عکسها همشون قشنگن سارا.اگه بخوام در مورد تک تکشون بنویسم خیلی میشه.
مهم اینه که به امید خدا وقتی بزرگ شد یه انسان نمونه و هدفمند باشه.همین رویاهای کودکی باعث میشه ایده های بزرگ در ذهن بچه ها شکل بگیره و در آینده به امید خدا اجرا بشه.
از پست زیبا و شادت ممنونم
علی جونم رو حسابی ببوس
اینا هم برای تو


واقعا خلاقیتت در زمینه نظر گذاشتن رو تحسین میکنم.من که نمیتونستم برای همچین پستی اینقدر نظر بذارم
مامان محمد و ساقی
9 بهمن 91 14:02
چرا؟؟؟
سراسر این پست به کامنت نیاز داره اساسی
برای هر عکس دوست دارم یه کامنت بزارم
ولی نمیدونم چرا وقتی میخوام کامنت بزارم اسم و آدرس وب محمد میاد.اول باید همشو پاک کنم بعد دوباره بنویسم.شیطون میگه وب محمد رو همین الان حذف کنم
بماند که اگه بدونی چطوری میام نت


از خوبیته
قربونش بشم محمدو.اینجوری نگو.عزیز خالشه
مامان شايان
9 بهمن 91 15:43
سلام دوست خوبم واي هر وقت وبتو ميبينم كلي انرژي مثبت ميگيرم علي جون ماشالا تو تموم عكسا ماه شده بود براتون بهترينارو آرزو ميكنم

سلام عزیزم.وای ممنون.خوشحالم اینو میشنوم
ممنونم دوستم
مامان کوروش
9 بهمن 91 16:19
علی جون فدات بشم چقدر بامزه ای تو من عاشق اون تیپ ماهیگیرت شدمولی من میدونم که تو حتما میری تیم ملی و یه روزی تو تلوزیون میبینیمت عزیزم


خدا نكنه خاله جون
واي ليلا چيكارش كنم عاشق فوتباله
مامان کوروش
9 بهمن 91 16:19
میگما سارا یه دختر بیار که پسر خوشگل ما رو این بلا ها رو سرش نیاری



باشه همين الان
مامان کوروش
9 بهمن 91 16:20
قالب نو مبارک قشنگ شدهولی علی اگه دندونپزشک بشی نونت تو رو غنه ها سارا روش کار کن پول دار میشه اساسی


چشمات قشنگ ميبينه
دارم از الان روش كار ميكنم
مامان کوروش
9 بهمن 91 16:22
این واسه علی علی جون عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال شدم نامه قشنگت رو دیدم کوروش هم خوشحال شد چون آستین کوتاه کشیده بودیشبچه طفلی داره خودشو میکشه واسه استین کوتاه الرژی پیدا کرده نقاشی هاش همه آستین کوتاهه

ممنون خاله.وظيفم بود.حالا نفهميدم چرا اينقدر به آستين كوتاه علاقه داره؟
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
9 بهمن 91 16:28
سلام گلم
قالب نو مبارک
قالب وبلاگ ما هم نی نی وبلاگی شد (قالب آدم برفی)

امیدوارم علی جون در هر پست و مقامی که براش خیر به کار مشغول بشه و عاقبت به خیر باشه

همه عکس ها عالی بود ...حتی عکس های دخترونه اش

سلام عزيزم.ممنون دوست خوبم
مامان سمی
9 بهمن 91 16:44
چه پسر چشم و ابرو مشکی حوشگلی هستی شما علی آقا.
با پسر کوچولوی من دوست میشی؟


ممنونم خاله.چشمات قشنگ ميبينه
چشم حتما ميام خدمتتون
مامان نازنین جون
9 بهمن 91 19:22
چقدر این پست قشنگ بود خیلی محو تماشای عکسا شدیم..
ایشا..همیشه علیجون سلامت باشن


ممنون خاله.چشمات قشنگ ميبينه.همچنين شما
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
10 بهمن 91 0:56
دســـــــــــــــــــت هایم نمــــــــــــــــــــــی رسند تا ستـــــــــــاره آرزوهای محــــــــــــــال را برایت بچــــــــــــــــــــــــــینم...

آنچــــــــــــــــــــه از ستاره برایم مهـــــــــــــــــــــمتر است، رویای نابِ آرامــــــــــــــــــــشِ توست...

گلم، اعیــاد بر شما مـــــــــــــبارک ...



برشما هم مبارك
مامان یه فسقِلی
10 بهمن 91 0:58
به به ... قالب جدید مبارک ...

انگری برد

افتادن ششمین دندان هم مبارک


ممنونم عزيزم
مامان اسرا واسما
10 بهمن 91 9:32
دو چشمِ آمنه بر روی احمد / گره خورده دلش بر موی احمد
گهی خندان گهی محو تماشا / چو می‌بیند خمِ ابروی احمد
خجسته میلاد پیامبر اکرم مبارک باد


ممنون عزيزم
ثمین
10 بهمن 91 9:43
سلام
قالب نو مبارک!
خوشکله!
عزیز یه زحمت داشتم براتون!! میشه جواب یکی از کامنت های منو بدین؟؟؟؟
من بافتنی بلد نیستم!! سوالی داره که نمیتونم جواب بدم!
ممنون میشم اگه زحمت بکشی!

سلام.ممنون عزيزم.چشم فقط الان نميتونم.اشكال نداره؟
ثمین
10 بهمن 91 9:45
این آدرس پستشه: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post663.php سوال تو نظراته! مامان خوشبخت
مامان پریسا
10 بهمن 91 9:57
سلام سار جون.
الان که اهواز نیستی.ایشالله وقتی اومدی تاییدشون میکنی.
ما هم طبق معمول مدرسمون دیر شد


اخی این فرشته ی مهربون تا چند سالگیه بچه ها به مامان ها کمک میکنه؟


سلام.هنوز نرفتيم.ولي نشد بيام نت
احتمالا شب داماديشونم مياد هديه ميده
مامان پریسا
10 بهمن 91 9:57
ای وای یادم رفت.

عیدتون مبارک.
میلاد پیامبر و تولد امام ششم مبارک باشه.

عکس ها خیلی جالب و خوشکل هستن.


ممنون عزيزم.برشما هم مبارك
مامان پریسا
10 بهمن 91 9:58
سارا میگم چرا علی داخل همه ی این عکس ها اینقد جدیه؟
انگار خیلی رفته تو حس


نه اينكه بچم بااحساسه.براي عكس هم خيلي حس ميگيره
مامان پریسا
10 بهمن 91 10:00
ملوانی و پلیسی یه طرف

این خال سوسکه هم یه طرف

میگم سارا خدا رو شکر علی دختر نشد. وگرنه میموند رو دستت . خمره لازم داشتی تا ترشی بندازی

شوخی کردم. قربونش برم خیلی هم خوشکل و خوشتیپه.

فعلا كه خيلي متقاضي داشته.بهش نگفتم فكرش مشغول نشه
ممنون عزيزم.چشمات خوشگل ميبينه
مامان پریسا
10 بهمن 91 10:01
از عکسش با لباس کنت خیلی خوشم اومد خیلی نازه.

اما دکتری بیشتر از همه بهش میاد.

ایشالله به ارزوهای خوشکلش برسه.



ممنوووووونم خاله مهربونم
مامان مهدیار
10 بهمن 91 16:08
سلام مامانی

عیدشما و شاپرک کوچولومون مبارک باشه

مامانی عکسای تفلد مهدیارو گذاشتم خوشحال میشم تشریف بیارید


[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

سلام دوستم.مباركش باشه تولد گل پسري
حتما ميام ولي شنبه به بعد.الان تو شرايطش نيستم
مامان مهدیار
10 بهمن 91 16:10
علی جون میگم شما که همه ی شغلا رو امتحان کردی یه خوبشو برای مهدیار من کنار بزار

دمت گرم علی جون ایشالله جبران کنیم

فعلا فوتباليست بودن تو دوره.خوبه؟دم شما جيز
مامانی سه فرشته
10 بهمن 91 16:15
آفرین علی آقای خوش تیپ آخرش ما که نفهمیدیم چکاره ای دخترک منم یه سری از این مدل عکسا رو وقتی مهد میرفت داره.عکسای علی جون رو که دیدم یادم افتاد
اینا هم واسه خوش تیپ مامان

ممنون خاله
پس زن هزارچهره هم داريم
ممنون خاله خودت گلي
مامان امیرعلی جیگر
10 بهمن 91 19:40
بابا ایول عجب پست باحالی.واسه خودش داستانی بود

ميدم چاپش كنن:دي
مامان امیرعلی جیگر
10 بهمن 91 19:41
همه شغلاش خوب و به درد بخور و نون و آب داره.

خب ديگه مامان و باباي حسابدار حواسشون هست بچشونو به چي علاقه مند كنن
مامان امیرعلی جیگر
10 بهمن 91 19:41
وقتی دختر میشه چه جیگر میشه.آدم هوسش میشه برا پسرش بگیرتش.

قابل شما رو نداره.ولي فعلا ميخواد درس بخونه
مامان امیرعلی جیگر
10 بهمن 91 19:43
اون پیانو رو که دیدم دلم غش رفت.یعنیا عاشقه پیانوام.
خودم که نداشتم پیانو ولی 100%برا بچه هام میخرم


پيانوي هتل پارس شيرازه
ايشاالله ميخري.من عاشق سازهاي سنتي ايرانيم
مامان امیرعلی جیگر
10 بهمن 91 19:44
راسی پستت ایده خشنگی بود .مثه بقیه ایده هاو فکرات .



نگاهت قشنگه
مامان امیرعلی جیگر
10 بهمن 91 19:45
بعضی وقتا تو کاره خدا میمونم.
بگــــــــــــــــــو چــــــــــــــــــــــــــــرا؟






























































آخه تو این همه وقت کجا بودی که من تازه تو رو پیدا کردم دختر


خدا نكشدت زهرا.يه ساعته منتظرم قسمت نظراتم باز بشه
چرا اينقدر فاصله گذاشتي؟
بابا چي دارم من همون بهتر 20 سال اول زندگيت منو نديدي
راستي اونجا ادت كردم
مامان اتنا
10 بهمن 91 23:15
به امید روزهای طلایی برای تو عزیز


ممنونم عزيزم
سپیده از وبلاگ کودک من
11 بهمن 91 0:39
سلام خانم. خوبی. دزفیل خوش کدشت؟

سلام عزيزم.بارون شديد بود.نشد بيايم .چهارشنبه ميايم
مامامامان حمیدکوچولو
11 بهمن 91 2:36
وای چه بامزه وچقدر جالب خیلی خوشم اومد.اونجا که نمیدونستید که چه کارست

باید بگم جنگجوی عهد قاجار بهتره
اون پستیژلخته هم خیلی بهش میاد واقعا میشه عینه دخترا
درکل باید بگم علی جون در آینده هر شغلی که انتخاب میکنی
امیدوارم مایه ی افتخار پدر ومادر عزیزت بشی


دوست داریم علی کوچولو





دوست دارم علی کوچولو


ممنونم عزيزم .نگاهت قشنگه
آره درست گفتي اين لباس قجريه
ما هم شما و حميد كوچولوي ناز رو دوست داريم
مریم
11 بهمن 91 8:05
سلام سارا جون ،تمام عکسها قشنگ بودن مخصوصا عکس علی تو لباس پزشک، زنده باشه


سلام عزيزم.ممنون
سميه
11 بهمن 91 9:16
گاهي گمان نميکني ولي مي شود،گاهي نمي شودکه نمي شود كه نميشود ،گاهي هزاردوره دعابي اجابت است،گاهي نگفته قرعه بنام توميشود،گاهي گداي گدايي و بخت نيست، گاهي تمام شهرگداي تو ميشود --------------------------------
اين متن رو كه خيلي خيلي دوست دارم،تقديم ميكنم به علي گلي و مامان مهربونش كه خيلي خيلي دوستشون دارم.


ممنون عزيزم.متن زيبا و بامفهومي بود.
دل به دل راه داره
سميه
11 بهمن 91 9:18
ميگما علي دختر شده چه ناز و خوشگل شده. (عكس اوليش بيشتر) حيف كه واسش نقشه كشيدم دخترمو بهش بدم، وگر نه دعا ميكردم دختر بشه.


سميه
11 بهمن 91 9:58
فرشته ها همیشه وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگن دوست، تقدیم به فرشته بی بالم که به داشتنش می بالم

----------------------------
راستي فرشته مهربون به ما كادويي جايزه اي چيزي نميديد؟


ممنون عزيزم
چشم دندونت كه افتاد حتما بهت جايزه ميدم يعني ميده
مامان سونیا
11 بهمن 91 10:36
پست خیلی قشنگی بود ماشاالله که به علی آقا همه چی میاد انشاالله هر شغلی رو که انتخاب کرد موفق و چیروز بشه

چه دعایی کنمت بهتر از این که خدا پنجره باز اتاقت باشد

ممنونم عزيزم.شما لطف داريد
چه دعاي قشنگي.ممنونم
مامان گلها
11 بهمن 91 13:42
سلام
عیدتون مبارک
خیلی پست قشنگی بود با عکس های زیبای مرد هزار چهره
ماشالا چه دختر نازی شده علی جون
امیدوارم علی آقا تو هر شغل و موقعیتی که رسید موفق باشه

سلام عزيزم.ممنونم
مامان کوروش
11 بهمن 91 18:58
سلام سارا جونم علی خوبه علت علاقه مندی کوروش به استین کوتاه رو خودمون هم نفهمیدیم شاید چون خیلی گرمایعه و دوست داره خنک باشه همیشه سارا یه شب داشتم واسش قصه میخونندم یهو گفت مامان رستم با آستین کوتاه رفته جنگهمش نگاه میکنه ببینه کی استین بلند داره کی استین کوتاه نقاشی هاش هم همه استین کوتاه اینم از ماجرا های من و کوروش

سلام ليلا جون
به كورش جونم بگو خاله سارا هم اصلا با آستين ميونه خوبي نداره...همه لباساش آستيناشون آب رفته
مامان کوروش
11 بهمن 91 19:02
سلام سارا من باز اومدم داشتم میرفتم ها یهو چشمم افتاد به لینک هات چه جوری میرسی به همشون سر بزنییه خونه تکونی بکن راستی چرا من تو لینکت نیستم چه جوری میای پیشم


سلام عزيزم.آره خيلي زيادنواقعا نميرسم.هركي نظر گذاشت ميرم سراغش.تو هم از قسمت لينك گپها ميام پيشت
نرگسی
11 بهمن 91 19:35
سلامممممم بر بهترین مامان دنیا وبهترین وخوشتیپ ترین پسر دنیااا خوبیننن ؟؟؟؟؟ دلمممممم خیلی براتون تنگ شده بودالهی من فدای علی بشمممم وقتی اون عکسشو که پستیژ گذاشته بودو دیدممم هزار برابر عاشقش شدممم الهیی قربونش بشممم من

سلام گلم.خوبي عزيزم
ممنونم عزيزم.جواب پستتو دادم.
pari
11 بهمن 91 20:33
سلام عزیزم خوبین ممنون میشم ادرس وب خودتونو بگین تا لینک کنم


سلام خانمي.اين وب و وب آشپزي كه توي پست ثابته تنها وبهايي هستن كه دارم.وب آشپزي هم مال خودم تنها نيست
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 3:47
وای چه خوشگلههههههههههههه
مبارکه دفترت عزیزمممم
برنده شدنتونم مبارکککککککک

ممنون عزيزم.چشماتون خوشگل ميبينه
برنده چي؟!!!!!
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
12 بهمن 91 11:06
دوست گلم آپیم
مامان امیرعلی جیگر
12 بهمن 91 11:31
are didam addam kardi

rasi emtehanam tamom shodesh


zin pas bishtar miyam web o mikham weblogamo koli saro samon bedam


به سلامتي.منتظرت هستيم
راستي اونجا مال آدمهاي دنياي واقعيمه ها...پس تو هم ديگه مجازي نيستي
مامان فرشته ها
12 بهمن 91 12:58
سلاماز آشنایی با شما خوشحالم خدا گل پسر ناز و شیطون بلا و باهوشتون رو حفظ کنه


سلام.ممنون
مامان فاطمه
12 بهمن 91 16:02
عی جون عکسات خیلی خوشگل شده .
انشاالله تو هر شغل و منصبی که باشی اول سالم و تندرست و بعدش موفق باشی پسرم.


ممنون خاله جون
محدثه
13 بهمن 91 0:23
سلام خانمی خوبین چقدر دلم برای دوستای نینی وبلاگیم تنگ شده بود


سلام.ما هم همينطور
مامان یه فسقِلی
13 بهمن 91 1:56
من بازم آپ م ...

نمی یایید چرا به وبلاگم؟ !


ميام عزيزم.شرمنده.خيلي وقتم كمه
مامان علی اکبر
13 بهمن 91 2:00
سلام عزیزم...
عکسا هم مثل همیشه عالی بود. کلی به عکسا خندیدم.
انشاالله همیشه موفق باشه...


سلام عزيزم.ممنون
بابا و مامان ارشیا
13 بهمن 91 14:31
امشب جشن تولد وبلاگی بصورت آنلاین برای پسر گلمون ارشیا راه انداختیم
ازتون دعوت می کنیم اگه فرصت داشتید تو این جشن همراهمون باشید .
جشن از ساعت 8 و 45 دقیقه شروع و تا ساعت 10 ادامه داره . تشریف بیارید
خوشحالمون کنید .


مبارك.ايشاالله دوماديش.من اون ساعت نبودم!
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 بهمن 91 15:12
سلام سلام
فقط اومدم یواش یواش تولد علی جون را تبریک بگم
روز شمارش به کار افتاده
پیشاپیش تولدت مبارک علی جون ...منتظر پست تولد مامان سارا هستیم ) امسال چه شکلی ؟؟؟؟

سلام.ممنون خاله.شما اولين بودين
امسال مامانم تولد برام نميگيره
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 بهمن 91 15:13
ضمنا سارا جون از ایرده این پست شما خیلی خوشم آمد
می خواهم البته با اجازه شما در آینده ای شاید نه چندان دور از این ایده استفاده کنم ...البته مطمئن باش اونجا هم منبع را ذکر خواهم کرد

ممنون عزيزم.اين چه حرفيه؟استفاده كن عزيزم.خوشحالم خوشت اومده
ilijoon
13 بهمن 91 17:01
سلاااااااااام چه عجب مامانی بعد مدتها یادی از ماکردید چه عکس قشنگی انداختید ان شاالله دومادش کنید ایلیا هم تو انتخاب شغل پلیس ودکتر مردد هست میگه مامانی کدومش پولش بیشتره ؟؟


سلام دوستم.تا ما سر نزنيم شما سر نميزنيد ها!
فعلا پول تو فوتباليست شدنه
ilijoon
13 بهمن 91 17:02
قالب نو مبارک بسیار زیباست

ممنون عزيزم.چشمات زيبا ميبينه
ilijoon
13 بهمن 91 17:05
ای جانمممممممممممممم چه عکسهای زیبایی بودند از همه قشنگتر دختر بودنت بود که کلی خندیدم ان شاالله در آینده تو هر شغلی که انتخاب میکنی موفق باشی


ممنونم دوستم
امیر مهدی و عمی
13 بهمن 91 18:41
سلام مامانی
وبلاگ بسیار زیبایی دارید.
به صورت اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم
دوستون داریم
خوشحال میشم با ما هم سر بزنید
اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید

سلام عزيزم.ممنون.چشم
هدیه
13 بهمن 91 23:01
انشالله به هر 5شغل برسه گلم


ممنونم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
14 بهمن 91 8:13
سلام مامانی چه عکس های باحالی گذاشتی عزیزم ایشالله علی جون موفق باشی در کنار مامانی وبابایی


سلام عزیزم.ممنون دوستم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
14 بهمن 91 8:14
دیگه به ما سر نمیزنیییی

این چند روز نبودم.به هیچ کس سر نزدم.کم کم دارم سر میزنم
مامان علی وروجک
14 بهمن 91 8:38
سلام به مامان سارا پر انرژی ، چه پست خوشکلی من عاشق علی تو لباس پزشکی و شیخ شدم ، ایشاالله تو آینده موفق باشه ، راستی آهنگ وب علی جون خیلی خوشکله

سلام عزیزم.ممنون.چشمات قشنگ میبینه
جواب خصوصیتون درست بود.ماله نوروز 89 هست
راستی چرا تو قسمت آدرس وب آدرس مارو مینویسید؟
مامان پریسا
14 بهمن 91 10:22
سلام سار جون.
ممنون
ظاهرا که برنامه خیلی جدیه!!؟؟
منتظریم.


سلام عزیزم
واالله سه ساله تو توهمیم ولی جراتش نمیاد برامون
مامان محمد و ساقی
14 بهمن 91 11:51
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
عروسی خوش گذشت؟؟؟


سلام.بله جاتون خالی بود.عروسیا خیلی خوش گذشت
مامان محمد و ساقی
14 بهمن 91 12:09
سلام عزیزم آهنگ حمید عسگری عشقمی عاشقتم گل من....
مامان محمد و ساقی
14 بهمن 91 12:24
سارا جون کاکا مراحل خاصی نداره.تمام مواد رو مخلوط می کنی و میریزی تو قالب تا سرخ بشه.این دفعه از مراحلش عکس میگیرم.

ممنون میشم این کار رو بکنی.عکس از مراحل به بقیه انگیزه میده درستش کنن.هدف اصلی ما هم دادن انگیزه است
مامان محمد و ساقی
14 بهمن 91 12:25
ممنونم از کامنت های زیبا و پرانرژیت عزیزم
برای تو و علی جونم


وظیفه بود
سارا
14 بهمن 91 12:27
سلام عزیز دلم خوبی؟خدا نکنه ه ه ه
چی بگم
خانوادم بعد 1سال فهمیدن به غریبه نباید دختر داد
تنها مشکل همینه


سلام عزیزم.ایشاالله مشکل رفع بشه زودتر.توکل به خدا
سميه
14 بهمن 91 12:57

;
اينو از صميم قلبم ميگم "واقعاً مهربون و دوستداشتني هستي" انشاءلله شما و همسر گراميتون و همچنين داماد عزيزم علي جون ساليان سال در كنار هم خوشبخت و تندرست و موفق زندگي كنيد.

ممنونم عزیزمهمچنین شما
محیامامان دینا
14 بهمن 91 14:15
امیدوارم موفقترین بشی عزیزه خاله

ممنونم خاله جون
مامان ماهان
14 بهمن 91 15:44
الهی.چقدر من خندیدم علی جون.امان از دست این مامانی.
یعنی عاشقتونم.

خوشحالم که خنده بر لبان یکی از بهترین دوستانم گذاشتم.یعنی منم عاشقتونم
مهسا
14 بهمن 91 16:34
سلام
به به چه پست زیبایی
قربون علی جون برم من عزیزم انشاا....در تمام مراحل زندگی موفق باشی بوسسسس

سلام.ممنونم خاله جون
الیسا
14 بهمن 91 20:30
خدا حفظش کنه


ممنونم
مامان حمید کوچولو
14 بهمن 91 22:00
ماشالا به این همه نظر. البته شماپیشکسوت هستید

شما لطف دارید.نظر زیاد هم خیلی خوب نیست
مامان حسناسادات
15 بهمن 91 9:26
وااااااای پیر زن خیلی بهت میاد خاله.
ایشالا تو هر شغلی که بری باعث افتخار پدر و مادرت بشی خاله جون


ممنونم خاله جون
مامان فرنیا
15 بهمن 91 11:12
سلام کم سعادتی از ما بود من هم منتظرم دوباره بیام اهواز تا از نزدیک با شما اشنا بشم اما تهران هم بد نیست هوا خیلی خوب شده برف بازی هم خیلی کیف داره تشریف بیارید در خدمتم


سلام عزیزم.خیلی شرمنده بابت جمعه.ایشاالله هرچه زودتر از نزدیک ببینمتون
زهرا صمیمی
15 بهمن 91 12:39
سلام خسته نباشی
ماشاالله علی هر شغلی که داشته باشه خوشتیپ میشه ولی ملوانی از همه بیشتر بهش میاد

سلام زهرا جونم.ممنونم عزیزم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
15 بهمن 91 15:32
ممنون عزیزم زحمت کشیدی زنده باشی

خواهش میکنم.وظیفه بود.سلامت باشی
محمدرضا
15 بهمن 91 15:33
ممنون خاله جوننننننننننننننننننننن


قربونت بشم عزیزم.خواهش میکنم
مامان محمد و ساقی
15 بهمن 91 15:47
سلام
به پیشنهاد یک دوست مشترک اومدم اینجمله رو خوندم وکلی هم خندیدم
آخه یعنی چی ای کاش جای اون مریض بودم!یعنی فقط به خاطر غذا
سارا همینو فقط جا انداخته بودم.متاسف شدم برای خودم که خوب پستتو نخوندم.

سلام
اتفاقا تو همیشه کامل میخونیمن خیلی طولانی نوشته بودم
مامان امیرعلی جیگر
15 بهمن 91 16:47
چه ترانه وبلاگت خشنگه!!!!!!!!!!!!!!!!
کنترله اسپیکرمون یافت شد امروز

خیلی دوسش دارم
شکر خدا
مامی امیرین
16 بهمن 91 0:07
جه عکسهای قشنگی..
یه دفعه بگو علی همه کاره
راستی تو چرا اصلا پیش ما نمیای..شاید دوست داری ما هم نیایم

چشمات قشنگ میبینه
تازه اینا نصف کاراش بود
وای شرمنده.من فقط وقت میکنم جواب نظردهنده هارو بدم.تازه بعضیا رو جا میزارم.نه قربونت برم،باران جون میدونه چقدر خودتو و پسراتو دوست دارم
مامان اميرحسين
16 بهمن 91 0:36
سلام خانمي
خيلي وقته ازت بيخبرم چه آقايي شده علي خوشتيپ ما به من و اميرحسين هم سري بزنين خوشحال ميشيم


سلام عزیزم.ممنون
چشم میام خدمتتون.شرمنده همه شدیم
مهسا مامان مرسانا
16 بهمن 91 10:11
خصوصی داری
مامانیه سپهر
16 بهمن 91 11:13
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام علی
خیلی قشنگ و باحالن عکسا.همشون،یکی از یکی قشنگتر.همه ی شغلها هم بهت میاد از دکتری گرفته تا مهندس عمران و پیانیست و مهندس عمران و ...
با مامان هنرمندی که داری، بایدم همچین پسری بشه. (از هر پنجه اش یه هنر میباره)

سلام زهرا جون.قربونت برم.شما لطف دارید به ما
مامان محمد فرزام
16 بهمن 91 11:41
سلام سارا جون.چه عکسهای قشنگی و چه پست قشنگتری
این علی آقایی که من دارم میبینم یا بهتر بگم از نوشته های مامانش میخونم پسر 20یه. هر شغلی رو هم که انتخاب کنه باعث افتخار پدر و مادرشه و موفق میشه.انشاالله.
آفرین سارا جون .موفقیت و خوشبختیش رو ببینی

سلام دوست عزیزم.چشمات قشنگ میبینه
خاله جون خودت بیستی
ممنونم

مامان محمد فرزام
16 بهمن 91 11:46
راستی قالب نو مبارک.


ممنونم
مامان یگانه
16 بهمن 91 13:05
مبارک باشه. عکساخیلی قشنگن
فرشته مهربون(مامانی عزیز)


سلامت باشی عزیزم.فرشته مهربون لو رفت دیگه
مامان سيد محمد سپهر
16 بهمن 91 14:45
عزيزم با چند پست جديد به روزم
مامان سيد محمد سپهر
16 بهمن 91 14:45
واي قال وبت را عوض كردي دوباره مي يام
فائزه
16 بهمن 91 17:29
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده. "ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مامان آرشیدا کوچولو
17 بهمن 91 0:43
سارا جون چرا پست قبلی رو پاک کردی دلبر نکنه گفتم قبون سیبیل کرکی ایش برم ناراخت شدی
خصوصی داری

اون که پست قبلی نبود!شونصد پست قبل بودفقط هویتت توش معلوم بودا
خصوصی نیست!
A&S
17 بهمن 91 7:55
سلام فرشته مهربون. علي ما چيكار ميكنه؟

سلام خانومیمشغول تحصیله
A&S
17 بهمن 91 8:16
منو شناختي؟

چرا نشناسم.همون سمیه جون خودمونی
مادر بشم یا نشم؟؟؟
17 بهمن 91 9:45
سلام و صدسلام به علی خوشتیپ و مامان باحالش!!! خوبید؟؟؟؟ گذشته از این حرفا ساراجون از وقتی تورو شناختم خییییییییلی پرانژی شدم وقتی دیدم که با وجود مشغله کاری در زمینه همسرداری و بچه داری هم سنگ تموم میزاری به زندگی بعداز ازدواجم امیدوارتر شدم
پیشاپیش تولد نوگل زندگیتون هم مبارک باشه، امیدوارم زندگی آینده منم مثل شما پراز موفقیت باشه

سلام عزیزم
همیشه بگو من می توانم...خیلی انرزی بهت میده
ایشاالله خوشبخت بشی.ممئنم از من بهتر میشی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 بهمن 91 10:41
دوست گلم با پست های 60 و 61 بروزیم
A&S
17 بهمن 91 11:41
مفهوم نام كاربريمو فهميدي فرشته مهربون.


همون اول فهمیدم میشه علی و سمیه
A&S
17 بهمن 91 11:49
خصوصيتو چك كن.

فکر نمی کنم اشکالی داشته باشه.مهم اینه که بفرستیشون
نازی رادمنش
17 بهمن 91 15:26
خدايا ميوه ي کدام درخت را گاز برنم؟!
که از زمين رانده شوم!
اينجا زمين است...
ساعت به وقت انسانيت خوابيده است!!

خوشگل بود
الهام مامان رامیلا
17 بهمن 91 16:15
سلام سارا خیلی باحال بود ولی اون عکس دخترش که مو گذاشتی براش خیلی با نمک شده بود خیلی دوست دارم هزار تا خاله جونم


سلام عزیزم.چشمات بانمک میبینه
مامان گلها
17 بهمن 91 16:23



ممنونم
فرشته ام "امیرحسین"
17 بهمن 91 23:18
همه عکسا قشنگ بودن همشون رو دوست داشتم امیدوارم که علی ناز ما عاقبت بخیر بشه


چشمات قشنگ میبینه.ممنونم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
18 بهمن 91 3:12
تقدیم به سارا و علی
تو من چقدر زود صمیمی شدمممممم

خودت گلی سپیده جونم...خیلی هم خوبه که
مامان محمدحسن
18 بهمن 91 13:31
ایشالا هر کاره ای شد عاقبت بخیر شه!
عکسا خیلی قشنگ شده


ممنونم
♥ مامان آمیتیس ♥
19 بهمن 91 16:59
عکسا خیلـــــــــی قشنگ بودن
از عکس ملوانی و فوتبالیستی و شیخی علی جون خیلی خوشم اومد


چشمات قشنگ ميبينه عزيزم
♥ مامان آمیتیس ♥
19 بهمن 91 17:03
سالگرد ازدواجتون مبارک


ممنونم عزيزم
♥ مامان آمیتیس ♥
19 بهمن 91 17:04
خدا پدربزرگتونم بیامرزه
ایشالا روحشون شاد باشه


ممنون عزيزم
♥ مامان آمیتیس ♥
19 بهمن 91 17:05
راستی آهنگ و قالب وبتونم عالیه


قربونت برم.چشمات عالي ميبينه
مامان آبتین
23 بهمن 91 21:34
مامان علی یادم رفت برات بنویسم که همیشه توی دلم تحسینت میکنم !
خیلی کدبانو هستی...خیلی خونگرمی...لبریز انرژی مثبت... سرشار از زندگی!

سلامت و پایدار باشی...خوش به حال علی با این فرشته ی مهربونش !


وای ممنون عزیزم.شما خیلی بهمون لطف دارید عزیزم
این نظرتون اول صبحی کلی انرزی بهم داد
مامان نیروانا
28 بهمن 91 16:47
تو مامانی هستی که اینقده ماهی به پسرت پر و بال میدی که هر چی عشقشه بشه.
خدا کنه هر جا که هست و هر چهره ای میشه، از لحظه لحظه ی عمرش لذت ببره و به دیگران شادی برسونه. عمرش نور


خيلي خوشگل دعا ميكني.ممنووووووونم
.............mm
3 اسفند 91 21:41
سلام.....به وبلاگ منم سربزنید...منوهم لینک کنید...منتظرتم
زیبا مامان پارسا
6 اسفند 91 18:57
عکسهاتون فوق العاده قشنگ بودند.من میدونم اینده خیلی قشنگ وخوبی در انتظار علی جونه اینده ای پر از کامیابی و موفقیت.انشا اله


ممنون.چشماتون قشنگ ميبينه
مامان محمدرضا
23 فروردین 92 1:50
سلام خیلی بامزه بود. پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6