علی جونمعلی جونم، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
حسین جونمحسین جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿-) نفس های مامان(◕‿-)

اولين روزه كامل پسرم

1391/5/24 0:30
نویسنده : ❀مامانی❀
767 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

نشده بود توي يه روز دوتا پست پشت سر هم بزارم.ولي دلم نيومد اين پستو نزارم

ديشب كه برگشتيم تا سحر بيدار بوديم و با بابا حرف ميزديم.علي هم بيدار بود.باهامون سحري خورد و گفت ميخوام روزه بگيرم.

البته روزاي قبل هم روزه ميگرفت ولي از نوع كله گنجيشكيش.10 وعده هم به جاي اون يه وعده ميخوردنیشخند

ولي امروز لب به هيچي نزد.روزشو كامله كامل گرفت.هر چي اصرارش كردم كه برات غذا درست كردم لب نزد.آب هم نخورد.فقط خونه همسايه حواسش نبوده ويه خورده آب و يه دونه چيپس خورده بود

قسم ميخورد كه حواسم نبوده مامان.منم بهش گفتم اشكال نداره عزيزم.براي تو لازم نيست روزه بگيري ...

باباش باورش نميشد كه هيچي نخورده ولي وقتي زبونشو نگاه كرد كه سفيده سفيده باورش شد

درسته كه هنوز روزه بهت واجب نيست پسرم ولي يه عالمه ذوق كردم.باور كن اشكم اومد وقتي بابا موقع اذان مغرب خرما رو بهت تعارف كرد.قربونت بشم كه اينقدر اراده و ايمانت قوي شده

مرد شدنتو دارم حس ميكنم و روزي صدهزاربار خدا رو شكر ميكنم از اينكه يه مرد كوچولو(به قول خودت كوتوله )داره تو خونمون بزرگ ميشه

خدايا شكرت بابت اين هديه زيبا و دوست داشتنيت.هديه اي كه هيچوقت دلمو نميزنه و روز به روز برام جذاب تر و دوست داشتني تر ميشهقلببغل

پسرم خيلي به داشتنت افتخار ميكنم.اولين روزه كاملت قبول باشه.دعاي هميشه من براي تو:الهي عاقبت به خير بشي نفسمقلبماچ

قبل از افطار نمازشو ميخونه.البته فقط نماز مغرب اونم دو ركعت روميخونهچشمک

اين عكس ماله مشهده.منم پشت سرش وايسادم.مثلا پيش نمازمهفرشتهشكمشوووونیشخند

نماز خوندن علي

اينم سفره افطار امشبه.كف كفشاشو شسته و تو خونه همش پاشهخنده

افطاري

اگه تونستيد يه نظر كوچولو هم شده براي اين پست علي بذاريد.ميخوام براش خاطره انگيز بشه.همه نظراتو براش ميخونم.ممنون

پست پاييني هم جديده همين امروز (الان ميشه ديروز)گذاشتمش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (94)

مامان لنا
24 مرداد 91 0:41
مبارک باشه علی جون. حالا که مرد شدی ولی انشاا... مرد خونه خودت بشی و کنار سفره افطار خونه خودت هم عکسهاتو ببینیم . هزار ماشاا... خیلی با نمکی واقعا علی خوش تیپی


علي:ممنون خاله .همچنين شما
مامان علي:آرزوي من ديدن اون عكسيه كه گفتي عزيزم.(نمي دونم معنيه همچنين علي چي بود؟)
مامان آرشیدا کوچولو
24 مرداد 91 0:43
قربونت بره خاله که اینقدر مرد شدی
ببین مامانش چقدر خوشحاله که مرد کوچولوش اینقدر با اراده شده آفــــــــــــرین
مسج تون از جلوی حرم به دستم رسید کلی ذوق کردم یه عالمه برا همه دعا کردم مهربون


علي:ممنونم
مامان علي:قربون دله قلب مهربونت بشم عزيزم.ايشاالله برآورده بشه
نی نی ارشام و سارا
24 مرداد 91 0:44
سلام عزیز دلم
خوبی؟واقعا بهت تبریک میگم سارا جون با این گل پسرت
چند روز پیش فکر میکردم که چه قد دوس دارم اسم پسرم علی باشه...واقعا میگم سارا
علی عزیزم بهت تبریک میگم و امیدوارم که همیشه ه ه ه ه شاد باشی و هر لحظه زندگیت یاد خدا همراهت باشه
دوست دارم

علي ميگه واقعا؟(براي اسم علي كه گفتي)ميگه بگو منم دوست دارم.الان يه تخم مرغ دستشه كنارم وايساده ميگه بيا براي سحريم دستش كن...
مامان علي:ممنون ساراي عزيزم.ايشاالله يه بهترشو خدا بهت بده

مهتاب
24 مرداد 91 0:52
آفرین به این پسرگل


علي:دوباره ممنون
نرگسی
24 مرداد 91 0:58
عالیه عالی ماشالله علی جون که تو این روزای بلند و گرمای تابستون تونستی و کامل روزه گرفتی .. ایشالله بزرگ هم که شدی همینطور روزتو بگیری همینطور با ذوق و اشتیاق .. البته بدون که با این کارت مهمون خدا میشی و این خیلی ارزشمنده .. ایشالله که موفق باشی تو زندگیت گلم ..


علي:ممنون خاله من قويم
مامان علي:ممنون نرگس جونم بابت دعاهاي قشنگت
مامان لنا
24 مرداد 91 2:34
اره والا علی جون یعنی چی؟؟؟؟؟ خصوصی داری مامان علی


مامان علی:خودمم یه عالمه خندیدم.همینجوری به همه جواب میداد دیشب...
آواز قو
24 مرداد 91 7:44
ماشالله مردی شده.....

تنظیم شخصیت بچه ها از کودکی نقش پذیره......


ممنون
باهاتون موافقم...(آدرس؟؟؟)
روژین
24 مرداد 91 8:41
آفرررررین به این ارادهتواین فصل گرم واقعا تحمل کردی چیزی نخوریای ول داره بابا


مامان علی:ممنون عزیزم.خودمم تعجب کردم
جوابای علی رو میرم خونه براتون مینویسم...
نی نی ارشام و سارا
24 مرداد 91 9:26
از علي بهتر گل پسري نيست
بگو واقعا واقعا
انگار جوابي كه علي به من داده از همه رنگ و روش بهتره نه سارا؟
قربون مرد كوچولو بشم با اين افكار بزرگش


مامان علی:ممنون سارا جون نظر لطفته عزیزم
اینقدر خوشگل واقعانو میگفت...کلا علی از ساراها خوشش میاد
خدا نکنه خاله
فرزانه
24 مرداد 91 9:41
سلام
خدا قبول باشه البته حتما قبوله و نزد خدا خیلی با ارزشه ..
ان شا الله سالیان بعد وقتی بزرگتر شدی ایمانت واقعی و بدور از رنگ و ریا محکم بمونه...


م ع :سلام.ممنون عزیزم.ایشاالله که اینطوری باشه.مهم هم همینه...
بابای دوقلوها
24 مرداد 91 10:06
درود به مرد کوچک با روحی بزرگ
نماز و روزه ات قبول باشه

قطعا خدا روزتو قبول میکنه


م ع:ممنون.چه لقب قشنگی...ایشاالله...


علي:ممنون عمو جون.
fahime
24 مرداد 91 10:25
قربونت بره خاله که اینقدر مرد شدی .دلم واست یه ذره شده راستی واست از بیرجند سفارش کشک و قره قروت دادم...به من هم خیلی خوش گذشت...فراموش شدنی نیستند آنان که با خط مهر بر قلبمان نقش بسته اند...

م ع:فدات بشم فهیمه جوووووووووون.وااااااااای دستت درد نکنه.راضی به زحمت نیستما.تو هم فراموش نشدنی هستی مهربونم



علي:ممنون خاله.ميام مشهد زود
fahime
24 مرداد 91 10:25
راستی تیپتو قربون...صندلاتو قربون


مرسی گلم
fahime
24 مرداد 91 10:26
آفرین به همسری...قدرشو خیلی بدون کاش بعضی ها یاد بگیرن

همسریم حرف نداره خداییش.ممنون.چشم میدونم...کیا؟
مامان زهرا
24 مرداد 91 11:25
علی جون سلام
گل پسر نماز و روزه ات قبول خاله
نمی دونی با اینکه از نزدیک ندیدمت ولی خیلی خیلی خیلی دوست دارم

برای ما هم دعا کن خاله جون
امیدورام قدر پدر و مادر گلت را هم بدونی
توی نماز و دعاهات با اون قلب کوچولو و پاکت برای ما هم دعا کن




م ع:ممنون خاله جون.میرم خونه همه پیامارو براش میخونم


علي:ممنون خاله منم خيلي دوست دارم.بله برات دعا ميكنمممممممم
متین وروجک
24 مرداد 91 11:28
ای جانم اینقدر خوشم میاد از اینجور بچه ها ...
فقط می خوام گیرش بیارم و گازش بگیرم
عزیز دلم قبول باشه می دونی خدا چقدر دوستت داره که روزه گرفتی؟؟؟؟


م ع:ممنون عزیزم.مجازی گازش بگیری.منم دیشب همینو بهش گفتم...


علي:مگه آقا شيره اي متين جون؟ممنون
مامان سونیا
24 مرداد 91 12:07
ماشاالله به این گل پسر مومن انشاالله که در آینده یکی از بهترین پسرهای دنیا رو داری مامانی که مایه افتخار ایران عزیزمون خواهد بود قربون این گل پسر برم من الهی


م ع:ممنون مامان گلیه سونیا


علي:ممنون خاله رنگين كمون
مامانی
24 مرداد 91 12:29
ماشالا به علی جون که روزشو گرفته الهییییییی قربونت برم خاله

ایشالا همیشه سالم و سرحال باشی علی

مامانی بیا بروزم


م ع:ممنون عزیزم


علي:ممنووووووون ابرو كمون(جواباي علي رو عين چيزي كه ميگه مينويسم.ببخشيدا...)
مدرسه ی مامان ها
24 مرداد 91 13:19
سلام علی آقای گل
قبول باشه، خدای مهربون روزه دارها رو خیلی دوست داره ها
برای ما هم دعا کن؛ اینم هدیه ی ما به شما:
امام صادق می فرماید : هر کس که یک روز در گرما روزه بگیرد وخیلی تشنه شود،خدای عزوجل هزار فرشته را وکیل می کند که دست به صورت او کشیده و به او مژده دهند تا زمانی که افطار کند.و در این هنگام خدای عزوجل به او می فرماید: چقدر خشبو هستی .فرشتگانم گواه باشید که من قطعاً او را آمورزیدم.


م ع:وای ممنون خانم مدیر.خیلی هدیه قشنگیه.حتما براش میخونم...البته من به علی گفتم اگه تشنت شد اشکال نداره آب بخوری...

علي:خانم مدير جون منو اخراجنكني ها(نمي دونم چرا اينو گفت؟!)ممنون از حديثتون ايشاالله زنده باشي
مامان محمد و ساقی
24 مرداد 91 13:26
سلام عزیز دلم.علیییییییییی خوشتیپم
روزت قبول پسر خوشگل.ایشا... حاج آقا بشی عزیزم.
چقدر خوشگل وایسادی تو نماز.عاشقتم
و چقدر هم خوشگل نشستی سر سفره فداااااااااااااااا شم.
این محمد باید ار تو یاد بگیره.
به امید روزی که ببینمت و هزار تا ببوسمت.

م ع:سلام مینا جونمممنون عزیزم.محمد جون که ماشاالله خیلی آقاس...
ایشاالله اون روز برسه...


علي:منم يه روز ميام خونتون با محمد بازي ميكنم.ممنون منم ميبوسمتدستشم اينجوري زد به لبش گفت اوووووووم
مامان پریسا
24 مرداد 91 13:41
سلام علی جون
قربونت برم خاله
عزیزم من به شما افتخار میکنم
قبول باشه
ایشالله همیشه در تمام مراحل زندگی موفق باشی و خدا پشت و پناهت باشه

باید به ابجی پریسا هم یاد بدی هااااااا
راستی مرد کوچک ، زیارتتون هم قبول باشه.
برام دعا کردی؟
قرار بود خصوصی برام دعا کنی.نگی یادم رفت که قبول نمیکنم.
سوغاتی چی؟ بار ابجی پریسا چی اوردی


م ع :سلام عزیزم.خدا نکنه
علی از اون حاجیاس که وقتی با دخترا بیفته همه چی یادش میره به خدا دعا کرد خاله...


علي:ممنون .چشم خاله.خاله زياد پول نداشتم براي سوغاتي(داره نگا من ميكنه ببين همه پولا روخودت خرج كرديا...)
مامان پریسا
24 مرداد 91 13:42
سارا جون سلام
رسیدن به خیر.
زیارت قبول باشه.
خوش به سعادتت . واقعا" امسال چه ماه رمضون با حالی داشتی


سلام مریم عزیزم.خوبی؟ممنون.ایشاالله قسمت شما هم بشه...
مامان حسناسادات
24 مرداد 91 13:44
ماشالا برا خودش اقا شده.
قبول باشه عزیزم.
ماشالا شکککککککمممممممممممممممم


م ع:ممنون عزیزم.حاج آقا بدون شکم هم میشه؟

علي:ممنون خاله.ديگه دارم رژيم ميگيرم
مامان پریسا
24 مرداد 91 13:59
اینقد ایستادم تا انلاین شدی.

خوبی ساراجون


الهي بميرم من اون موقع اداره بودم.تا آن ميشدم يكي ميومد بالاسرم.ببخش
الهام مامان رامیلا
24 مرداد 91 14:11
ای جیگرتو نفس خاله جیگر اون روزه گرفتنتو برم من انشالله که صد برابر قبول درگاه خداست ای جانم به این نماز خوندت خاله قربونت ما رو هم دعا کن خاله الهام خیلی محتاج دعای تو فرشته است
نوش جونت اون افطاری عزیزم انشالله گوشت بشه بچسبه به رونت خاله می بوسمت عشقم


علي:منم يه روزي ميام خونتون ميبوسمت
مع:ممنون الهام جونم
خاله نرگس
24 مرداد 91 14:54
فداااااااااااااات...شم عزیر دل خاله...مامان شهین وبابا حجی هم بهت افتخار میکنن..نفسم..یه هدیه خوب پیش من داری قشنگم...انشالا همیشه جز ادم خوبا باشی و کارای ادم بدارو فراموش کنی


علي:علي داره ميخنده ميگه باشه تركشون ميكنم
جیگیلی
24 مرداد 91 16:19
چی میگیراس میگیمگه میشه سرکاریم


به خدا راست ميگم جيگيلي.آخه مگه مريضم از خودم دروغ بسازم.تو مگه روزه نميگيري؟!
مامان اسرا واسما
24 مرداد 91 16:21
ایندفه دیگه واقعا کل زدن میخواد ماشالله گل پسرت واسه خودش مردی شده
نمازوروزت قبول باشه علی جون


م ع:ممنون عزيزم.علي هم تشكر ميكنه
عمه آتنا
24 مرداد 91 17:18
الهییییی قبول باشه روزت علی کوچولوو
واقعا منم تو عکس اول شکمش نظرمو جلب کرد،مثه این مردای شکمووو
مامانی خودت و 2 تا مردای خونت همیشه سلامت و شاد باشین


ممنون عزيزم.ايشاالله يه روزي هم عكس مرداي خونه شما رو ببينيم
مادر کوثر
24 مرداد 91 18:08


واقعا آفرین به علی آقا. مرد خونه. ماشالله

روزه ی کاملت مبارک

به به چه نماز خوشگلی

نماز و روزه ات قبول علی آريالا. برای ما هم دعا کنیا. باشه؟ مرسی

م ع:ممنون عزيزم
علي:ممنون خاله.باشه دعا ميكنم...
مانی
24 مرداد 91 19:21
ای ول علی من میدونستم که این شیکمت ذخایر فراوانی داره برا روزای مبادا
شوخی کردم بابا به دل نگیر التماس دعا


م ع :نه اتفاقا خوب اومدي اينوممنون...
❤مامان رامیلا کوچولو❤
24 مرداد 91 19:49
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
ستاره زمینی
24 مرداد 91 21:28
افرین پسر خوب خدا قوت ما که از تشنگی بی طاقت میشیم.

کفشم مبارک باشه پسری خوش تیپ.الحق که خوش تیپی..ماشالا


ممنون خاله جون
مامان محمد و ساقی
24 مرداد 91 21:55
علی جون خیلی دوست داریم
قربون اون دستت که اونطوری زدی به لبات.


مرسي مينا جون.جدي زد به لباشو و فرستاد سمت مانيتور
ندا
24 مرداد 91 23:34
سلام

طاعات و عباداتت قبول عزیزم

هم من و هم همه کسانی که این پست را می خونن بهت تبریک می گم و اهت افتخار می کنن

امیدوارم همیشه مامانت پر از انرژی و خنده باشه که اینقدر برات ذوق می کنه

صمیمانه دوست دارم و بهترین آرزوهارا براتون دارم


ممنون نداي عزيزم.خيلي ماهي به خدا
مامان امیر مهدی
25 مرداد 91 3:11
سلام علی جون خوبی گلم؟
زیارتت قبول باشه حتما دعامون که کردی هااااا
یادم باشه زود بیام خونتون سوغاتی بگیرم



سلام عزيزم.ممنون .آره به يادت بوديم
كدوم سوغاتي؟
مامان امیر مهدی
25 مرداد 91 3:12
سلام سارا جون منظورت کدوم مسابقه بود که رای دادی؟


ني ني شلخته...نمي دونم فكر كنم قاطي كردم.تو هر مسابقه ميرم به شما راي ميدم.باوركن يادم نيست چي بود؟
مامان امیر علی
25 مرداد 91 3:14
به به حاج علی آقای خودمون،روزتون قبول حاج آقا.مارم فراموش نکنید
بسیار کیفور شدیم از خواندن نمازتان.عجب شکمی،مثه حاجی بازاریا شدی تو این عکس.فقط یه کت و شلوار و یه تسبیح کم داشتی.
مامانش حال کن پسرت مرد شده.امیر من موقع افطار وقتی اذون پخش میشه از تی وی سر سفره پا میشه نماز میخونه


اي قربون اون اميرت بشم كه كاراش كپ علين.مثل مامانش كه كپ مامان عليه

تو اين دور و زمونه هر كي شكمش بزرگتر موفق تره.نه؟

الهه مامانی طهورا
25 مرداد 91 9:52
عزیزم ممنونم از ابراز همدردیتون انشاله که روز بد نبینین
خیلی دعامون کنین...


ايشاالله هيچكي بد نبينه...
مریم
25 مرداد 91 11:18
سلام ساراجون که خیلی دوستت دارم
قربون علی جونم برم با این روز گرفتنش
هزار ماشااله مردی شده برای خودش



سلام مريم جون كه خيلي دوست دارم
ممنون عزيزم
سمانه مامان پارسا جون
25 مرداد 91 12:50
الاهیییییییییییی
واقعا لذت بردم قبول باشه گل قشنگم


ممنون عزيزم
نگار(مامان سام)
25 مرداد 91 13:13
اولین روزت قبول باشه علی جون خیلی خوبه که تونستی روزه بگیری.ولی ازت دلخورم که اومدی مشهد ولی به ما سر نزدی.


ممنون نگار جون.ببخشيد تو روخدا.به خدا چندبار اومدم وبت پيام بذارم وقت نميشد.شرمنده.ايشاالله دفعه بعد حتما خبرت ميكنم...
خاله باران
25 مرداد 91 13:23
وای بدون اینکه بدونم نوشتم علی مخ رنه.ببین اونوقت هی میگه نمی دونم به کی رفته


خاله باران
25 مرداد 91 13:26
ای جانم....وای سارا صفحه که باز شد از نیمرخ علی جونم خنده ام گرفت.اخخخخخخخخخخخخخخخی عزیزم.ماشالله.
خواهر زاده منم همینطوره...تپلی.همه روزه هاش را هم می گیره...


خوبه نيم رخ خودمو نديدي
ببوس خواهر زاده تپلتو
خاله باران
25 مرداد 91 13:26
ببین معلومه نمی خواد از دامادی در بیاد.تا یک سال تازه داماده..بیچاره عروس


فكر كنم با اين اشتهايي كه علي داره(از اون اشتهاها روميگما)هميشه تازه داماده
خاله باران
25 مرداد 91 13:27
عاشقتم خاله....دلم برای بغلت تنگ شده...


ممنووووووون
آخ منو ياد بغل ننداز
خاله باران
25 مرداد 91 13:28
خدا حفظش کنه.ان شالله همیشه با ایمان باشه.تو هم اینقدر اشتهای این بچه را ننویس...


ممنون.ايشااللهههههه
چشم
خاله باران
25 مرداد 91 13:30
چه پیش نمازیییییییییییییی!!!ای جانم شیخ علی... خاله با اون لباس شیخی ها ت می ایستادی...ماشالله


لباس شيخيا ماله مهد بود خاله
خاله باران
25 مرداد 91 13:35
ممنون عزیزم.کی گفتم به ارزوهام نرسیدم؟نمی دونم چی را میگی...
گفتم خدا انشالله حاجت روامون بکنه؟؟؟
خوب این دعاست...
خودت ماهیییییییییییییییی


توي نظراتت نوشته بودي.فكر كنم به مامان كوثر...
مرسي
خاله باران
25 مرداد 91 13:38
می گم علی جون خاله اونجا هیچ دختری نبود.باهاش دیدار داشته باشی؟؟؟
سارا با محمدصدار دیدار پسرونه نداشتند؟؟


چرا بود...تو پست بعدي عكساشو ميذارم...
ستاره زندگی
25 مرداد 91 13:58
آفرین به پسر خوبم
کفش نو مبارک عزیزم


ممنون خاله.مرسي
مامان امیر علی
25 مرداد 91 14:55
آهنگه وبلاگت چه محشره.
نی نی وبلاگ دو روز عذای عمومی اعلام کرده ها.
فردا صبح مرضیه عازمه ایرانه.نکنه همشریته مرضیه؟
من دارم 1 شهریور میرم تهران برای خرید لباس مجلسی
اگه مرضیه میاد تهران خبرم کن


مرسي.يعني شاده؟اين كه شاد نيس.ما جنوبيا فقط بندري رو شاد ميدونيم
يه جورايي.هم دانشگاهي بوديم...
مگه شمارشو نداري؟

خواننده خاموش
25 مرداد 91 16:28
سلام علی جون تورو خدا برام دعا کن که خداجون کمکم کنه، آخه دعای بچه کوچولوا (ببخش آقا کوچولوا) زود مستجاب میشه


چشم خواننده خاموش جون.ايشاالله مشكلت برطرف ميشه.خدا هيچوقت بندشو تنها نميذاره...
حالا چرا خاموش؟
خواننده خاموش
26 مرداد 91 10:39
ممنون عزیزم، خاموش به این دلیل که تقریبا هرروز به وبت سر میزنم ولی برات کامنت نمیزارم دعا یادت نره


خواهش ميكنم.شما لطف ميكنيد
چشم...
مامان امیرعلی
26 مرداد 91 19:07
نه ندارم شمارشو.براش گذاشتم شمارمو .اما نمیدونم دیده یا نه


نميتونه به ايران پيام بده...
باهاش تماس ميگيرم.اجازه ميگيرم ازش .شمارشو بهت ميدم...
Windysmith
26 مرداد 91 19:23
اي ولاااااااا. ماشالا به اراده. من خودم روزه ميگيرم هلاك ميشم از تشنگي. راستي براي آب و چيپس هم اگه حواسش نبودع و يادش نبوده روزست روزش باطل نميشه. مطمئنم.


ممنون.ميدونم باطل نميشهواصلا بهش واجب هم نيست.الان خودم به زور يه چيزي ميدم بهش بخوره.چون هنوز خيلي كوچيكه...
مامان کیاوش
27 مرداد 91 0:06
سلام.آفرین به علی جون.


سلام ممنووووون
مامانی
27 مرداد 91 10:48
سلام خانومی خوبی؟ من و طه بروز شدیم و منتظر قدم شما




سلام.چشم
آبتین گل پسر مامان
27 مرداد 91 14:13
سلام عزیزم

برای تو دنیایی سرشار از مهر خداوندی آرزومندم... طاعات قبول!


سلام.ممنون چه دعاي قشنگي
مامان میعاد
27 مرداد 91 14:40
ماشالله به این پسر با اراده و محکم مطمینم توی آینده یه افتخار بزرگ برای پدر و مادرتی گلم.

یه چیپس و یه لیوان اب روزه ی تورو باطل نمیکنه با این یک روز روزه اندازه ی ده ساله روزه های بزرگا خدارو شاد کردی
افرین پسرم


ممنون عزيزم.خيلي نظرت قشنگ بود و به دلم نشست
مامان محمد و ساقی
27 مرداد 91 14:52
سلام دوست خوبم.فردا رای گیری مسابقه کودک خواب آلود به مدت دو روز شروع میشه.
میشه بیاین به ساقی که شماره 8 هست رای بدین؟ممنون از شما
این هم لینکش
http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php


چشششششششششم.تازه من يه بار زودتر راي دادم بهش
مامان مريم گلي
27 مرداد 91 16:49
هزار ماشالله به علي آقاي كوتوله(به قول خودش)اولين روزه كاملت قبول حق باشه عزيزم
اميدوارم هميشه استوار باشي و موفق


ممنون عزيزم
مادر کوثر
28 مرداد 91 10:49
سلام مامانی
بالاخره دیروز اون چهارجزء مذکورو تموم کردم.
ممنونم از اینکه باعث این کار خیر شدی. برای خودمم خیلی خیلی مفید و ویژه بود

طاعاتتون قبول درگاه حق و عیدتون پیشاپیش مبارک
راستی بروزیم


قبول باشه عزيزم
ممنون
عرفان خان
28 مرداد 91 11:58
سلام دوست عزیز ... قبول باشه نماز و روزه های خوشگلت ... وبلاگ نازی داری ...
دست مامان خوبت درد نکنه
میای با هم دوست بشیم ؟؟؟؟
اگر موافقی لطفا لینکم کن . بهم خبر بده لینکت کنم جیگر



سلام.ممنون عزيزم
ميام خدمتتون
مامان زهره
28 مرداد 91 12:14
عید است و دلم خانه ویرانه، بیا

این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم

یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید سعید فطر مبارک

یا مهدی



ممنون بر شما هم مبارك
مامان فاطمه
28 مرداد 91 15:57
سلام زیارت قبول .
بزرگ مردکوچک نماز و روزه ات قبول باشه خاله جون .
زنده باشه انشاالله.داغش نبینی.


ممنون عزيزم
نایسل جون
28 مرداد 91 17:25
سلام مرد کوچککک بهتتتتت تبریک میگمممم یه کار خیلی بزرگ کردی همسنو سالای تو کمتر پیش میاددد تو این سن روزه بگیرن

تویه مرد کوچولوی خیلی قوی هستی بهت بی نهایت تبریک میگم خالهههههههه
خوشبخت عاقبت به خیر شی زیر سایه مامان بابات

مرسي گلممممممممممم.حتما نظرتو براي علي ميخونم
نایسل جون
28 مرداد 91 17:26
سلام عزیزم خوبی مرسییی از راهنماییت بیشتر بپرسی ممنون میشم بهت زنگ میزنم مفصل ازت میپرسممم


اوكي.باشه
نایسل جون
28 مرداد 91 17:27
عزیزممممممم مگه عیده امروز؟>>> اره خوندم یکی شو مامانم خورند یکی شو خودم
نایسل جون
28 مرداد 91 17:28
واییییییییییییییسه رمززززززززززززززززز مرسیییییییییییییی
نایسل جون
28 مرداد 91 17:28
فرنی و ماکارونی


آهان عجب خنگيم من...
نایسل جون
28 مرداد 91 17:29
تصمیم رو گرفتم ححتما مهد رو باز میکنم چون خیلی مهمه هم سرگرمی میشه واسم هم خودم بچه داشتم میبرمش با خودم مهد خودم
مامان گیلاس
28 مرداد 91 18:03
سلام آفرین به علی جون بااراده.خاله جون قبولت باشه
مهدی کوچولو
28 مرداد 91 23:59
واقعا آفرین به علی آقای خوشتیپ.امیدوارم خدا پشت پناهت باشه که بتونی همه روزه هات رو کامل بگیری.هر چی از خدا میخوای به دل پاکت بده


ممنون مهدي كوچولو جان
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
29 مرداد 91 7:05
سلام علی جون.عیدت مبارک.وااااای خاله جون چطور تاب آوردی.من با این هیکل کم میاوردم.هزار ماشالله.خدا حفظت کنه.حتما حتما برای ماهان هم دعا کن.باشه؟


سلام خاله جونم.ممنون
ماشاالله ماهان جون هم براي خودش مرديه...
مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 18:40
سلام
قبول باشه علی جون


مرسي خاله
مامان آراد(خاطره)
31 مرداد 91 12:48
ماشالا.......آفرین علی جون....
دیگه ماشالا هزار ماشالا واسه خودت مردی شدی...
نماز و روزت قبول حضرت حق باشه عزیزم...
مامان و بابایی باید بهت افتخار کنن که همچین پسر متدین و نازی دارن...
بوسسسسسسسسسسس


ممنون خاله جون.بووووووووووووووووووس
نجوا
31 مرداد 91 13:07
دوستی میگفت :

آنچه زندگی به تو ارزانی داشته ... با لذت بپذیر

سخاوت زمین را منکر مشو

و علیه روح خود دست به گناه مزن ...




قشنگ بود .ممنون
مامان زهره
31 مرداد 91 14:36
عزيزم روزه ات قبول باشه ما را هم دعا مي كردي


روزه شما هم قبول.هميشه در دعاهاي مني گلم
مهدیه
31 مرداد 91 21:21
[بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه][بوسه] [بوسه] سلام وبلاگ خوشگلی داری ، من هنوز بچه ندارم ولی عاشق بچه هام خوشحال میشم به منم سر بزنی
مامان امیرسام
2 شهریور 91 3:08
به به په گل پسری.خدا حفظش کنه.مامانی من لینکتون کردم بااجازه.به ما سربزنید خوشحال میشیم.


ممنون.چشم
عمه ی اریسا کوشمولو
3 شهریور 91 0:30
پسمل دوست داشتنیی دارید ماشالله خدا حفظش کنه واستون عزیزم
شکوه مامان ارمیا
3 شهریور 91 21:09
مبااااااااارکه عزیزم... واقعا که واسه خودت مرد شدی
مامانیه سپهر
4 شهریور 91 13:59
احسنت علی جان . ایشالا طاعات قبول باشه عزیزم. حیف دیر اومدم. اگه توی ماه رمضون میومدم توی وبلاگت حتما سفارش میدادم خصوصی توی لحظه افطار واسه سپهرمهم دعا کنی. آخه خیلی این مدت مریض شد. ولی حالا واسش دعا میکنی عزیزم؟ مرسی گلم دعا میکنم سپهرم هم هر چه زودتر بزرگ بشه و عین تو سر و زبون دار بشه. میبوسمت عزیز دلم . بازم نماز و روزه ا ت قبول باشه قربونت برم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 شهریور 91 14:53
قبول باشه شازده کوچولو. هزارآفرین به تو که موفق شدی روزه کامل بگیری
مامان کورش
6 شهریور 91 3:14
سلام علی جون با تاخیر بهت تبریک میگم بابت اولین روزه ای که رفتی
سالار
8 شهریور 91 8:08
سلام
آرزوی هر پدر و مادریه که یه همچین بچه ای داشته باشن.خوش به حالتون.ببوسین روی ماهشو.
یه سوال داشتم از علی:به نظر تو این کارا خرافات نیست؟!(میخوام ببینم اگه روزی یکی یه همچین سوالی پرسید علی چه جوابی بهش میده،پس اول اینو براش بخونین)
درضمن وبلاگ خیلی خوبی دارید بازم میام سر میزنم


سلام.ممنون
آقا سالار کدوم قسمتش خرافاته؟متوجه نشدم!!!1
اووووووووه حالا باید یه ساعت در مورد معنی خرافات باهاش حرف بزنم.بعد که بزرگ شد میگم جواب نظرتونو بده
ممنون از حضورت.قدمتون روی چشم...
مامان پارسا
9 شهریور 91 16:12
کی میگه جای فرشته ها تو اسموناست .خوب این هم یک نمونش روی زمین:علی جون خوشتیپ ما
سالار
10 شهریور 91 7:30
هیچ کدومش خرافات نیست.منظورم نماز خوندن و...بود.از اونجایی که بچتون خیلی شیرین زبونه میخواستم ببینم اگه روزی یه چندتا آدم بی ایمون به پستش بخوره و این مضخرفاتو بگه چه جوابی بهشون میده فعلا خداحافظ
مامان مرجان
26 مهر 91 15:31
مومن ! نماز و روزه ت قبول درگاه حق! خاله منو ببخش اینقدر دیر بهت سرزدم
تو همیشه در قلبم و در ذهنم هستی


مهناز
16 آبان 91 11:12
عزیزم روزه شدی؟ باورم نمیشه تو یه فرشته ای خدا حفظت کنه
مامان ماهان
20 آبان 91 18:34
راستی گلم آدرس وب آشپزی رو برام میزاری ممنونممممممممممممممممممممممممممم
مامان پریسا
10 اردیبهشت 92 6:51
سلام سارا جون روزت مبارک بالاخره یه جایی پیدا کردم که برات بنویسم.
مامان اهورا
15 مرداد 92 20:38
علی جون عزیزم روزت قبول باشه برامون دعا کن چون به خدا نزدیکتری گلم